خرید سرامیک کف لیزری با درجه کیفی بی نظیر از برندهای معتبر

خرید سرامیک کف لیزری با درجه کیفی بی نظیر از برندهای معتبر، جلوه ای خاص و ویژه ای را به دکوراسیون خانه شما، می بخشد.خرید سرامیک کف لیزری با درجه کیفی بی نظیر از برندهای معتبر

خرید سرامیک کف

خرید سرامیک کف به هنگام خرید سرامیک کف، خیالتان راحت باشد که، این سرامیکها سازگار با محیط زیست هستند همینطور، لکه ها و آلودگیها به آسانی از روی آنها پاک می شود و استفاده از آنها، امری بهداشتی می باشد.

درمقابل هرگونه تغییرات اعم از سرما، گرما، یخ زدگی، سایش و اصطکاک مقاوم هستند همچنین، آب و رطوبت را به خود جذب نمی کنند بنابراین، در مناطق گوناگون قابل استفاده هستند.

خرید این سرامیکها به صورت اقساطی توسط برخی از کارخانه ها فراهم شده است، همچنین بسیاری از کارخانه ها برای اینکه مشتریان خریدی ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنند، امکان خرید به صورت عمده و مستقیم از کارخانه را فراهم کرده اند.

بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری که دارند شاید، امکان خرید حضوری برایشان وجود نداشته باشد به همین دلیل، برخی ازتولید کنندگان سایت هایی را راه اندازی کرده که شما از طریق مراجعه به آن می توانید، سفارش خود را انجام دهید.

سرامیک کف لیزری، طرحهای گوناگون و زیبایی دارند و برای قسمتهای مختلف خانه ازجمله: کف اتاقها، سالن، حمام و دستشویی می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین کف حیاط، یعنی می شود یک تیر و چند نشان!

این سرامیکها نه تنها به زیباتر شدن خانه شما کمک می کند بلکه، در محل کار خود نیز می توانید از آنها استفاده کنید، به عنوان مثال: برای کفپوش رستوران و هتل خود یاشرکت و یا مغازه ای که در آن کارمی کنید.

حتی در ساخت کفپوش های مکان ها عمومی مانند: بیمارستانها، مترو، ترمینال و…کاربرد دارند، چون: بسیار به صرفه تر از خرید سرامیکهای سنگی هستند و امکان تولید آنها در ابعاد بزرگ، وجود دارد.

سرامیکهای کف در برابر تردد و عبور ماشینها و انسانها، ضربات و فشار بسیار مقاوم هستند همینطور، ضخامت بالایی دارند تا دچار شکستگی نشوند و تامدت های طولانی پس از نصب بتوان از آنها استفاده کرد.

این سرامیکها برای اینکه مناسب با دکوراسیون خانه شما باشند در طرحها و رنگهای مختلفی تولید می شوند، رنگهای: طوسی، مشکی، سفید و همچنین نوعی از آنها دارای رگه های طلایی بسیار زیبایی هستند که همه جذب آن خواهند شد.

به عنوان مثال: از رنگ طوسی آن برای مکان های عمومی استفاده می شود، از رنگ سفید آن برای خانه های لوکس، از رنگهای تیره و قهوه ای آن برای کف حمام و دستشویی و از رنگ مشکی آن برای کف اشپزخانه استفاده می شود.

همچنین در رنگهای مات و براق نیز تولید می شوند که از طرحهای براق آن که نور خوب و فضای روشن دلنشینی را به وجود می آورد، معملا برای کف سالن و اتاقها استفاده می شود.

پیشنهاد ما این است که برای به وجود آوردن فضایی نورانی و زیبا در حال و پذیرایی از رنگهای روشن و شیک این سرامیکها استفاده کنید و برای اتاق خواب از رنگهای ملایم تر و برای آشپزخانه از رنگهای تیره و مات ستفاده شود.

و اگر تمایل دارید لکه ها و کثیفی های کفپوش خانه شما به چشم نیاید ازنوع مات سرامیک کف لیزری استفاده کنید و بدانید لازم نیست به طور مداوم به شست و شوی آنها بپردازید.

