خرید ارزان کاشی تزیینی بین کابینت درجه یک

نوع خاصی از کاشی ها صرفاً برای پر کردن فضای بین کابینتی مورد استفاده قرار می گیرند و از آنها تحت عنوان کاشی تزیینی بین کابینت یاد می شود و این محصول با کیفیت درجه یک از فروشنده برتر قابل تهیه است تا کسانی که پیمانکار ساختمانی هستند یا فروشنده انواع کاشی می باشند از طریق این فروشنده نمونه های مختلف آن را به دست آورند همچنین برای خرید این کاشی کمترین مبلغ ممکن پرداخت شود و با هزینه بسیار پایین دکوراسیون آشپزخانه با این محصول درجه یک زیباتر گردد.

خرید ارزان کاشی تزیینی بین کابینت درجه یک

اطلاعاتی درباره تولید انواع کاشی در ایران

اطلاعاتی درباره تولید انواع کاشی در ایران سابقه ایران در زمینه تولید کاشی بسیار طولانی است و از صدها سال قبل صنعت تولید کاشی به عنوان یکی از صنایع بسیار مهم در ایران وجود داشته و ایران به تولید انواع کاشی های سنتی زیبا و شهرت داشته است که نمای بیرونی بسیاری از مساجد و عمارت های قدیمی به خوبی بیانگر این مسئله است.

تولید کاشی در گذشته با استفاده از روش های ابتدایی انجام می شود با این وجود کیفیت کاشی ها فوق العاده بوده و نمونه های بسیار زیبایی از این محصول در آن زمان تولید و مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه تکنولوژی ساخت کاشی دگرگونی بسیاری به خود دیده است و تجهیزات تولید به اندازه ای پیشرفته شده است که نیاز به دخالت نیروی کارگری را به حداقل می رساند و تنها با فراهم کردن مواد اولیه این محصول نمونه های بسیار زیبای آن در دستگاه ساخته می شود.

امروزه تولید کاشی در ایران و به خصوص استان های مرکزی همچون اصفهان، یزد و اراک به اندازه ای گسترش یافته که ایران یکی از مهمترین صادر کنندگان کاشی در منطقه شناخته می شود و هر نوع نیاز ساختمانی به این محصول از طریق تولیدکنندگان داخلی ایران تامین می شود.

از ویژگی های کاشی های امروزی استحکام بسیار زیاد آن است همچنین این کاشی ها ضخامت کمی دارند ولی طول عمر آنها بسیار زیاد است و دلیل این مسئله نیز نه تنها تجهیزات بروز بلکه نوع مواد اولیه است که در ساختار این کاشی ها استفاده می شود.

انواع مختلف کاشی های تولیدی در کشور از نظر ابعاد بسیار متنوع هستند و از کاشی های بسیار ریز بین کابینتی تا کاشی های بزرگ مورد استفاده در دیوار آشپزخانه یا حمام نمونه هایی از ابعاد مختلف این محصول می باشند بنابراین برخلاف گذشته که اکثر کاشی‌ها دارای سایزهای متوسط و کوچک بودند امروزه تکنولوژی ساخت آنها بسیار پیشرفت کرده و نمونه های سایز بزرگ آن بیشتر ساخته می شود هر چند تنوع و زیبایی در سایزهای بسیار ریز بین کابینتی آن نیز بیشتر شده است.

تولید کاشی در کشور بسیار بروز است و با توجه به نیاز بازار در داخل و خارج کشور اقدام به ساخت و تولید نمونه های زیادی از این محصول می شود تا هر نوع خواسته طراحان داخلی ساختمان به کاشی های کلاسیک و مدرن تامین گردد.

سرعت و میزان تولید کاشی در یک دهه گذشته به حدی افزایش یافته است که این محصول به بسیاری از کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز صادر می شود و سفارش مشتریان در داخل و خارج کشور با قیمت مناسب و زمان تحویل سریع برای آنها آماده می شود.

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات کاشی

از جمله مسائلی که در مورد تولید کاشی در ایران اهمیت بسیار زیادی است میزان صادرات این محصول به کشورهای دیگر است چون با افزایش تولید، نیاز به بازاریابی بیشتر برای این محصول ضروری است و پیدا کردن بازارهای مناسب برای کاشی ایرانی در کسب درآمد زایی بیشتر از این محصول بسیار اهمیت دارد.

تنوع بسیار زیاد کاشی تولیدی در کشور از نظر ابعاد مانند انواع کاشی های 10 در 20 یا 40 در 120 و ابعاد دیگر این محصول همچنین طرح های متنوع موجود در آنها از جمله طرح پاركت و طرح آجر نما سفید برای نماي ساختمان و رنگ‌های گوناگون در این کاشی ها از قبیل سبز آبی و سفید کرم همگی مواردی هستند که به بازاریابی مناسب‌تر برای این محصول کمک می کنند.

