تامین عمده کاشی استخری صادراتی با قیمت استثنایی

مراکز تولیدی سرامیک کف درجه دو صادراتی را به صورت عمده تولید می کنند، این مراکز، تولیدات خود را به صورت عمده و مستقیم به تمامی بازارهای فروش عرضه می‌دهند تا محصولات با قیمت استثنایی در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرند.

کاشی استخری در سایز و اندازه های گوناگون و در رنگ بندی های متنوع در بازار های داخلی موجود می باشد و مصرف کنندگان می توانند این محصول را به صورت کلی و جزئی خریداری کنند؛ بسیاری از شرکت های تولیدی، کاشی مورد نظر را به صورت گسترده به کشور های اروپایی صادر می نمایند.

تامین عمده کاشی استخری صادراتی با قیمت استثنایی

متریال به کار رفته در تولید کاشی

متریال به کار رفته در تولید کاشی در تولید سرامیک شیشه ای متریال و مواد اولیه بسیار زیادی به کار برده می شود، از مواد اولیه اصلی این محصول، پلاستیک یا پلاستیسیته خاک رس می باشد، این ماده اولیه باعث می‌شود که کاشی تولید شده خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی داشته باشد؛ علاوه بر این باعث می شود که کاشی و سرامیک در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند و دچار شکستگی نشوند.

در کارخانجات تولیدی از پرکننده و یا فیلر ها استفاده می شود که موادی غیر پلاستیکی هستند، این پر کننده ها دمای ذوب بسیار بالا و مقاومت شیمیایی بالایی دارند؛ وظیفه پر کننده ها این بوده که باعث اتصال مستحکم لعاب به ساختار اصلی کاشی و سرامیک شود.

گداز آور نیز در تولید این کالا استفاده می‌شود، از وظایف گداز آور می توان به کاهش نقطه ذوب لعاب اشاره کرد؛ این مواد در حین پختن کاشی به‌ صورت مذاب درآمده و در هنگام سرد شدن به حالت شیشه ای تبدیل می شوند.

در تولید سرامیک و کاشی از سدیم، کلسیم و اکسیدهای پتاسیم به صورت گسترده استفاده می شود؛ فلدسپات سدیک، پتاسیم و کلسیم نیز از دیگر مواد اولیه برای تولید این محصول محسوب می‌ گردند.

خرید انواع کاشی استخری به صورت عمده

خرید انواع کاشی استخری به صورت عمده مشتریان برای خرید انواع کاشی استخری به صورت عمده باید به مراکز تولیدی و یا مراکز توزیع و پخش به صورت حضوری مراجعه نمایند، البته بسیاری از شرکت‌ها برای خرید و فروش سایت های اینترنتی را طراحی کرده اند، در این سایت ها انواع و اقسام کاشی استخری در مدل های بسیار گوناگون و رنگ بندی های متنوع به فروش می رسند.

در مراکز توزیع و پخش، کاشی دیوار به صورت مستقیم عرضه شده و مشتریان می‌ توانند این محصول را با قیمت مناسب و ارزان تر از دیگر بازار ها تهیه نمایند؛ کاشی طرحدار به صورت عمده به کشور های خارجی نیز ارسال می‌گردد؛ امروزه شرکت‌های صادراتی محصول فوق را با تضمین و گارانتی برای صادرات آماده و بسته بندی می کنند. برند های بسیار معتبر محصول موردنظر در بازارهای داخلی و خارجی به فعالیت می‌پردازند.