خرید ارزان سرامیک استخری درجه یک با قیمت مناسب

مشتریان برای خرید ارزان سرامیک استخری درجه یک می توانند به مراکز تولیدی و مراکز عرضه در سراسر کشور مراجعه کنند. در این مراکز، قیمت محصول مورد نظر بسیار مناسب و برای مصرف کنندگان به صرفه می باشد. این نوع از سرامیک در بازار فروش به صورت کلی و یا تکی خرید و فروش می‌شود. بسیاری از شرکت‌های تولیدی محصولات خود را به کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه نیز ارسال می‌کنند. فروشندگان تلاش می‌کنند که سرامیک و کاشی استخری را به صورت مستقیم و عمده در بازارهای داخلی عرضه کنند.خرید ارزان سرامیک استخری درجه یک با قیمت مناسب

آشنایی با فرایند تولید سرامیک

آشنایی با فرایند تولید سرامیک قصد داریم با فرایند تولید سرامیک بیشتر آشنا شویم. مواد اولیه بسیار مختلف با توجه به نوع و کیفیت سرامیک در کارخانجات تولیدی استفاده می شود. از مواد اصلی و اولیه تشکیل دهنده سرامیک می توان به پلاستیسیته خاک رس، فیلترها و همچنین کمک ذوب ها اشاره کرد.

مواد اولیه سخت باید توسط سنگ شکن به صورت کامل شکسته شوند و در مرحله بعد در آسیاب به صورت کامل پودر شوند. در آسیاب باید مقداری مواد روان کننده مانند سیلیکات سدیم به مواد اولیه اضافه شود تا این مواد کاملاً نرم و شبیه دوغاب شوند.

در این مرحله دوغابی که در آسیاب تولید شده است باید وارد مخزن دوغاب شود و سپس با استفاده از یک پمپ فشار قوی وارد مخزن درایر شود. دوغاب در این مخزن در معرض هوای گرم قرار می‌گیرد و به پودر تبدیل می‌شود، این پودر روی نوار نقاله زیر مخزن استوانه ای قرار می گیرد.

در مرحله بعدی پودر تولید شده باید وارد مخازن قالب گیری شود تا به صورت کامل شکل دهی شود. در این حفره های قالب گیری، پودر تحت فشار قرار می گیرد و رطوبت آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. بعد از این مرحله سرامیک‌های تولید شده باید وارد تونل های خشک کن شوند که معمولاً برای خشک کردن این محصولات امروزه از خشک کن های مدرن استفاده می‌شود و سرعت خشک کردن آن بسیار بالا می باشد.

مرکز فروش سرامیک استخری صادراتی در تهران

مرکز فروش سرامیک استخری صادراتی در تهران مرکز فروش سرامیک استخری صادراتی در تهران، محصولات باکیفیت را در سایز و اندازه های مختلف و همچنین رنگ بندی های متنوع عرضه می کند. سرامیک ایرانی و درجه یک، توسط بسیاری از شرکت‌های تولیدی و مراکز توزیع و پخش به صورت مستقیم به کشورهایی که خواستار این محصول هستند، ارسال می شود. صادرات سرامیک به صورت اینترنتی هم انجام می‌شود و مشتریان داخلی و خارجی می‌توانند با مراجعه به این سایت ها خرید های خود را به صورت کلی و در کوتاهترین زمان انجام دهند که در این مراکز عرضه و توزیع، قیمت ها بسیار مناسب و ارزان می باشد.