بازار توزیع بهترین سراميك كف سالن در تهران

ساختمان سازی در شهر تهران رواج گسترده ای دارد و یکی از مصالح پرکاربرد در ساختمان سازی، سرامیک کف در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد و از این رو بازار فروش و توزیع بهترین سراميك كف سالن در تهران از رونق بسیار خوبی برخوردار است. شرکت ما یکی از بزرگ‌ترین توزیع کنندگان سرامیک کف سالن در تهران می باشد که تلاش می کند بهترین کیفیت سرامیک را با کمترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار دهد و این گونه به رشد و رونق بازار توزیع سرامیک کف کمک نماید. بنابراین شما با سفارش از مجموعه ما می توانید از بابت کیفیت خوب و نرخ مناسب سرامیک آسوده خاطر باشید.

بازار توزیع بهترین سراميك كف سالن در تهران

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت سرامیک

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت سرامیک انواع سرامیک موجود در بازار دارای قیمت های متفاوتی می باشد و عوامل گوناگونی بر نرخ آن تاثیرگذار است که ما در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت سرامیک تاثیر می گذارد، کاربرد و نوع سرامیک است و بنابراین سرامیک دیوار، سرامیک کف، سرامیک آشپزخانه و غیره هر کدام به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، دارای قیمت متفاوتی است؛ مثلا به دلیل اینکه در ساخت سرامیک دیوار دقت و ظرافت بیشتری به کار می رود، ممکن است قیمت آن نسبت به سرامیک کف گران‌تر باشد.
  • هر چقدر در رنگ و جزئیات انواع سرامیک تنوع بیشتری وجود داشته باشد، قیمت آن گران‌تر است و در این راستا سرامیک دیوار از تنوع طرح و رنگ فراوانی برخوردار بوده و به همین دلیل نسبت به سرامیک کف قیمت بیشتری دارد.
  • از بارزترین عواملی که در قیمت هر محصولی و از جمله سرامیک تاثیر می گذارد، کیفیت و نوع مواد اولیه است که در ساخت آن به کار رفته است. در این زمینه می‌ توان گفت سرامیک هایی که از مواد بازیافتی تهیه می شود، نسبت به سرامیک هایی که از خاک، فلزات و شیشه تولید می شود، قیمت کمتری دارد.
  • روش خرید و سفارش انواع سرامیک در قیمت آن تاثیر بسیاری دارد و در این زمینه اگر سرامیک از روش های مستقیم خریداری شود، نرخ آن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.
  • سرامیک در بازار بر اساس نوع مواد اولیه و روش های پخت، درجه بندی شده و بر این اساس قیمت گذاری می شود و سرامیک های درجه یک قیمت بیشتری نسبت به سرامیک درجه دو یا سه دارد و برعکس.
  • سرامیک در انواع ساده، تزیینی و غیره تولید می شود که هر کدام دارای قیمت ویژه‌ای است و معمولاً قیمت سرامیک های تزیینی نسبت به سرامیک ساده کمی بیشتر است.
  • برند و کارخانه تولید کننده سرامیک و داخلی یا خارجی بودن آن از دیگر عوامل با اهمیت است که در قیمت‌گذاری سرامیک تاثیر گذار می باشد.
  • کیفیت سرامیک نیز در تعیین قیمت آن تاثیر می گذارد و بنابراین هر چقدر سرامیک با دوام‌تر و محکم‌تر بوده و کیفیت بالاتری داشته باشد، به همان نسبت قیمت بیشتری دارد.
  • میزان هزینه ای که تولید کننده در ساخت سرامیک مصرف می کند، در قیمت گذاری آن بسیار تاثیر دارد و اگر سازندگان هزینه‌های فراوانی متحمل شده باشند، سرامیک تولیدی آن‌ها نیز قیمت بیشتری خواهد داشت.
  • نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا و وضعیت بازار، میزان واردات سرامیک از دیگر مواردی است که نرخ آن را کم یا زیاد می کند.

