خرید سرامیک طرح سنگ برای نمای ساختمان با طراحی زیبا به قیمت عمده

اگر قصد خرید کاشی و سرامیک طرح سنگ برای نمای ساختمان را دارید، فروشگاهی چون این سایت را انتخاب نمایید، چرا که سرامیک هایی مرغوب با طراحیهای زیبا را به قیمت عمده عرضه می نماید.

خرید سرامیک طرح سنگ برای نمای ساختمان با طراحی زیبا به قیمت عمده

سرامیک طرح سنگ

سرامیک طرح سنگ یکی از مصالح ساختمانی که اهمیت ویژه ای در زیبایی ساختمان دارد، نوع سرامیک به کار رفته در ساختمان است.

سرامیک ها انواع بسیار زیادی دارند و تنوع بالایی در تولید آن ها وجود دارد، یکی از انواع سرامیک ها، مدل طرح سنگ است که جذابیت و زیبایی فوق العاده ای به خانه می دهد، به همین خاطر یکی از مدل های پرطرفدار می باشد.

در زمان های قدیم نوع ساخت خانه ها به گونه ای بوده که یا اصلا از سرامیک استفاده نمی شده یا خیلی کم سرامیک به کار می رفته، اما با مدرن شدن زندگی ها سبک ساختمان سازی نیز تغییر پیدا کرد و سرامیک ها جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان سازی پیدا کردند.

سرامیک ها دارای طرح ها و مدل های زیادی هستند و تنوع رنگی بالایی دارند و هر یک کاربرد خاص خود را دارند.

به عنوان مثال همین سرامیک طرح سنگ یک گزینه عالی برای استفاده در کف ساختمان و دیواره ها می باشد، چون درست است که در واقعیت سنگ نیست اما جلوه و نمای کار شده در این سرامیک ها به گونه ای است که ببینده باید دقت زیادی به خرج دهد تا متوجه سنگ نبود آن شود.

خوشبختانه امروزه تولید کنندگان ایرانی فناوری های جدیدی در تولید انواع سرامیک به کار گرفته اند که سبب شده این محصولات رقیب همنوع خارجی خود باشند و کشورهای زیادی خواستار کاشی و سرامیک های ایرانی باشند.

سرامیک طرح سنگ همچنین برای نمای ساختمان نیز کاربرد دارد و زیبایی منحصر به فردی به ظاهر ساختمان می بخشد، از دیگر کاربردهای این نوع سرامیک استفاده از آن در دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام می باشد که در برخی موارد نیز از آن برای دیوار پشت تی وی روم و یا بین کابینت ها نیز استفاده می کنند.

طرح هایی که تولید کنندگان ایرانی موفق به تولید آن ها شدند عبارت اند از: سنگ مرمر، سنگ آهک، تراورتن، گرانیت و کلکته که این نوع سرامیک ها در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند.

سرامیک های طرح سنگ در واقع یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان سازی هستند چرا که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند، لذا در مقابل تغییر رنگ، سایش و یخ زدگی مقاوم هستند و بر اساس تغییرات جوی دچار شکنندگی نمی شوند.

کیفیت مصالح ساختمانی در ساخت و ساز بسیار اهمیت دارد، به خصوص صالحی که در بیرون و برای نمای ساختمان استفاده می شود، چرا که باید در برابر تغییرات آب و هوایی و مواد شیمیایی و ضربات مقاوم باشند و به زودی از بین نروند.

خوشبختانه سرامیک طرح سنگ یکی از همان مصالح درجه یک است که به ندرت دچار آسیب می شود و به جهت همین مقاومت زیادی که دارد حتی در فضاهای باز مثل پارک ها که تردد بسیار زیاد می باشد از این نوع سرامیک استفاده می شود.

و اما یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این سنگ قیمت آن است که نسبت به کیفیتی که دارد، گران قیمت نیست و به راحتی می توان آن را خریداری کرد.

سرامیک طرح سنگ برای نمای ساختمان

سرامیک طرح سنگ برای نمای ساختمان همانطور که اشاره کردیم سرامیک طرح سنگ یک گزینه فوق العاده برای نمای ساختمان می باشد، زیرا هم زیبایی ساختمان را دو چندان می کند، هم به جهت مقامت بی نظیری که دارد دچار تغییر رنگ و شکستگی نمی شود و هم اینکه قیمت خیلی به صرفه ای دارد.

سرامیک های طرح سنگ بیشتر در ابعاد بزرگ تولید می شوند و متریال به کار رفته در آن ها به قدری باکیفیت می باشد که این سایز بزرگ بودن سبب نازک بودن آن ها نمی شود و دلیل بر شکنندگی و مقاوم نبودن آن ها نیست.

این موضوع به خاطر این است که تولید کنندگان ما اینقدر در ساخت کاشی و سرامیک پیشرفت کرده اند که سرامیک هایی با قطر کم و ابعادی بزرگ را تولید می کنند که بسیار مقاوم هستند و احتمال شکنندگی در آن ها بسیار کم است.

یکی از ویژگی های بسیار مهمی که خیلی از افراد مشغول در ساختمان سازی را در به کارگیری از این نوع سرامیک در نمای ساختمان مجاب کرده است زیبایی چشم نوازی است که شاید در حالت عادی خود را نشان ندهد، اما زمانی که در نما استفاده می شود به جهت طرح های خیلی خاصی که این نوع سرامیک دارد، ظاهر خیلی شیکی به ساختمان می دهد و در حقیقت خیره کننده است و نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

امروزه در اکثر ساختمان های مسکونی و به خصوص ساختمان های تجاری و اداری از این نوع سرامیک در کف ساختمان یا برای نما استفاده می کنند و به جهت قیمت خیلی ارزان تری که نسبت به سنگ دارد طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است.

اما متاسفانه بازار پررونق آن سبب شده عده ای از افراد فرصت طلب و سودجو که در هر شرایطی به فکر منافع خود هستند، از این موقعیت سوء استفاده کنند و سرامیک های بی کیفیت را وارد بازار کنند.

لذا ما از شما عزیزان خواهشمندیم که هنگام خرید این محصولات نهایت دقت را به خرج دهید و حتمأ از مراکز و فروشگاه های معتبر کاشی و سرامیک در سطح شهر خودتان خرید کنید.

ما نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر با سالها تجربه در عرضه کاشی و سرامیک در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم تا شما بدون هیچ زحمت و دردسری محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

در واقع ما با ایجاد یک سایت معتبر و همیشه آنلاین شرایطی را به وجود آوردیم تا عزیزانی که به دلیل مشغله کاری فرصت خرید حضوری را ندارند، بدون اتلاف وقت و صرف هزینه رفت و آمد، تنها با مراجعه به سایت ما بتوانند آن مدل کاشی و سرامیکی که مدنظر دارند را انتخاب و سفارش دهند.

شما دوستان می توانید همین حالا به مرکز ما راجعه کنید و تنوع محصولات ما را نیز مشاهده فرمایید، اطمینان داشته باشید که پس از ثبت سفارش شما و نهایی کردن خرید، محصول انتخابی در هر حجمی که بخواهید در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.