سرامیکهای کف لیزری ضد آب و قابل شست و شو به وسیله شوینده های معمولی و آب هستند و شما نیازی نیست به خرید شوینده های گران قیمت ندارید و صددرصد تمییز شدن این سرامیکها بسیار راحتتر از سرامیکهای سنگی است.

سرامیک کف حیاط ارزان

سرامیک کف حیاط ارزان خرید سرامیک کف حیاط ازان، بسیار مقرون به صرفه تر از خرید سرامیکهای سنگی می باشد و سرامیکهای کف، علاوه بر کف حیاط خانه، از نوع های دیگر آن برای کف اتاقها و سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده می شود.

نکته ای دیگر که بسیار حائز اهمیت است این است که سرامیکهای سنگی گرون قیمت علاوه بر اینکه قیمت بالاتری دارند درمقابل آب و رطوبت هم نفوذ پذیر هستند که خود همین موضوع، مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

سرامیکها کف حیاط، دارای چند ورقه محافظتی رویی هستند که، در مقابل فشار زیاد، فوق العاده مستحکم هستند و تا مدتهای طولانی دچار شکستگی و ترک نخواهند شد.

این سرامیکها علاوه بر تولید در طرحهای مختلف و باکیفیت، فوق العاده مقاوم دربرابر تغییرات آب و هوایی مانند: یخ زدگی، گرما یا سرمای شدید، باران و… هستند و همینطور مقاوم در برابر تردد ماشینها و انسانها می باشند.

نصب این سرامیکها به راحتی انجام می شود و نیازی به خرید چسبهای گرون قیمت نیست و شما با استفاده ازچسب مخصوص سرامیک می توانید، آنهارا درجای مناسب خود بچسبانید و مطابق با روش اصولی از محل نصب خود جدا کنید.

تمییزی سرامیکهای کف حیاط هم به راحتی بدون اینکه آب به آن نفوذ کند و دچار ترک شوند به راحتی انجام می گیرد و خانمها و آقایان در وقت خود صرفه جویی می کنند و سریع کارشست وشوی حیاط انجام می شود.

بسیاری از مشتریان به هنگام خرید شاید دوست داشته باشند که، از طرحهای سنگی کفپوشهای حیاط استفاده کنند، که تولید آن طبق سلیقه شما به شکل طرح کف پوشهای سنگی گرانیت و مرمر، قابل سفارش هست.

سرامیک کف حیاط نیز در طرحهای محتلف و مستحکم و در اندازه های گوناگون تولید می شود تا علاوه بر حیاط خانه، حتی کفپوشهای وسیع تر به عنوان مثال حیاط کینیکها، اداره ها، مراکز تخصصی و…را به خوبی بپوشاند.

سرامیکهای کف اگر برای پوشاندن حیاط استفاده می شوند، حتما باید فوق العاده مستحکم باشد که با قرار گرفتن ماشین یا هرگونه اشیاء سنگین بر روی آن دچار ترک و شکستگی نشود و تا مدت طولانی قابل استفاده باشد.

درکلام آخر: شما باخرید این سرامیکهای باکیفیت در زمان و هزینه های خود صرفه می کنید، همه با ورود به خانه شما شگفت زده خواهند شد و همه از خانه لوکس و مدرن شما صحبت خواهند کرد.

برای قسمتهای مختلف خانه می توان از این سرامیکها استفاده کرد، طول عمر این سرامیکها بالا است و به هنگام فروش خانه خود نسبت به پرداختی که برای این سرامیکها کرده اید، حتما سود بیشتری را دریافت خواهیدکرد.

به هنگام خرید این سرامیکها پیشنهاد ما این است از روش آنلاین و خرید از سایتهای معتیر و استفاده از مشاوره عوامل پشیبانی و یا خرید مستقیم از کارخانه است، که خرید به صورت عمده و بدون واسطه باشد و هزینه ها کاهش یابد.