آشنایی با فرایند تولید سرامیک

برای تولید انواع سرامیک در ابتدا مواد اولیه مانند خاک، شیشه، مواد بازیافتی و غیره وزن کشی می شود و سپس با نسبت های مناسب و استاندارد با هم مخلوط و ترکیب شده و در آسیاب چکشی ریخته م یشود تا به خوبی نرم و پودر شود. سپس این مواد به روش های مختلف خشک می شود و باید به سرعت خشک شود تا ترک نخورد یا تغییر حجم دهد و باز به آسیاب مخصوص دیگر انتقال داده شده تا مقداری آب به مواد افزوده شود و به دوغاب مبدل گردد. در مرحله دیگر دوغاب به دست آمده از مواد جدا می شود و مواد اولیه نرم حاصل شده، وارد دستگاه پرس می گردد تا کاملاً فشرده شود و برای قالب گیری آماده گردد.

کوره های تونلی از تجهیزاتی است که برای ساخت سرامیک استفاده می شود و پس از آن که مواد اولیه کاملا فشرده شد، وارد این کوره ها می گردد و تحت دمای بیش از هزار درجه سانتیگراد قرار می‌ گیرد تا کاملا پخته شود. سپس مواد پخته شده به کمک واگن های مخصوص از کوره خارج می شود و اجازه داده می‌شود تا کم کم سرد شود.

آخرین مرحله تولید سرامیک لعاب دادن آن است که برای لعاب سرامیک از موادی مانند نیکل، کبالت، مس، کروم، آهن، منگنز و غیره استفاده می شود و از مهم‌ترین مراحل در تعیین کیفیت سرامیک می باشد. در تولید سرامیک از طرح و نقش های ریز و درشت استفاده می شود که می تواند مدرن یا کلاسیک باشد و هر کدام خریداران فراوانی دارد. در نهایت سرامیک درجه بندی شده و در بسته های مناسب قرار می گیرد تا آماده فروش و عرضه در بازار شود.

صفر تا صد صادرات سرامیک از ایران

صفر تا صد صادرات سرامیک از ایران سرامیک در همه جهان مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو یکی از محصولات تجاری ارزشمند و پردرآمد می باشد که به کشورهای مختلف صادر می شود. کشور ایران یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان سرامیک است که محصول آن در کشورهای خارجی به دلیل کیفیت بسیار بالا و طرح ها و رنگ های زیبا شناخته شده بوده و طرفداران فراوانی دارد. سرامیک ایرانی بیشتر به کشورهای ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، عراق، ترکمنستان، روسیه و حتی برخی از کشورهای اروپایی و اغلب به صورت زمینی یا دریایی صادر می شود و سود خوبی از آن به دست می آید.

اغلب صادرکنندگان تلاش می کنند در انتخاب سرامیک صادراتی دقت نموده و سرامیک های سالم و بدون ترک خوردگی را انتخاب کنند که از طرح و رنگ های جذاب و مدرن برخوردار است تا خریداران بیشتری جذب شده و بازار صادرات آن رونق پیدا کند. گاهی ممکن است برای صادرات سرامیک مشکلاتی به وجود آید؛ مثلاً قیمت گذاری سرامیک از مسائل مهم در صادرات آن است که باید مورد توجه قرار گیرد و اگر قیمت‌گذاری بدون نظارت انجام شود، ممکن است قیمت و خرید و فروش سرامیک به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند و صادرات آن را با مشکل روبرو سازد.

صادرکنندگان و دیگر دست اندرکاران اغلب از مسائل و اصول صادرات مانند تعرفه‌های گمرکی، ارزش گمرکی کالا، هزینه ترخیص کالا، قوانین مربوط به صادرات کشورهای مقصد و غیره به خوبی مطلع هستند که تا حد زیادی به رشد بازار صادرات سرامیک کمک می کند. بیشترین میزان صادرات سرامیک ایران به کشورهای در حال رشد است که میزان ساخت و ساز در آن ها فراوان بوده و همچنین وارد کننده سرامیک می باشند تا به این ترتیب بر تعداد مشتریان افزوده شده و صادرات رشد بیشتر پیدا کند.

