خرید سرامیک طرح سنگ مرمر در رنگ های متنوع با بهترین کیفیت در بازار

عظمت آثار به جا مانده از سنگ مرمر، با ترکیب هنر کلاسیک و سبک مدرن، در قالب سرامیک طرح سنگ مرمر، تأثیر زیادی در زیبایی دارد.

خرید سرامیک طرح سنگ مرمر در رنگ های متنوع با بهترین کیفیت در بازار

خرید سرامیک طرح سنگ مرمر

خرید سرامیک طرح سنگ مرمر در حالی که سنگ مرمر به طور سنتی نمادی از ثروت، موقعیت و سبک کلاسیک بوده است، زیبایی شناسی سنگ مرمر اکنون مجموعه ای بی پایان از ظرافت ها و تزئینات را ارائه می دهد که می تواند با انواع پروژه ها سازگار شود.

امروز ما بر روی کاربرد آن در در حمام تمرکز خواهیم کرد، امروزه طیف گسترده ای از دکورهای حمام را می بینیم، فرمت هایی که به این فضاها جلوه ای تازه می بخشند، اما هیچ چیز نمی تواند با ظرافت مرمر برابری کند و در واقع سنگ مرمر جاودانه ترین گزینه است، همچنین به لطف طیف گسترده ای از اندازه ها و پرداخت ها، ساده ترین انتخاب برای کاشی کاری است.

همه چیز به لطف ترکیب فرمت های مختلف در نسخه های متنوع امکان پذیر است و درخشندگی بر روی دیوارها و جلوه ای مات بر روی زمین باقی می ماند، بنابراین، کاشی زیبا و ساده طرح سنگ مرمر، به سرعت مد شد، کاشی هایی با اثرات مواد طبیعی شبیه سنگ، مرمر، چوب و مواد معدنی طبیعی بسیار محبوب هستند.

تکنولوژی بالا امکان تولید واقعی سنگ مرمر را با سایه ها، عمق رنگ ها و ترتیب رگه ها فراهم می کند، در جاهایی که استفاده از چوب، سنگ یا گل غیرممکن است، کاشی و سرامیک که از آنها کپی برداری می کنند عالی هستند.

میل به طبیعی بودن را می توان در انتخاب رنگ برای مجموعه های کاشی نیز مشاهده کرد، سایه های مایل به قرمز و آب دریا، شاخ و برگ، خزه و سنگ در ظاهر این نوع سرامیک نمایان است.

در میان آخرین نوآوری ها فروشگاه ما، بسیاری از کاشی های مرمری در اندازه ها، شکل ها، رنگ ها و محدوده قیمت های مختلف وجود دارد که به شما امکان می دهد هر یک از ایده های خود را تحقق بخشید.

بسیاری از کارخانه ها طیف گسترده ای از سرامیک ها را منتشر کرده اند، به عنوان مثال کاشی های چینی لبه دار که رنگ و بافت آن تا حد امکان به سنگ طبیعی نزدیک است، این نوع سرامیک ها یک ماده جهانی در نظر گرفته می شوند، زیرا می توان از آن به طور مساوی برای تکمیل افقی و عمودی کاشی کاری و طراحی استفاده کرد.

کاشی های مرمر به تقلید از سنگ مرمر سفید ارائه می شود که الگوی آن به لطف فناوری نوآورانه چاپ تصاویر روی سطح سرامیک تقریباً کاملاً بازتولید شده است، کارخانه ها فرمت های 60×60 سانتی متر و 60×119.5 سانتی متر را ارائه می دهند که می تواند برای تزئین یک فضای داخلی خصوصی یا عمومی استفاده شود.

سنگ مرمر سفید منحصر به فرد و همیشه به روز است سنگ مرمر سفید به خاطر شکوه و ظرافت خود شناخته شده است، یک ماده روکش و تکمیل عالی است که در سراسر جهان محبوب است.

به دلیل استحکام و انعطاف پذیری آن، برای ایجاد محصولات دکوری انحصاری نیز استفاده می شود، این نوع سنگ از زمان های قدیم استخراج شده است و ذخایر زیادی از آن در جهان وجود دارد.

