بزرگترین کارخانه تولید کاشی طرح بتن

کاشی طرح بتن کاشی های طرح بتن، به ظاهر بتن جلا یافته اند، اما در یک کاشی پرسلان و بدنه پیوسته ظاهر می شوند. کاشی طرح بتن ساخته شده با جدیدترین فن آوری ساخت کاشی می باشد. در کلیه مکان های خانه می توان از این محصول استفاده کرد. می شود از آنها برای کف های داخلی و یا خارجی ساختمان، آشپزخانه، پاسیو، دیوار، و حتی اطراف شومینه استفاده کرد. کاشی های بتنی در سبک های زیادی در دسترس هستند. معمولا در تولید این کالا به ضخامت توجه بالا می‌شود. ضخامت این سرامیک معمولا حدود ۱۴ تا ۲۰ سانت است. تنوع رنگ سرامیک طرح بتن بالا است و می‌توان هر مدلی را که بخواهید با توجه به وسایل منزل یا محل کار انتخاب کرد. قیمت این کالا با توجه به ضخامت و مقاومت مقابل به رطوبت و… بسیار خوب است.

بزرگترین کارخانه تولید کاشی طرح بتن

مشخصات ظاهری کاشی طرح پارکت

 مشخصات ظاهری کاشی طرح پارکت شکل ظاهری ساده آن به صورت رنگ قهوه ای با رگه های رنگ تیره است. کفپوش های پارکت چوبی در نظر خیلی از افراد، به علت تمایلی که به زیبایی های طبیعی دارند از محبوبیت برخوردار است. تهیه پارکت ها مستقیماً از چوب درختان صورت گرفته و در انواع طرح ها و رنگ های مختلف و زیبا در دسترس هستند. یکی از ویژگی های پارکت که می توان به آن اشاره نمود، زیبایی و ایجاد گرما در محیط مورد نظر است.

سرامیک طرح پارکت تیره خیلی شبیه به چوب های طبیعی است و برای افرادی که می خواهند یک فضای طبیعی را ایجاد نمایند، بهترین گزینه است. استفاده از آن در بیشتر فضا ها رواج زیادی پیدا کرده وخیلی پرطرفدار است. معمولاً این مدل از سرامیک ها برای فضا های بزرگ با نور بالا کاربرد زیادی دارد ولی جابجایی وسایل روی پارکت، موجب آسیب دیدن آن می شود. لک و آلودگی ها بر روی این نوع سرامیک مشخص نمی شود.

سرامیک طرح پارکت رنگ تیره، برای محیط هایی که رفت و آمد در آنها زیاد است به کار می ‌رود. در خانه های بزرگی که وسایل لوکس و دکوراسیون کلاسیکی دارند نیز از این سرامیک استفاده میکنند. موردی دیگر طبیعی بودن این کفپوش است که باعث گشته در سبک های مدرن نیز پرطرفدار باشد.

انتخاب بهترین کاشی برای نمای خانه

انتخاب بهترین کاشی برای نمای خانه نمای ساختمان ها مثل لباس است و ظاهر اصلی سازه را نشان می دهد، نماها انواع متفاوتی دارند که با توجه به مدل ساختمان و سلیقه فردی می توان یکی را انجام داد. سرامیک یکی از گزینه های مناسب برای نما می باشد. سرامیک نیز انواع زیادی داشته که در طرح های فراوان مورد استفاده است. نماهای سرامیکی ویژگی های خاصی دارند البته برای پی بردن به مزایا سرامیک باید نوع نصب و طرح آن را مدنظر داشت، سرامیک می تواند زیبایی و جذابیت خاصی به ساختمان بدهد از این رو طرفداران زیادی دارد.

یکی از برترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران، کارخانه های کاشی استان یزد است. سرامیک های پرسلان ایرانی نسبت به مدلهای معمولی مقاومت و ضخامت بیشتری هستند. این مقاومت به دلیل متفاوت بودن روش تولید آن است. از آن جایی که این نوع سرامیک در دما بسیار بالا آماده می شوند از این رو دارای مقاومت ساختاری زیادی هستند که این حالت، آن را برای استفاده در نمای ساختمان ها مهیاتر می کند. مواد تشکیل دهنده سرامیک پرسلان کوارتز وفلدسپات است. این نوع سرامیک دارای شفافیت و نمای بیشتری است و می تواند جلوه خوبی به نمای ساختمان بدهد.

