بزرگترین شرکت صادرات کاشی مینیاتوری باکیفیت در تبریز

سرامیک کف درجه دو به واسطه کاربردهای گسترده ای که در دکوارسیون داخلی و خارجی ساختمانی های مسکونی و تجاری دارد، از نمونه های پرطرفدار است.

این امر افزایش فعالیت مراکز تولید و پخش برای عرضه این نوع کاشی در بازار داخلی و همچنین صادرات نمونه های باکیفیت در کشورهای آسیایی و اروپایی را به دنبال داشته است. برای سفارش از بزرگترین مراکز تولید انواع کاشی مینیاتوری در تبریز و دیگر مراکز تولیدی بهترین و ارزان ترین شیوه ممکن چیست؟

بزرگترین شرکت صادرات کاشی مینیاتوری باکیفیت در تبریز

مشکلات عمده صادرات کاشی از ایران

مشکلات عمده صادرات کاشی از ایران طی دو دهه گذشته شاهد افزایش مراکز تولیدی کاشی و سرامیک در بسیاری از استان های کشور هستیم که در نتیجه افزایش و مازاد تولید این محصولات نسبت به میزان تقاضا را به دنبال داشته است.

این امر سبب شده تا حتی بزرگترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان سرامیک شیشه ای نیز اقدام به کاهش ظرفیت تولید روزانه خود کنند. در نتیجه این روند بر میزان صادرات و ایجاد برخی مشکلات در این حوزه نیز منجر شده است.

عدم توجه به کیفیت انواع کاشی تولیدی به ویژه از سوی مراکز نوپا یکی از مشکلات عمده است که عدم اطمینان خریداران خارجی را به دنبال دارد. به ویژه در بازار کشورهای اروپایی، تضمین کیفیت برای خریداران اهمیت زیادی دارد که برخی از تولیدکنندگان با هدف کاهش هزینه ها توجه چندانی به آن نمی کنند.

عدم آشنایی با سلیقه خریداران صادراتی و در نظر نگرفتن بودجه کافی برای بازاریابی هوشمند در بازارهای بین المللی یکی دیگر از مشکلات مهم است که در نهایت موجب کاهش صادرات و پشی گرفتن سایر رقبای خارجی در بازار کاشی و سرامیک صادراتی می شود. تولیدکنندگان و شرکت های صادراتی برای این منظور باید دارای واحدهای کنترل کیفی و بازاریابی مدرن باشند تا بتوانند در یک برنامه کوتاه مدت، سهم قابل توجه ای از بازارهای هدف را به خود اختصاص دهند.

کیفیت انواع کاشی موجود در بازار ایران

کیفیت انواع کاشی موجود در بازار ایران کیفیت انواع کاشی سه بعدی و ساده رابطه مستقیمی با نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید و شیوه های فرآوری آنها دارد. همانطور که می دانید امروزه برای تامین و تولید این محصولات از انواع مواد اولیه طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند. میزان ترکیب این مواد و همچنین کیفیت آنها می تواند منجر به افزایش مقاومت محصول نهایی در برابر عوامل محیطی و بهبود عمر مفید آنها در طولانی مدت شود.

یکی از پارامترهای مهم در تعیین کیفیت انواع کاشی، توجه به میزان جذب آب این محصولات است. هر چقدر که میزان تخلخل موجود در کاشی کمتر باشد، به همان میزان نیز حجم جذب آب آنها روند کاهشی خواهد داشت. طی سال های اخیر، انواع کاشی پرسلانی به عنوان محصولی جدید، کمترین میزان جذب آب را دارد که افزایش کاربرد آن برای نقاط مختلف ساختمان مانند کف آشپزخانه و سالن ها را امکان پذیر کرده است.

برای تعیین کیفیت، ابعاد و اندازه کاشی را نیز باید مدنظر قرار دارد. امروزه متناسب با نوع کاربرد کاشی ها، آنها را در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و تولید می کنند. به عنوان مثال انواع کاشی کف به مراتب بسیار بزرگتر از کاشی های مورد استفاده جهت نصب در دیواره آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … هستند.

فروش فوق العاده کاشی مینیاتوری درجه یک با قیمت استثنایی

فروش فوق العاده کاشی مینیاتوری درجه یک با قیمت استثنایی کاشی مینیاتوری به نمونه هایی می گویند که در ابعاد بسیار کوچک تولید می شوند. عمده کاربردهای این نوع کاشی ها برای دیواره استخرها، دیوار آشپزخانه، نمای داخلی سالن پذیرایی و حتی تزیین سرویس بهداشتی است. از مدل های پرکاربرد می توانیم به کاشی هایی در ابعاد 7.5*7.5 اشاره کنیم که در اشکال هندسی، سنتی و با رنگ های ساده مانند آبی فیروزه ای، سبز و … تولید می شوند.

تامین و فروش انواع کاشی مینیاتوری با قیمت استثنایی و کیفیت درجه یک نیاز به شناخت تولیدکنندگان فعال در این حوزه دارد. امروزه بزرگترین مراکز تولیدی از مواد اولیه باکیفیت مانند سنگ های طبیعی عقیق، فیروزه و … برای تولید این محصولات به ویژه مدل های صادراتی بهره می برند که افزایش کیفیت آنها را به همراه دارد.