ظرفیت فوق‌العاده زیادی برای صادرات این محصول به کشورهای مختلف وجود دارد و صادرکنندگان کاشی ایرانی باید از تمام این ظرفیت‌ها برای عرضه محصولی با کیفیت به بازارهای منطقه استفاده کنند؛ درخواست برای کاشی ایرانی در این بازار ها بسیار زیاد است و علت این مسئله قیمت پایین کاشی در ایران و کیفیت بالای آن است به این ترتیب کسانی که نحوه ی صادرات این محصول و روال کار آن را به خوبی می دانند از طریق این کاشی قادر به کسب درآمد فوق العاده خوبی برای خود خواهند بود.

بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای صادرات کاشی توسط صادر کنندگان این محصول قابل انجام است و آنها با شناسایی تولیدکنندگان داخلی کاشی در ایران از این ظرفیت بالا به راحتی استفاده می کنند به گونه‌ای که ارزان تر از هر جایی مستقیماً محصول را از تولیدکنندگان تهیه کرده و آن را بدون دخالت واسطه ها به بازارهای مختلف صادر می کنند.

کیفیت بالای کاشی ایرانی و بازار مناسب برای آن در داخل و خارج کشور تنها مزیت صادرات این محصول نیست چون راه های ارتباطی بسیار زیادی بین ایران و کشورهای مختلف از جمله همسایگان وجود دارد و از طریق مبادی متعددی که با این کشورها دارد در کمترین زمان سفارشات را به دست مشتریان خواهد رساند و این امتیازی فوق العاده برای صادرکنندگان خواهد بود چون در کاهش هزینه های آنها بسیار موثر است و مستقیماً سود تجارت آنها را بیشتر می کند.

در هنگام خرید کاشی به چه نکاتی باید توجه کرد

در هنگام خرید کاشی به چه نکاتی باید توجه کرد برای خرید کاشی رنگ و زیبایی این محصول از معیارهای همیشگی برای انتخاب است و این که کاشی در کدام قسمت از ساختمان مورد استفاده از و جنس کاشی باید چگونه باشد همگی توسط خریدار باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

در خرید کاشی توجه به نکات زیادی علاوه بر موارد ذکر شده باید انجام شود چون این کاشی‌ها نمونه های مختلفی داشته و معیار انتخاب برای آنها می تواند متفاوت باشد به عنوان مثال کاشی در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب از کیفیت های متفاوتی برخوردار است و خریدار باید به خوبی از تفاوت این دو نوع کاشی با هم با خبر باشد.

جنس کاشی نکته بسیار مهمی است که در خرید این محصول باید به دقت بررسی شود چون بخشی از آنها از نظر سختی با هم متفاوتند همچنین نمونه هایی از این محصول خاصیت ضد آب دارند در حالی که در برخی دیگر این ویژگی دیده نمی شود همچنین جنس این کاشی ها در مکان استفاده از آنها از قبیل پارکینگ، نمای ساختمان و کف بسیار تأثیرگذار است.

توجه به طرح کاشی برای فضای داخلی ساختمان بسیار مهم است چون طرح و رنگ این محصول تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون خواهد گذاشت مثلا استفاده از رنگ های تیره برای سرویس بهداشتی چندان مناسب نیست همچنین برای فضاهای کوچک رنگ تیره به هیچ وجه توصیه نمی شود.

دقت ابعاد کاشی در خرید این محصول فوق العاده مهم است چون در کوچک یا بزرگ نشان دادن فضایی که کاشی در آن استفاده می شود بسیار تاثیر گذار است بنابراین باید بر اساس ابعاد ساختمان و فضای داخلی نسبت به استفاده از کاشی های با سایز مناسب اقدام شود.

ضخامت کاشی ها در خرید آن حتما باید مد نظر قرار گیرد و استفاده از کاشی های ضخیم به معنای سنگین بودن وزن آنها است به همین دلیل کاربرد آنها در دیوارها نامناسب است همچنین این نوع کاشی ها از قیمت بالایی نیز برخوردارند و ضرورتی به تهیه استفاده از آنها نیست.

شناخت عوامل موثر بر کیفیت انواع کاشی

کیفیت کاشی ها در استفاده از آنها بسیار تاثیرگذار است و کسانی که از کاشی استفاده می کنند باید بین کیفیت های مختلف آن تمایز قائل شوند علاوه بر این از عوامل موثر بر کیفیت آنها نیز به طور کامل با خبر باشند تا انتخاب مناسب تری داشته باشند.

عوامل موثر در کیفیت این محصولات بسیار زیاد است که یکی از مهمترین آنها جنس و نوع مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت کاشی است که بخش قابل توجهی از آنها از ترکیبات سیلیکات دار هستند و خاک رس نمونه ای از آن است همچنین افزودنی های مختلفی به این ترکیبات اضافه می شود که از جمله آنها پلیمرها هستند که باعث ایجاد سختی زیاد در محصول می شوند و تاثیر زیادی در ضد آب کردن آن دارند.

ابعاد کاشی عامل دیگری در افزایش یا کاهش استحکام در کاشی است به طوری که کاشی های بزرگ معمولاً در برابر فشار مقاومت کمتری نسبت به نمونه‌های کوچکتر دارند بنابراین حتماً در انتخاب کاشی و در مواردی که استحکام آن اهمیت زیادی دارد توجه به ابعاد کاشی نیز مهم است.

