خرید سرامیک بین کابینتی ارزان بدون نیاز به بند کشی

سرامیک بین کابینتی به سرامیک هایی گفته می شود که در طرح های مدرنی تولید می شوند و به عنوان المان دکوراتیو استفاده می شوند.خرید سرامیک بین کابینتی ارزان بدون نیاز به بند کشی

سرامیک بین کابینتی ارزان

سرامیک بین کابینتی ارزان در زمان های گذشته معمولا آشپزخانه ها در گوشه و کنار خانه ها مانند یک اتاق ساخته می شدند و حتی در خانه های بزرگ نیز آشپزخانه ها قابل رویت نبودند و به طور کلی فقط یک در داشتند که در صورت رفتن به داخل آشپزخانه شما می توانستید طراحی و دکوراسیون آشپزخانه را مشاهده کنید و دید آن از بیرون امکان پذیر نبود.

در حدود دو دهه گذشته طراحی خانه ها به طور کلی دگرگون شد به طوری که دیگر آشپزخانه ها در گوشه و کنار نبودند و دیوار های آن ها جذف شدند و از انواع اوپن ها در آن ها استفاده شد که باعث می شد از قسمت های پذیرایی بتوان آشپزخانه ها را مشاهده کرد و در سال های اخیر حتی این اوپن ها نیز حرف شده اند و آشپزخانه ها به طور کلی با فضای خانه ادغام شده است.

پس باید گفت که آشپزخانه ها در خانه های امروزی به خصوص خانه های مدرن کاملا در معرض دید قرار دارند پس باید در طراحی آن ها نیز مانند سایر قسمت های خانه دقت کافی شود تا هم کارایی آشپزخانه ها بیشتر شود و هم از زیبایی چشم نواز و جذابی برخوردار باشند.

آشپزخانه یکی از محیط های خانه می باشد که افراد خانواده روزانه با آن سر و کار زیادی دارند به طوری که در بعضی از وعده های غذایی افراد خانه در آشپزخانه ها دور هم جمع می شوند و غذ میل می کنند به همین دلیل بهتر است آشپزخانه ها طوری طراحی شوند که طرحی زیبا و آرام بخش داشته باشند.

از سال های بسیار گذشته در دیوار ها و حتی قسمت های کف آشپزخانه ها از سرامیک ها و کاشی ها استفاده می شود و می توان گفت محصول جایگزینی برای استفاده در قسمت های دیوار آشپزخانه وجود ندارد و سرامیک ها به دلیل مقاومت بالا و سادگی در تمیز کردن و هم چنین عمر طولانی بهترین انتخاب برای آشپزخانه ها می باشد.

همان طور که می دانید قسمت عمده ی دیوار های آشپزخانه ها بعد از نصب کابینت ها پوشیده می شوند و فقط قسمت هایی در بین کابینت های زمینی و کابینت های هوایی و قسمت هایی مانند بالای اجاق یا سینک ظرف شویی خالی می مانند که امروزه با استفاده از متریال های خاصی مانند سرامیک های بین کابینتی این قسمت ها پوشیده می شوند.

به طور کلی باید گفت که سرامیک های بین کابینتی نوعی دیوار پوش هستند که در بین کابنیت ها و بر روی کاشی ها و سرامیک های دیگر نصب می شوند و مهم ترین دلیل استفاده از آن ها زیباتر کردن محیط آشپزخانه ها می باشد و به همین دلیل است که در طرح و رنگ های بسیار گوناگونی تولید می شوند.

تنوع در نواع سرامیک های بین کابینتی بسیار زیاد است و امروزه حتی از سنگ های طبیعی یا سنگ های مصنوعی هم در قسمت مابین کابینت ها استفاده می کنند اما مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای قسمت بین کابینت ها سرامیک های بین کابینتی می باشند که امروزه در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند.

در این قسمت با برخی از بهترین و پر مصرف ترین کاشی های بین کابینتی آشنا می شویم:

  • سرامیک های بین کابینتی چینی
  • سنگ طبیعی
  • کاشی موزاییکی
  • ورق های شیشه ای
  • کاشی نمای مرمر
  • چوب
  • برخی برچسب های بین کابینتی

همان طور که می بینید متریال های مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها در بین کابینت ها استفاده کرد اما بهترین انتخاب که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم ظاهر و مقاومت بالایی داشته باشد سرامیک های بین کابینتی می باشند که در انواع کیفیت ها و قیمت ها در بازار وجود دارند.

برای نصب سرامیک های بین کابینتی معمولا از چسب های مخصوص کاشی ها استفاده می شود و به دلیل برش های خاصی که این نوع سرامیک ها دارند نیاز به بند کشی پس از نصب نیست به خصوص اگر از سرامیک های اسلب استفاده کنید که به دلیل اندازه ی بزرگی دارند می توان با استفاده از چسب های مخصوص بند های آن ها را پر کرد به طوری که اصلا به چشم نیایند.

سرامیک های بین کابینتی با استفاده از مواد اولیه ی سرامیک های معمولی تهیه می شوند و تنها تفاوت آن ها در ظاهر می باشد به طوری که در طراحی و تولید سرامیک های بین کابینتی از طرح های مخصوصی استفاده می شود و همین امر باعث بالا بودن قیمت آن ها نسبت به سرامیک های معمولی می باشد.

استفاده از سرامیک های بین کابینتی مزایای فراوانی دارد به طور مثال تمیز کردن این نوع سرامیک ها راحت می باشد و هم چنین این سرامیک ها در مقابل چربی ها و آلودگی های دیگری که معمولا در آشپزخانه ها به وجود می آیند مقاوم هستند و دچار تغییر رنگ یا … نمی شوند.

یکی از اصلی تین مزیت های استفاده از سرامیک های بین کابینتی این است که آن ها معمولا با استفاده از چسب بر روی کاشی ها یا سرامیک های اصلی بر روی دیوار آشپزخانه ها نصب می شوند و نصب و جدا سازی آن ها آسان می باشد به همین دلیل می توان در صورت دل زده شدن آن ها را به راحتی تغییر داد بدون اینکه هزینه ی زیادی به شما تحمیل شود.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کاشی ها و سرامیک ها در منطقه می باشد و کیفیت محصولات تولیدی ایران در حد بسیار بالایی قرار دارد به طوری که آن ها را به کشور های زیادی در اقصی نقاط دنیا صادر می کنند.

اگر قصد خرید کاشی ها یا سرامیک های بین کابینتی را دارید به شما توصیه می شود که از سرامیک های ارزان قیمت خریداری نکنید زیرا کیفیت آن ها پایین می باشد و ممکن است پس از مدتی باعث بروز مشکلاتی شود و بهتر است از انواع با کیفیت خریداری کنید تا بتوانید سالیان دراز از آن ها استفاده نمایید.

سرامیک های بین کابینتی در مقایسه با متریال های دیگر مانند سنگ های طبیعی یا مصنوعی از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.