سرامیک پرسلان که این مدل سرامیک بیشتر برای نمای خارجی مناسب است چون سطحی خیلی صاف دارد و نسبت به دیگر انواع سرامیک قیمت کم تری دارند. تفکیک مدل سرامیک ها بر اساس لعاب سرامیک است برای مثال نوع فول بادی بدون لعاب بوده و به علت دمای زیاد تمام تخلخلات آن از بین رفته و دیگر به لعاب نیاز ندارد و برای نما مناسب است.

توصیه هایی برای انتخاب کاشی 60 در 60

توصیه هایی برای انتخاب کاشی 60 در 60 یکی از سایزهای مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان و طراحان سایز 60×60 می باشد که فروشگاه اینترنتی تنوع زیادی از محصولات را از این سایز در سبد کالایی خود قرار داده است و سرامیک در سایز 60×60 در قسمت های زیادی از بنای ساختمان کاربرد دارد که می توان به دیوار سالن، دیوار آشپزخانه، دیوار سرویس بهداشتی، دیوار حیاط، دیوار راه پله و همچنین کف حیاط و پارکینگ، کف آشپزخانه، کف سرویس بهداشتی و حمام، کف سالن پذیرایی و غیره را نام برد.

برای استفاده از مدل ها و سایزهای مختلف کاشی و سرامیک توجه به سبک معماری مکان نصب کاشی و سرامیک از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که وجود هماهنگی در موارد موجود در طراحی مکان می تواند دکوراسیونی زیبا ایجاد کند. یکی از پر کاربردترین ابعاد سرامیک سایز 60*60 است که سایز متوسط خوبی برای سرامیک کف است. این سرامیک بیشتر مناسب کف واحد‌های مختلف تجاری و مسکونی است و هارمونی بسیاری می‌تواند ایجاد نماید .کف ساخته شده از کاشی 60*60 به علت لبه های اصلاح شده این نوع کاشی، ظاهری یکپارچه و زیبا دارد برای انتخاب این نوع کاشی بهتر است به جنس و کیفیت آن توجه شود.

لیست آخرین قیمت کاشی طرح بتن صادراتی

لیست آخرین قیمت کاشی طرح بتن صادراتی سرامیک طرح بتن یکی از بهترین سرامیکهای است. با خرید این مدل قطعا زیبایی منحصر به فردی به منزل خواهد بخشید چون هم بتن که روی دیوار قرار میگیرد کارهای کلاسیک را به خوبی به اجرا در خواهد اورد اما در بخش دیگر اگر همین بتن شبیه سرامیک شود و روی زمین کاربرد داشته باشد آن زمان بهتر خواهد شد و دیوار و کف را با هم ست خواهیم کرد. قیمت کاشی صادراتی باتوجه به زیاد شدن تعرفه ها بالا رفته اما خرید عمده آن به صرفه تر است.

در مورد خرید سرامیک بتنی صادراتی سعی کنید در زمان خرید کردن حتما به پشت سرامیک هم نظر خوبی داشته باشید تا خرید راحت تر با صرف زمان کمتری را داشته باشید. درجه حرارت هم یکی از مهمترین شاخصه های این بخش است، اگر که شما هدف خریدن سرامیک بتنی را دارید دور از مبحث رنگ که حتما بانوان در منزل نظر خاصی روی آن دارند و اگر رنگ بندی را انتخاب کردید به بخش گرمایش و سرمایشی هم دقت کنید.

مخصوصا برای آن دسته از افرادی که سرمایش و گرمایش از کف منزل دارند و منزل آنها هم سرامیک شده است. به این علت برای سالنهای بزرگ نیز کف پوش یک تیکه بسیار حائز اهمیت است. آخرین قیمت این نوع کاشی را میتوان از نمایندگی های فروش در کشور تهیه کرد.سرامیک های صادراتی از کیفیت بهتری برخوردار بوده و رنگ طلایی آن بسیار پرفروش است.