شایان ذکر است که سنگ از رسوبات مختلف همیشه از نظر ظاهری، متفاوت است و طبق چندین شاخص طبقه بندی می شود: اندازه دانه، رنگ، محل استخراج. کشورهای ایتالیا، یونان، ترکیه، ایالات متحده آمریکا به عنوان اصلی ترین مکان های استخراج و تامین کننده سنگ به شمار می روند.

سنگ مرمر سفید در آسیای جنوب شرقی، هند، مکزیک، شیلی، روسیه و سایر کشورها استخراج می شود، استخراج این ماده معدنی یکی از زمان‌برترین و پرهزینه‌ترین فرآیندها محسوب می‌شود، اما به لطف فناوری مدرن، استخراج سنگ مرمر نسبت به چند صد سال پیش بسیار آسان تر شده است.

سنگ مرمر سفید یک سنگ دمدمی مزاج در نظر گرفته می شود، این به دلیل ساختار آن است، با گذشت زمان، ممکن است لکه هایی با رنگ زرد روی آن ظاهر شود، ممکن است درخشندگی و ظاهر اصلی خود را از دست بدهد.

از مزایای سرامیک طرح سنگ مرمر این است که برای انواع فرآوری به اندازه کافی شکل پذیر است، سرما را به خوبی تحمل می کند و قرن ها عمر می کند. کانی سفید نوعی استاندارد در بین انواع رنگ ها و انواع سنگ مرمر است.

به دلیل ساختار و الگوی متنوعی که دارد، در بین طراحان و معماران بسیار محبوب است، این سنگ کاملاً در محل قرار می گیرد و با داشتن تزئینات هنری بالا، همیشه مورد تقاضا خواهد بود، اما به دلیل هزینه بالای آن در دسترس اکثر مردم نیست.

صنعت توسعه یافته کاشی و سرامیک و تولید ظروف سنگی چینی در طی دو سال گذشته در ایجاد ظروف سنگ چینی که از نظر خصوصیات طراحی یکسان و با پیش گذاشته و به کمال رسیده است.

امروزه به لطف فناوری مدرن برای تولید و چاپ طرح سنگ، تشخیص الگوی دیجیتال روی کاشی و سرامیک از الگوی معدنی طبیعی بسیار دشوار است.

سرامیک با بافت سنگ مرمر سفید در دسترس همگان است و با تنوع طرح ها و سایه های خود تحت تاثیر قرار می گیرد، بر خلاف سنگ مرمر طبیعی، سرامیک سنگ چینی تقریباً تحت تأثیر اسیدها قرار نمی گیرند و با تغییر رنگ نسبت به تغییرات دما واکنش نشان نمی دهند.

سرامیک طرح سنگ مرمر چینی را می توان در مناطقی با پیاده روی زیاد قرار داد و ظاهر اصلی خود را از دست نمی دهد، در ایران برندهای زیادی از سرامیک طرح سنگ مرمر را ارائه می دهند.

تنوع رنگ ها و طرح ها در این نوع سرامیک شگفت انگیز است، هر مدل از این سرامیک دارای الگوی منحصر به فرد خود از رگه ها، شدت، رنگ و اشباع متفاوت است.

کارخانه های تولیدی سرامیک، فرمت های محبوب سنگ مرمر را با علائم مرمر سفید تولید می کنند، کاشی ها انواع مختلفی از سطوح دارند: جلا، مات، ساتن، کنده کاری. یکی از قوانین مهم طراحی برای استفاده از سرامیک طرح سنگ مرمر این است که “حالت طبیعی سنگ به شدت ایجاد شود”.

هرچه مساحت سرامیک سنگ مرمر بزرگتر باشد، جلوه لوکس بیرونی بیشتری از فضا ایجاد می کند، اگرچه مناطق کوچکی که با کاشی های مرمری پوشانده شده اند نیز منظره خوبی ایجاد می کنند.

