بزرگترین شرکت صادرات سرامیک جدید کف باکیفیت در تهران

سرامیک از معدود مصالح ساختمانی است که به کرات برای پوشش دهی انواع نما، دیوار و کف مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی ما یک مرکز بزرگ و در واقع، بزرگ ترین شرکت صادرات سرامیک جدید کف با کیفیت در تهران به شمار می‌ رود که محصولات آن از مرغوب ترین انواع سرامیک با کمترین قیمت بازار محسوب می‌ شود. لازم به ذکر است که سرامیک های موجود در فروشگاه ما حتی به خارج از کشور نیز صادر می گردد. در این مطلب، به بررسی انواع سرامیک جدید کف، سرامیک گرانیتی، سرامیک گل یخ و سرامیک زرد پرداخته می شود.

بزرگترین شرکت صادرات سرامیک جدید کف باکیفیت در تهران

بررسی راههای افزایش درآمد حاصل از صادرات سرامیک

بررسی راههای افزایش درآمد حاصل از صادرات سرامیک به منظور افزایش درآمد حاصل از صادرات سرامیک توجه به چند نکته لازم و ضروری می باشد. این نکات موارد زیر را شامل می‌ شود.

۱) تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و حقیقی و همچنین رسانه‌ های جمعی

۲) افزایش درجه کیفی محصول به منظور فروش بیشتر

۳) بخشیدن جلوه و ظاهری زیبا به بسته‌ بندی محصول

۴) به‌ کارگیری و اِعمال خلاقیت در طراحی، رنگ پردازی و مدل دادن به محصول

۵) استفاده از وسایل نقلیه بسیار مناسب و ایمن و سریع برای حمل بار از کشور صادر کننده به کشور مقصد

علاوه بر موارد فوق، توجه به سفارش و نوع تقاضای کشور مقصد برای تولید و آماده‌ سازی کالای مورد نظر نیز بسیار حائز اهمیت می‌ باشد.

هر قدر محصول تولید شده نهایی به تقاضای کشور سفارش دهنده نزدیک‌ تر باشد، محصولات سفارش داده شده بیشتر شده و در نتیجه سود حاصل از صادرات سرامیک بالاتر می رود.

معرفی بهترین مدل سرامیک برای صادرات

معرفی بهترین مدل سرامیک برای صادرات   بهترین مدل ها و انواع سرامیک های موجود در بازار، آن دسته از سرامیک هایی هستند که دارای ویژگی ها و خصوصیاتی می‌ باشند که در ادامه به آن اشاره می‌ شود.

این ویژگی ها و مشخصات عبارت است از:

۱) ضد آب و ضد نفوذ رطوبت باشد

۲) ضریب اصطکاک استاندارد داشته باشد

۳) ضد خش باشد

۴) مقاومت بالایی در برابر تغییرات محیطی و دمای ناشی از شرایط جوی مختلف داشته باشد

۵) ظاهر زیبا و چشمگیر داشته باشد

۶) از ابعاد مناسب و استاندارد برخوردار باشد

۷) رنگ بندی جذاب و لعاب مناسب و با کیفیت داشته باشد

۸) از قیمت معقول و منصفانه برخوردار باشد

۹) متناسب با شرایط اقلیمی کشوری که قرار است به آن صادر شود، تولید شده باشد

۱۰) حتی الامکان متناسب با تمام جوانب مربوط به تقاضای مشتری ساخته شده باشد

۱۱)بسته بندی با کیفیت و استانداردی که مطابق با بسته بندی محصولات صادراتی است را دارا باشد

فروش فوق العاده سرامیک جدید کف درجه یک با قیمت ارزان

فروش فوق العاده سرامیک جدید کف درجه یک با قیمت ارزان شرکت ما در میان کمپانی ها و مراکز مختلفی که به عرضه و توزیع انواع سرامیک کف مبادرت می ورزند، یکی از معتبرترین، بهترین و بزرگ ترین مراکز عرضه و توزیع انواع سرامیک و علی الخصوص سرامیک کف با نازل ترین قیمت اما بالاترین کیفیت به شمار می‌ رود.

با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت ما و استفاده از اطلاعات تماس مندرج در وب سایت شرکت، می توانید محصول مورد نیاز خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید، آن را ثبت نمایید و اطمینان داشته باشید که این محصول در اسرع وقت به شما خواهد رسید.

افزون بر این، بی تردید شما نیز با یک بار استفاده از محصولات سرامیک کف جدید ما به مشتری دائمی و ثابت این مرکز تبدیل خواهید شد.

از آنجا که علاوه بر رضایت بالای مشتریان، محصولات ما کیفیت بسیار بالایی هم دارند. این کالاها به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای هند و پاکستان و همچنین دو کشور روسیه و ترکیه نیز صادر می شوند.

ضمن این که در کشورهای مقصد نیز سرامیک های ما با استقبال بی نظیری مواجه شده‌ اند. هر ساله میزان تقاضای کشورهای دیگر برای تولید و توزیع محصولات ما به سرزمین‌ های آنها بیشتر می‌ شود که این امر استقبال بی نظیر خریداران و مصرف‌ کنندگان عمده و غیر عمده برای انواع سرامیک های شرکت ما را نشان می دهد.