صادرات سرامیک ایرانی علاوه بر روش حضوری به صورت مجازی نیز انجام می گیرد و طرفدار بیشتری داشته و درآمد خوبی از آن کسب می شود. نوع بسته بندی انواع سرامیک از نکات بسیار مهم و با اهمیتی در صادرات آن می باشد و تلاش می‌ شود کاشی های باکیفیت و درجه یک با برندهای معتبر انتخاب شود و برای آن بسته های مناسبی به کار رود که مانع خرد و شکسته شدن سرامیک شده و سالم به مقصد برسد و همچنین از جذابیت کافی برخوردار باشد تا باعث جذب بیشتری خریدار گردد.

بررسی موارد استفاده از سرامیک درجه یک

انواع سرامیک در بازار با توجه به نوع آن کاربرد و موارد مصرف گوناگونی دارد که در ادامه این متن به برخی از آن‌ها اشاره می کنیم.

  • از رایج ترین موارد استفاده سرامیک جهت ساخت دیوار ساختمان ها و همچنین قسمت های گوناگون ساختمان مانند حمام، آشپزخانه، سالن، پذیرایی و غیره است. در مواردی نیز برای ساخت راه پله از انواع سرامیک استفاده می شود و جلوه زیبا و شیک به محیط می بخشد.
  • از دیگر کاربردهای انواع سرامیک استفاده از آن در پزشکی و فناوری های زیستی می باشد که معمولاً به عنوان جایگزین استخوان و مفاصل کاربرد دارد.
  • در صنعت کامپیوتر سرامیک نیز کاربرد زیادی دارد و برای ساخت برخی از قطعات آن به کار می رود.
  • سرامیک در صنعت الکترونیک و تولید انواع خازن، ترانزیستورها، مقاومت ها و غیره از سرامیک استفاده می شود و همچنین در تولید تلفن همراه، دوربین های دیجیتال و سیستم ترمز یا موتور انواع ماشین کاربرد گسترده ای دارد.
  • سرامیک در صنعت خودرو سازی نیز کاربرد دارد و برای ساخت قطعات خودروهای پیشرفته از سرامیک های بسیار محکم استفاده می شود.
  • از انواع سرامیک در نمای ساختمان ها جهت زیباتر کردن ظاهر آن نیز استفاده می شود که رواج بسیاری دارد.
  • از سرامیک در صنایع دفاعی، نظامی و فضایی استفاده می شود و جهت ساخت بسیاری از خودروهای نظامی، سیستم های هدایت موشکی و تانک ها کاربرد دارد.
  • سرامیک در تولید بسیاری از لوازم بهداشتی کاربرد دارد و از این جهت برای ساخت انواع توالت، کاسه روشویی و غیره استفاده می شود.
  • برخی از ظروف غذاخوری و بشقاب و لیوان نیز از سرامیک به دست می آید.
  • از سرامیک در صمایع ریخته گری، شیمیایی و جوشکاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز عرضه سراميك كف سالن با نازل ترین قیمت

مرکز عرضه سراميك كف سالن با نازل ترین قیمت از آنجایی که انواع سرامیک کف در ساخت منازل و ساختمان های تجاری کاربرد بسیار زیادی دارد، از این رو توسط مراکز متعدد حضوری و مجازی در بازار عرضه می شود. یکی از مهم‌ترین عرضه کنندگان سرامیک کف سالن با نازل ترین قیمت، تولید کنندگان در شهرهای مختف و به ویژه یزد و اصفهان می باشند. آن‌ها تلاش می کنند با فراهم سازی بهترین مواد اولیه و به کمک تجهیزات پیشرفته، همچنین بهره‌گیری از دانش متخصصان سرامیک درجه یک تولید کنند که دارای طرح و نقش زیبا و مدرن باشد.

