توزیع بی واسطه کاشی سرویس بهداشتی

کاشی ها جزء دسته محصولات و کالا های ضروری برای محیط های مختلفی می باشند و با استفاده از آن ها می توان محیط را کاملا بهداشتی و تمیز حفظ کرده و هیچ گونه آلودگی و میکروب های مختلف به داخل محیط راه پیدا نکرده و کاملا تمیز و پاک بمانند. این دسته از محصولات دارای مدل های بسیار مختلفی می باشند که هر شخص طبق سلیقه و نیاز خود می تواند انواع آن ها را تهیه و خریداری کند. مرکز توزیع بی واسطه انواع کاشی سرویس بهداشتی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در ابعاد مختلفی به همراه سایز بندی های گوناگون به مشتریان عرضه می نمایند.

توزیع بی واسطه کاشی سرویس بهداشتی

معرفی انواع کاشی سرویس بهداشتی

معرفی انواع کاشی سرویس بهداشتی در این قسمت تصمیم داریم به بررسی و معرفی کاملی از انواع بهترین کاشی های سرویس بهداشتی بپردازیم؛

  • اولین و پر طرفدار ترین مدل این نمونه محصولات به شکل مربع های ریز و کوچکی می باشند که بیشتر در ابعاد و سایز هایی چون ۱۰*۱۰ و یا ۱۲*۱۲ می باشند و بیشتر برای سرویس بهداشتی های مناز استفاده می شود و اکثر کسانی که دارای سلیقه مینیمال می باشند از این دسته از کاشی ها انتخاب کرده و آن ها را خریداری می نمایند.
  • دومین مدل از این نمونه محصولات به شکل مستطیل های ریز و متوسطی در ابعادی چون ۱۵*۷ و یا ۲۰*۵ بوده و برای سرویس بهداشتی های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و چون این دسته از کاشی ها دارای اندازه های بلند و یکدستی می باشند به راحتی تمیز می شوند و به همین دلیل است که در سرویس بهداشتی های عمومی قرار گرفته و دارای رنگ بندی های کامل و خاص هستند.
  • سومین مدل به شکل لوزی های ناهمسان بوده و این لوزی ها بیشتر در ابعاد متغیر و نامنظم می باشند و علت این امر نیز این است که از ناهماهنگی بالا زیبایی خاصی ایجاد می شود و همگان می توانند بهترین و زیبا ترین طراحی ها را در دکور های سرویس بهداشتی خود داشته و با آن ها تمیزی را نیز به محیط زندگی خود اهدا کنند.

تولید عمده کاشی سرویس بهداشتی

تولید عمده کاشی سرویس بهداشتی مرکز تولید کاشی سرویس بهداشتی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در سایز بندی ها و ابعاد مختلفی چون مربعی، مستطیلی، لوزی و دایره ای را با رنگ بندی های جذاب و خاص به همراه قیمت های بسیار مناسب و عالی برای همگان را با احترام به خریداران گرامی خود عرضه می نمایند. در این مرکز تولیدی همواره سعی و کوشش همگان بر این است که از دسته متریال و مواد اولیه درجه یک و خاص برای تهیه و تولید محصولات استفاده شود تا همگان بتوانند با اطمینان بالایی انواع آن ها را خریداری نمانید.