عامل بسیار موثر دیگر در کیفیت کاشی ها نوع لعاب مورد استفاده برای آنها است همچنین ضخامت لعاب نیز اهمیت زیادی دارد و کیفیت بالای لعاب و ضخامت مناسب آنها هر دو باعث افزایش خاصیت ضد آب در این محصول می شوند و به این ترتیب کیفیت آن را بالا می برند.

نوع تجهیزاتی که برای ساخت کاشی به کار می رود نیز کیفیت آن را تحت تأثیر قرار خواهد داد و استفاده از دستگاه های پرسی که باعث ایجاد تراکم هر چه بیشتر در کاشی می شوند بر میزان استحکام آن افزوده و کیفیت آن افزایش پیدا می کند.

مرکز پخش کاشی تزیینی بین کابینت با کیفیت

مرکز پخش کاشی تزیینی بین کابینت با کیفیت کاشی تزیینی بین کابینت که برای زیباتر کردن فضای بین کابینت های بالایی و پایینی مورد استفاده زیادی دارد محصولی است که در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته و استفاده از آن باعث تغییر قابل توجه در دکوراسیون آشپزخانه می شود.

این کاشی هزینه‌های انجام کاشی کاری در آشپزخانه را به مقدار زیادی کاهش داده است و دیگر ضرورتی به نصب کاشی در همه قسمت های آشپزخانه نیست و به این صورت مصالح معمولی برای زیر کابینت ها استفاده می شود و صرفاً فضای بین کابینت ها کاشی کاری خواهد شد.

بهترین نمونه های این محصول در مرکز پخش آن با قیمت فوق العاده و تنوع رنگ و طرح به خریداران عرضه می شود و کسانی که مایل به تهیه این کاشی با قیمت هر چه ارزان تر هستند از طریق این مرکز نیاز خود را تامین خواهند کرد و بهترین کاشی را با کیفیت عالی به دست خواهند آورد.

خریداران عمده از طریق این مرکز سفارشات عمده را انجام می دهند و با قیمتی ارزانتر از هر فروشگاه و مرکزی این محصول در سراسر کشور به دست آنها می رسد.

فروش عمده کاشی تزیینی بین کابینت در بازار

یکی از روش هایی که خریداران کاشی بین کابینتی را قادر به تهیه این محصول تزیینی با قیمت ارزان تر می کند تهیه آن از مراکز عمده فروشی است که نمونه های مختلف کاشی را در تیراژ بالا به خریداران عرضه می کنند و به این شکل پایین ترین قیمت ممکن را برای این کاشی در نظر می گیرند.

فروش عمده مزایای بسیار زیادی برای خریداران این محصول در بازار دارد و به آنها کمک می‌کند تا به جای فروشنده معمولی بودن به صادرکننده آن تبدیل شوند و به به عنوان کسی که صادرات کاشی بین کابینتی را به کشورهای مختلف انجام می دهد عمل نموده و از این طریق درآمد بیشتری به دست آورند.

این نوع فروش بسیار به نفع پیمانکاران نیز است چون آنها نیز برای اتمام پروژه های ساختمانی و عملیات کاشی کاری به این محصول نیاز دارند و در فروش عمده آن را ارزان تر به دست خواهند آورد و با توجه به هزینه بسیار زیاد کاشی کاری قیمت خرید ارزانتر این محصول باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های آنها خواهد شد.

بازار توزیع کاشی تزیینی بین کابینت با کیفیت تضمینی

بازار توزیع کاشی تزیینی بین کابینت با کیفیت تضمینی کاشی بین کابینتی با کیفیت تضمینی توسط توزیع کننده این محصول در بازار ارائه شده و کسانی که مایل به خرید کاشی تزیینی مذکور در متراژ بالا برای استفاده یا صادرات هستند از طریق این بازار توزیع آن را به دست خواهند آورد و پایین ترین نرخ ممکن را برای آن پرداخت می کنند.

بازار توزیع این کاشی در سال‌های اخیر گسترش زیادی یافته است و پخش این محصول گسترده تر شده به طوری که توزیع کننده کاشی سفارشات مشتریان را در زمانی کمتر به دست آنها می رساند همچنین صادرکنندگان نیز از طریق این بازار نیاز خود را به نمونه های مختلف این کاشی به دست می آورند و دیگر نیازی به مراجعه به واسطه ها نخواهند بود تا نرخ نهایی کاشی برای آنها بسیار ارزان تر باشد و در اسرع وقت این کاشی به دست آنها برسد.

شبکه توزیع این محصول در این بازار بسیار کارا است به این معنی که نیاز مشتریان را با شبکه حمل و نقل گسترده خود در اسرع وقت تامین خواهد کرد و با نرخ بسته بندی بسیار مناسب این محصول در اختیار خریداران آن قرار می گیرد به گونه ای که مستقیما امکان صادرات به همه بازارها وجود خواهد داشت.