تولیدکنندگان سپس سرامیک را با کمترین قیمت در بازار عرضه می دارند؛ از این رو اگر خریدار و فروشنده سرامیک کف هستید، بهتر است در ابتدا مستقیما به این مراکز عرضه مراجعه کنید تا صاحب سرامیک با جنس اصل شوید و بابت خرید آن قیمت کمتری بپردازید؛ زیرا در این روش دست واسطه ها کوتاه است و نرخ سرامیک ارزان‌تر می شود. از دیگر مراکز مرکز عرضه سراميك كف سالن با نازل ترین قیمت، نمایندگی های کارخانه های تولید می باشند که بهترین کیفیت سرامیک را به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهند و مراجعه به آنها بهترین گزینه جهت سفارش و خرید سرامیک مرغوب و ارزان قیمت است.

پخش مستقیم سراميك كف سالن درجه یک

جهت ساخت بسیاری از مکان های عمومی مانند بیمارستان، هتل، رستوران، ساختمان های مسکونی و غیره از سرامیک کف سالن در طرح و رنگ های گوناگون استفاده می شود و به دلیل خریداران فراوانی که دارد، پخش سرامیک از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده و در واقع پخش مستقیم سراميك كف سالن درجه یک از کسب و کارهای پررونق به شمار می آید. پخش سرامیک به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بازار صورت می گیرد.

یکی از پخش کنندگان مستقیم اصلی و بزرگ سراميك كف سالن درجه یک کارخانه های تولیدی در اغلب شهرهای کوچک و بزرگ هستند که سرامیک درجه یک را بر اساس فرمول‌های استاندارد و بهترین مواد اولیه تولید کرده و به صورت مستقیم در بازار عرضه می دارند که بسیار ارزانی دارد. نمایندگی های تولید کنندگان و همچنین بسیاری از مراکز مجازی از دیگر پخش کنندگان مستقیم سرامیک کف سالن در انواع مختلف مانند سرامیک 3 بعدی، سرامیک طرح آجری، سرامیک چسبی و غیره هستند. برای پخش سرامیک از تبلیغات جذاب و فراوان استفاده می شود تا برندهای گوناگون آن به مشتریان شناسانده شود و بازار پخش این محصول رونق گیرد.

خرید ارزان سراميك كف سالن به صورت عمده

خرید ارزان سراميك كف سالن به صورت عمده سرامیک کف سالن علاوه بر آنکه به صورت حضوری در بازار به فروش می رسد، فروش اینترنتی آن نیز رواج گسترده ای داشته و سود فراوانی از آن حاصل می شود و در واقع بسیاری از سایت های معتبر اینترنتی و صفحات اینستاگرام یکی از بهترین مراکز خرید ارزان سرامیک کف سالن به صورت عمده می باشد. در این مراکز فروشی مجازی تصویر انواع سرامیک در رنگ‌های سفید، سبز آبی، مشکی، سرمه ای و غیره به نمایش گذاشته می شود.

همچنین در این مراکز درباره ویژگی های سرامیک، برند، کیفیت و قیمت آن اطلاعاتی درج می شود تا کار خرید و فروش برای مشتریان آسان شده و با توجه به نیاز خود به انتخاب محصول دلخواه بپردازند. در خرید مجازی علاوه بر آنکه محصول درجه یک در اسرع وقت به دست خریدار می رسد، قیمت بسیار ارزان خواهد داشت؛ زیرا در این روش دلال های افزاینده قیمت حذف می شوند. خرید ارزان سراميك كف سالن به صورت عمده از روش های مناسبی است که موجب می شود، خریداران و فروشندگان درآمد بیشتری کسب کنند و در این زمینه می توان به تولیدکنندگان و نمایندگی‌های آنان نیز مراجعه نمود.