بزرگترین شرکت های تولید کاشی بدنه آشپزخانه با قیمت مناسب

شرکت های تولبد سرامیک شیشه ای شرکت هایی سرآمد و مطرح در خصوص تولید شیک ترین کاشی ها می باشند. این شرکت های بزرگ با تولید کاشی های متنوع در طرح و نقش و کیفیت گوی اعتماد مشتریان و کیفیت را از بین دیگر رقبای خود ربوده اند.

همچنین اعتبار این تولید کنندگان علاوه بر بازارهای داخلی، در بین کشورهای همسایه نیز بسیار زیاد است. به همین دلیل آمار های فروش کالاهای ساخته شده توسط آن ها، نشان دهنده فروش های بسیار زیاد و نیز استقبال بی نظیر مشتریان از این محصولات هم در داخل و هم در صادرات به دیگر کشور ها است.

بزرگترین شرکت های تولید کاشی بدنه آشپزخانه با قیمت مناسب

چند نکته هنگام انتخاب کاشی کلاسیک

چند نکته هنگام انتخاب کاشی کلاسیکسرامیک کف درجه دو یک دارای سطوح شفاف و بدون هیچ خراش یا پریدگی لبه در اطراف آن می باشد. بنابراین یکسان بودن محیط اطراف انواع این کاشی ها نشانه ای خوب برای شناخت بهترین کاشی ها به ویژه نمونه های کلاسیک موجود در بازار است و باید هنگام خرید به این موضوع توجه زیادی گردد.

طراحی های روی این کاشی های مدل کلاسیک کاملا متفاوت می باشد و با نگاه کردن به انواع کاشی های مختلف این نکته کاملا مشخص و واضح است. از سوی دیگر در این نوع از کالا از طراحی های برجسته نیز استفاده شده است و هر خریداری در انتخاب این نوع از کاشی ها مختار است.

کاشی های کلاسیک اعلا باید متناسب با نوع معماری منازل و آپارتمان ها انتخاب شود. زیرا این ویژگی تعارضات و تمایز ها را کاهش می دهد و فضای زیباتر و چشم گیرتری را برای آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی ایجاد می کند. از این رو ست شدن دیگر وسایل با این کاشی ها راحت تر امکان پذیر است.

کاشی های کلاسیک معمولا دارای ضخامت بیشتری نسبت به نمونه های دیگر این کالا است و استحام و مقاومت بالاتری نیز دارند و به سختی دچار شکستگی و یا ترک می شوند. به همین دلیل نیز این مدل های سنتی و کلاسیک کاشی، در بین بسیاری از ایرانیان مقبولیت دارد و از آن در ساخت منازل ویلایی نیز استفاده زیادی می کنند.

بررسی باکیفیت ترین کاشی کابینت

بررسی باکیفیت ترین کاشی کابینت کاشی کابینت مرغوب و ارزان قیمت با ابعاد و سایزهای استاندارد ساخته شده و برای تولید آن از برترین و به روزترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. این کاشی ها برای بدنه های کابینت ها مناسب هستند و هیچ آسیبی به بدنه های آهنی یا چوبی کابینت ها وارد نمی کنند.

رنگ این کاشی ها نیز به زیبایی با کابینت های مختلف قابل هماهنگی است. برخی از طراحی های این محصولات دارای برجسته کاری شب نما هستند و با تاریک شدن محیط آشپزخانه و سرویس بهداشتی، فضای جذابی را برای این مکان ها ایجاد می کند. همچنین کاشی های به رنگ مات نیز از طرفداران زیادی برخوردار است.

مارک های تولید کننده این کاشی ها، اغلب این کالا را با لگوی اصلی خود شرکت سازنده در بازار توزیع می کنند تا جلوی سوء استفاده و قاچاق یا تقلب در فروش این کاشی ها گرفته شود. بنابراین شناخت جنس اصلی و کاشی های برتر از اجناس تقلبی و بنجل راحت تر اتفاق می افتد و خریداران زیان مالی نخواهند داشت.

