تولیدکنندگان سرامیک کف پارکتی

خوشبختانه در کشور ایران بزرگترین و معروف ترین تولید کننده ها در زمینه تولید انواع سرامیک کف پارکتی به فعالیت مشغول می باشند. این تولید کنندگان تمام تلاش خود را در جهت تولید یک محصول عالی و درجه یک با استفاده از متریال های اولیه اصل و مرغوب و دستگاه های پیشرفته انجام می دهند تا بتوانند یک محصول عالی را تولید و سپس به تمامی مشتریان و متقاضیان داخلی و حتی خارجی عرضه نمایند.

تولیدکنندگان سرامیک کف پارکتی

خصوصیات سرامیک کف پارکتی درجه یک

خصوصیات سرامیک کف پارکتی درجه یک در چند سال اخیر اغلب برای کف ساختمان های تجاری، اداری مسکونی و غیره از محصولی به نام سرامیک استفاده می شود که علاوه بر زیبایی، مزیت های بسیار دیگری به همراه دارد. سرامیک کف پارکتی که در طرح و مدل های پارکت و اما از جنس نوع سرامیک ساخته شده است نمونه ای از این محصول به شمار می رود که وجود برخی از خصوصیات ویژه و منحصر بفرد در ان سبب محبوبیت در بین افراد شده است.

قیمت مناسب با وجود کیفیت بسیار عالی، مقاوم در برابر حرارت و سرد و گرم شدن، عدم لک پذیری سریع و امکان شستشو و تمیز شدن سریع با ساده ترین مواد شوینده، زیبایی منحصر بفرد، تولید شده در دو نوع مات و براق و غیره بخشی از خصوصیات مهم این محصول است.

آشنایی با فرایند تولید سرامیک کف پارکتی

آشنایی با فرایند تولید سرامیک کف پارکتی سرامیک را می توان از پرکاربردترین مصالح ساختمانی دانست که اغلب در دکوراسیون و فضای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و فناوری نمونه های مختلفی از این سرامیک ها تولید و به بازارها عرضه شده است تا مشتریان و متقاضیان بر حسب نوع نیاز خود نسبت به خریداری این محصول اقدام نمایند.

سرامیک ها با توجه به مشخصات ظاهری خود اعم از: ابعاد و اندازه، طرح و مدل، رنگ بندی، نوع متریال و مواد اولیه استفاده شده در فرایند تولید آن و غیره دارای نمونه های مختلفی می باشند که هر یک از آنها خصوصیات مربوط به خود را دارند. سرامیک های کف پارکتی نمونه از جدیدترین این محصولات است که در طرح های پارکت و ابعاد مختلف در کارخانه ها و کارگاه های مجهز تولید و ساخته می شود.

فرایند تولید این نوع سرامیک ها به صورت کامل توسط تولید کنندگان مربوطه ذکر شده است که افراد در صورت آشنایی با این مراحل می توانند با آنها مشورت نمایند.

صادرکنندگان سرامیک کف پارکتی

صادرکنندگان سرامیک کف پارکتی در کشورهای مختلف محصولاتی که به صورت گسترده و فراوان تولید می شوند نه تنها در بازارهای داخلی آن کشور عرضه بلکه به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می گردد که صادرات آن توسط بهترین و معروف ترین صادر کننده ها انجام می شود. از جمله فعال ترین این افراد می توان به صادر کنندگان سرامیک درجه1 کف پارکتی اشاره کرد که در اکثر ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

در چند سال اخیر فعالیت صادر کننده های ایرانی در خصوص صادرات سرامیک پذیرایی به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است که بدون شک دلیل اصلی این امر استقبال قابل توجه و بی نظیر مشتریان از خرید این محصول می باشد. به منظور صادر نمودن این نوع مصالح ساختمانی ابتدا باید با مراجعه به سازمان ها و اتحادیه های مربوطه تمامی مجوزهای لازم و ضروری جهت صادرات این محصول از افراد و صاحب نظران فعال دریافت شود.

بدون شک با افزایش صادرات سرامیک ها به سایر کشورهای خارجی بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و البته نیازهای مالی کشور ایران برطرف شده و همچنین انگیزه تولید کنندگان نیز به منظور تولید بیشتر رونق قابل توجهی داشته است. امروزه به منظور عرضه انواع سرامیک های کف پارکتی از راه و روش های بسیار زیادی استفاده می شود که از بهترین و محبوب ترین آنها به خصوص در بین مشتریان روش بدون واسطه یا همان مستقیم است.

در روش عرضه بی واسطه سرامیک به دلیل نبود انواع واسطه و البته عرضه از شخص تولید کننده به مصرف کننده تمامی هزینه های اضافی به صورت کامل حذف می شود.