بزرگترین شرکت تولید سرامیک طرح تراورتن باکیفیت در ایران

سرامیک کف درجه دو که در برخی از فروشگاه های مصالح ساختمانی مشاهده می کنید هر یک طرح و لعاب خاص خود را دارد که در بخش های داخلی یا بیرونی ساختمان ها کارایی دارد. بزرگترین شرکت تولید سرامیک طرح تراورتن باکیفیت در ایران توانسته این دسته از مصالح را با چندین درجه کیفی روانه بازار کند و شما هم اکنون از میان محصولات کاملا ایرانی قادر به خرید زیباترین و بادوام ترین نوع سرامیک می باشید.

بزرگترین شرکت تولید سرامیک طرح تراورتن باکیفیت در ایران

بررسی انواع سرامیک موجود در بازار

بررسی انواع سرامیک موجود در بازارسرامیک شیشه ای موجود در بازار انواع مختلفی دارد و هر فردی با توجه به بودجه ای که برای خرید این نوع مصالح ساختمانی در نظر گرفته است، قادر به تهیه مدل های مختلفی از آن می باشد. سرامیک های درجه یک از لعاب بسیار عالی تولید شده و بخاطر استحکام مناسب، در فضاهای بیرونی و یا مکان های خیلی گرم و خیلی سرد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رایج ترین سرامیک های موجود در بازار:

  • سرامیک گرانیتی
  • سرامیک موزائیکی
  • سرامیک پرسلانی

نمونه سرامیک های گرانیتی از طریق ترکیب خاک رس و مواد دیگر ساخته می شوند. یکی از ترکیبات دیگر سرامیک گرانیتی به جز خاک رس، کربنات کلسیم است. این نوع سرامیک به شکل لعابی تولید نشده و جهت درخشان کردن و براقیت بیشتر از پولیش استفاده می شود. به طور کلی این دست از سرامیک ها در نمونه های رگه دار و رستیک روانه بازار شده که طرفداران خاص خود را دارد.

بعد از سرامیک نوع گرانیتی، نمونه سرامیک های موزائیکی جزو محصولات پرفروش و پراستفاده ای هستند که در بخش کف اجرا می شوند. سرامیک های موزائیکی در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید شده و رنگ بندی بالایی دارند. این نوع مصالح در مدل های مربعی شکل، مستطیلی و یا چند گوش طراحی شده اند. افرادی که با انواع سرامیک ها آشنایی دارند، قطعا با نمونه های پرسلانی این مصالح آشنایی دارند. سرامیک پرسلانی در دمای بالا پخت شده و جزو مصالحی با تخلخل کم هستند. سرامیک های مدل پرسلانی در قیاس با سایر نمونه ها ضخامت بالاتری داشته و در عوض جذب آب کمتری دارند. اینگونه مصالح در دو نوع لعابی و غیر لعابی تولید و روانه بازار شده اند.

صفر تا صد صادرات سرامیک درجه یک از ایران

صفر تا صد صادرات سرامیک درجه یک از ایران بخش بزرگی از صادرات کشور مختص انواع سرامیک های صنعتی، ضد اسید، سرامیک های مخصوص کف و دیوار و همچنین سرویس بهداشتی می باشد. اغلب تولیدی ها علاوه بر تامین بازارهای داخلی، سرامیک ها را روانه بازارهای خارجی کرده و آنها را با قیمت های گوناگونی ارائه می کنند. سرامیک های صادراتی در چندین درجه کیفی بارگیری و آماده ارسال می شوند. نمونه سرامیک های درجه یک از محصولاتی هستند که تقاضای بیشتری از جانب کشورهای دیگر داشته که امروزه صادرات گسترده آن آغاز شده است.

صادرات انواع سرامیک در طرح و رنگ های متعدد انجام می شود. برخی از این مصالح دارای طرحی کاملا ساده بوده و برخی نیز از طرح چوب یا سنگ الهام گرفته اند. سرامیک هایی که برای صادرات آماده می شوند برخی برای آپارتمان های کلاسیک استفاده شده و برخی از آنها بخاطر طرح مدرنی که دارند در بخش های لوکس و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده سرامیک طرح تراورتن درجه یک با قیمت ارزان

خرید عمده سرامیک طرح تراورتن درجه یک با قیمت ارزان بهترین روش برای تهیه سرامیک تراورتن درجه یک با قیمت مناسب، تهیه این مصالح به شکل عمده است. در خرید عمده مشتری هزینه بسیار کمتری پرداخت کرده و قادر به انتخاب انواع سرامیک در ضخامت ها و درجه کیفی مختلف می باشد. یکی از دلایلی که موجب شده سرامیک طرح تراورتن در مقایسه با سایر سرامیک ها از فروش بالاتری برخوردار باشد، ایجاد طرح نمونه سنگ های تراورتن است. چنانچه از بودجه کافی برای خرید سنگ های آپارتمانی طبیعی برخوردار نیستید، بهتر است به دنبال خرید نمونه سرامیک و یا کاشی با طرح های مشابه سنگ باشید. به جز طرح سرامیک ها که اهمیت بسیار بالایی دارد، نوع لعاب، ضخامت، ابعاد و کیفیت ساخت از مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.