این کاشی ها به سادگی بر روی دیوارها نصب می شوند و در برابر تغییرات دما نیز مقاومت بالایی دارند. همچنین خراش و ضربه روی این کاشی های اصل ایجاد نمی گردد و نظافت و شست و شوی آن ها نیز بسیار راحت است. و وقت بسیار کمی برای تمیز کردن این کاشی های بی نقص و عالی لازم است.

ویژگی های کاشی کف چیست؟

 ویژگی های کاشی کف چیست؟ کاشی های کف بسیار باکیفیت تر و البته ارزان تر از کاشی های بدنه می باشند. این کالاها دارای ابعاد بزرگی هم می باشند و در سرویس بهداشتی و حمام و توالت ها به کار می روند. این کالاها در کف آشپزخانه های بزرگ با نظم و ترتیب خاصی قرار می گیرند و طراحی های بسیار شیک و جدیدی در بازار دارند.

کاشی کف ضخامت بزرگ تری دارند و همین ویژگی باعث محکم بودن و نشکن بودن این کالاها است. از طرفی تحمل وزن بسیاری دارد و در برابر ضربه ها استحکام بالایی از خود نشان می دهند. این کاشی ها نیز مانند کاشی های بدنه از ترکیب های رنگی متنوع و زیادی برخوردار می باشند.

کاشی مخصوص کف آشپزخانه به خوبی کناره ها و سطح کف را پوشش می دهند و از نفوذ آب به زیر آن ها جلوگیری می کنند. همچنین سطح این کاشی های کف به گونه ای طراحی شده است که احتمال لیز خوردن وجود ندارد و با سقوط اجسام از ارتفاع بر روی این کاشی ها، هیچ آسیبی به آن ها وارد نخواهد کرد.

امروزه علاوه بر کاشی های کف طرحدار و ساده، کاشی های مدل جدید سه بعدی وارد بازار شده است و در آپارتمان های مدرن امروزی از این کالاها استفاده ای گسترده می شود. انواع این محصولات بر حسب سلیقه های مختلف به صورت عمده به فروش می رسد و هر مدل نیز قیمت های متمایزی دارد. بنابراین مشتریان می توانند خانه های خود را با کاشی ها طرح جدید شیک و متفاوت بسازند.

صادرات عمده کاشی بدنه آشپزخانه با قیمت پایین

 صادرات عمده کاشی بدنه آشپزخانه با قیمت پایین به دلیل تنوع و کیفیت مرغوب این کالاها، انواع این کاشی های سنتی و مدرن به صورت عمده به سایر کشورها نیز صادر می گردد. پایین بودن قیمت های این تولیدات از دلایل افزایش حجم صادرات این کالا به خارج از مرزهای کشور است و این کالاها به عراق، عمان و دیگر مناطق نیز ارسال می شود و آن ها نیز از این محصولات به میزان زیادی خرید می کنند.

این کشورها با شناخت از تبحر شرکت های ایرانی در تولید انواع کاشی ها، اقدام به خرید عمده این کالاها می نمایند. این مراودات تجاری سبب افزایش انگیزه بین برندهای ایرانی جهت تولیدات بهتر می گردد. همچنین این صادرات به روش های زمینی و دریایی انجام می شود و برای پیشرفت حمل و نقل کشور نیز مفید می باشد.

صادرات کاشی های بدنه ایرانی با مجوزهای رسمی و قانونی انجام می گیرد و صفر تا صد این فرایند توسط شرکت های متخصص و شناخته شده در صادرات بهینه، انجام می گردد. این شرکت ها درآمدهای ارزی زیادی به کشور وارد می کنند و بر منافع اقتصادی نیز تاثیر مثبتی خواهند داشت. از این رو فروش بیشتر آن ها نه تنها برای شرکت دارای مزیت است بلکه برای کل اقتصاد نیز ارزنده می باشد.