سرامیک طرح سنگ مرمر در طراحی کانترها، در آشپزخانه و حمام استفاده می شود، همچنین در کف سالن ها و اتاق های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جدیدترین گرایش های کاربری، استفاده از این سرامیک در فضاهای تجاری است، در طراحی و بافت سنگ مرمر سفید، جهانی است و تقریباً با هر سطحی ترکیب می شود: چوب، سنگ، بتن، سایر رنگ های سنگ مرمر، سنگ مرمر سفید دارای تعداد زیادی سایه است.

برای ایجاد یک فضای خاص، کافی است سایه مناسب را انتخاب کنید: رنگ سفید، گرم یا سرد. سنگ مرمر و چوب. ترکیب سنگ مرمر و چوب گزینه ای برای کسانی است که می خواهند فضای داخلی را به روشی اصلی تزئین کنند، این مواد کاملاً مکمل یکدیگر هستند.

می توانید آنها را طوری انتخاب کنید که در سایه ها ترکیب شوند یا سعی کنید تضاد ایجاد کنید، در هر صورت، سنگ مرمر سفید با تمام سایه های چوب، از روشن ترین تا تیره ترین، عالی به نظر می رسد، از کاشی های مرمر می توان برای تزئین پیشخوان آشپزخانه نیز استفاده کرد، در هر صورت متریال سفید آشپزخانه شما را منحصر به فرد می کند.

سنگ مرمر و بتن: بتن و سنگ مرمر همسایگی مناسبی را برای یکدیگر فراهم می کنند، زبری و سردی بتن سایه های مات روشن سنگ مرمر را صاف می کند و سطوح صیقلی بر بافت مات ناهموار بتن تأکید می کند، ترکیب چنین بافت هایی در فضای داخلی هم محیطی شیک و هم مدرن ایجاد می کند.

سنگ مرمر سفید با انواع دیگر سنگ مرمر: ترکیبی از انواع و رنگ های مختلف سنگ مرمر به طور فزاینده ای برای طراحی داخلی استفاده می شود، چنین ترکیباتی به شما امکان می دهد یک پروژه طراحی منحصر به فرد را در محل اجرا کنید، همچنین سنگ مرمر سفید رنگ مکمل را تقویت می کند.

کاشی های کف ناوارتی: این مجموعه بافت درخشان مرمر قهوه ای را به زیبایی در سطح خود بازتولید می کنند. مزایای این کاشی آشکار است، زیرا سبک کلاسیک همیشه مد خواهد بود، و همچنین طرح رنگ قهوه ای مایل به گرم آن، مزیت بارز قیمت مقرون به صرفه این مجموعه است.

کاشی های کف سنگ مرمر را با توجه به کاربرد انتخاب کنید، کاشی های سنگی چینی با جلوه مرمر، انتخاب نامحدودی از رنگ ها، پرداخت ها، الگوها و رگه ها ایجاد می کند، در حالی که راه حلی از اصالت معمولی بهترین تکنیک سرامیک را حفظ می کند.

برای ایجاد یک صحنه نگاری که ظرافت سنگ مرمر را بیان می کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که جلوه کلی را مشاهده کنید، تفاوت های ظریف دیوارها و مبلمان را با رنگ های سنگ مرمر مطابقت دهید، “تمرینی در هماهنگی بین رگه ها و بافت”.

مات و روکش های مات تر، بین سطوح گرم و سرد غالب، دو روش اصلی: به دنبال تداوم برای یک رندر هماهنگ، یا بازی با کنتراست برای تقویت سنگ مرمر و دیگر عناصر اصلی پروژه، رنگ نقش اساسی در انتخاب کاشی های طرح سنگ مرمر دارد.

سفید بدون شک رایج ترین و اصلی ترین رنگ کاشی و سرامیک می تواند باشد، کاشی های افکت مرمر سفید کلاسیک، بیان ظرافت مجلل مرمر هستند، با نورپردازی و روشن کردن آن به راحتی به نیازهای هر فضا (حتی کوچکترین) برآورده می شود.

کاشی‌های مرمر سفید همچنین سبک‌های مدرن مانند نوردیک و مینیمالیستی را با ظرافت و همچنین سبک‌های سنتی را روشن می‌کنند، بژ یک رنگ بسیار شیک و التقاطی برای کاشی های سنگی چینی با جلوه مرمر است، در واقع، رنگ های معمولی تراورتن به راحتی با سایر پوشش ها و مبلمان ترکیب می شوند.

سرامیک طرح مرمر هماهنگی شیک با چوب به ویژه جالب است و استفاده از سایه های بژ در پروژه های سبک روستایی فضایی گرم را بدون دست کشیدن از جذابیت مرمر ایجاد می کند.

در میان رنگ های معمولی، کاشی های افکت مرمر سیاه، تجمل، سختگیری و پیچیدگی برخی از خصوصیاتی است که رنگ های تیره تر مرمر از آن ناشی می شود، سایه‌های روی رگه‌های کاشی‌های مرمر سیاه، جلوه های بصری منحصر به فردی را منتشر می‌کنند.

از زیباترین مدل ها: مشکی-طلایی مجلل و پر زرق و برق و هماهنگی بین رنگ های سفید و روشن را می توان نام برد، کاشی کاری با جلوه طرح سنگ مرمر پتانسیل کامل خود را در سطوح بزرگ نشان می دهد که نسبت به اسلب های مرمر طبیعی واقع گرایی بیشتری دارند.

تولیدکنندگان به خوبی از این موضوع آگاه هستند و مجموعه ای از کاشی های بزرگ با نقش مرمر (160×320 سانتی متر و 162×324 سانتی متر) تولید کرده اند که به یک اثر هنری واقعی تبدیل می شوند.

نسخه های این نوع کاشی ها بر اساس بافت، فرمت، رنگ‌آمیزی، تنوع: از رنگ سفید خالص تا عمق رنگ سیاه اونیکس، از نمایشی بودن سایه‌های تیره‌تر تا درخشندگی کاشی‌های مرمر سفید است.

ایده های تزئینی برای حمام با سرامیک طرح سنگ مرمر و کاشی‌کاری‌های مرمری در حمام، ما را به گذشته‌ می‌برد، کاشی‌کاری مرمر برای حمام بیانگر شکوه و احساساتی است که هم به دنیای کلاسیک و هم به دنیای طراحی مدرن‌ تعلق دارد، یک کاشی سنگی با نقش مرمر می تواند ظاهری باشکوه به هر حمامی، حتی ساده ترین حمام بدهد.

ما کاشی های با فرمت بزرگ را توصیه می کنیم که اتصالات کمتری داشته باشند و در نتیجه پوششی واقعی را نمایان کنند. سفید یکی از رنگ های مورد علاقه است، زیرا درخشندگی را به ارمغان می آورد و متانت را بالا می برد.

خاکستری در کف حمام با جلوه مرمر، با رنگ‌های ظریف و شیک، با لوازم بهداشتی و مبلمان سفید متضاد، مد روز است و از سوی دیگر، رنگ‌های تیره مختص کسانی است که ترکیب رنگ‌های جسورانه‌تری را دوست دارند، ما برای کاشی های مرمر در حمام، نگاهی اصیل به جذاب ترین مواد را ارائه می دهیم.

مجموعه ما بر اساس تحقیقات عمیق در میان محبوب ترین گونه ها، با رنگ های نمادین و درخشان است، سرامیک طرح سنگ مرمر فضا را به یک شاهکار تبدیل می کند: مجلل و خیره کننده، سه بعدی بودن، زیبایی شناسی صحنه نگاری در رنگ های زیبایی همچون سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی است. برای خرید انواع کاشی طرح سنگ مرمر با ما همراه باشید.

زیبایی شناسی که با ظرافت و شکوه آن جلوه می کند و باعث ایجاد فضایی طبیعی می شود، بهره‌برداری از آخرین نسل فناوری سرامیک منجر به کاشی‌هایی با جلوه مرمر می‌شود که عملکرد را با کیفیت بالا ترکیب می‌کند.