خرید سرامیک کف پذیرایی از بهترین مدل ها به صورت قسطی

یک محصول مهم که در همه ساختمان ها از آن استفاده می شود سرامیک است که مدل های مختلف و متنوعی دارد و دارای اهمیت زیادی می باشد.

خرید سرامیک کف پذیرایی از بهترین مدل ها به صورت قسطی

سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی خرید سرامیک کف پذیرایی از بهترین مدل ها به صورت های مختلف نیز امکان پذیر می باشد بسیاری از ما به دکوراسیون و طراحی خانه خود اهمیت زیادی قائل هستیم.

پس انتخاب یک کفپوش یکی از مهمترین کارهایی می باشد که شما می توانید در طراحی دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید.

کفپوش یک محصولی می باشد که شما می توانید برای پوشاندن کف خانه خود از آنها استفاده کنید و دارای انواع و اقسام مختلفی دارد یکی از این کفپوش ها سرامیک ها هستند.

شما می توانید از این محصول برای زیباتر کردن خانه خود و دکوراسیون خانه از آنها استفاده کنید.

این سرامیک ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند اگر بخواهیم درباره انواع سرامیک ها صحبت کنیم.

باید گفت که سرامیک ها دارای دو مدل هستند سرامیک مات و سرامیک طرح دار می باشد.

اگر شما می خواهید از سرامیک ها برای کفپوش خانه خود استفاده کنید باید بدانید که طرح سرامیکی که مورد استفاده قرار می دهید خیلی مهم می باشد.

همچنین باید بدانید که انتخاب کردن سرامیک کف پذیرایی و آشپزخانه دارای اهمیت زیادی است به این علت که این قسمت ها از جمله قسمت های مهم خانه به شمار می روند.

شما می توانید از سرامیک ها در محیط پذیرایی آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی خود استفاده کنید هنگام خریدن این محصول باید به اندازه و قیمت محصول مورد نظر توجه داشته باشید.

شما می توانید هر مدل از سرامیک هایی را که دوست دارید در قسمت خانه خود استفاده کنید.

اگر شما قصد دارید کفپوش خانه خود را سرامیکی کنید باید با انواع کفپوش سرامیکی و همچنین قیمت این محصولات آشنایی داشته باشید انواع سرامیک ها از نظر اندازه، ابعاد و طرح ها با همدیگر تفاوت دارند.

کفپوش سرامیکی با کفپوش های دیگر با توجه به عواملی مانند: قیمت مناسب و مقرون به صرفه، تنوع های بیشتر و مقاومت زیاد داشتن در برابر رطوبت از اهمیت برخوردار است.

همچنین به علت برخوردار بودن از قابلیت شست و شو از محبوبیت و طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

جالب است بدانید که سرامیک ها دارای سه نوع مختلف می باشند و برحسب کاربرد به دو دسته سرامیک های کف و سرامیک های دیوار تقسیم بندی می شوند.

پوشش آن ها بر دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تقسیم بندی می شوند و از نظر درجه بندی به سه درجه مانند: درجه یک درجه دو و درجه سه طبقه بندی می شوند.

سرامیک ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند مانند: سرامیک گرانیتی، سرامیک موزاییکی و سرامیک پرسلان اما به ویژگی ها و کاربرد های هر یک از این سرامیک ها بپردازیم.

اگر بخواهیم درباره سرامیک گرانیتی صحبت کنیم باید بگوییم که این محصول از خاک رس و بدون کربنات به وجود آمده است به هنگام پختن این نوع کفپوش سرامیکی به آن رنگ‌دانه‌هایی اضافه می کنند.

اضافه کردن رنگدانه به آن باعث ایجاد طرح می شود بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برای اینکه سرامیک شما براق شود از سنگ ساب پولیش استفاده می کنند.

یک نکته مهم در مورد کفپوش سرامیک پرسلانی باید بدانید و آن این است که این نوع سرامیک کف پذیرایی در دماهای بالاتر پخته می شود.

یکی از ویژگی هایی که این سرامیک ها دارد این می باشد که در مقایسه با سایر سرامیک ها مقاوم تر و ضخیم تر می باشد و آب کمتری را جذب می کند.

همین علت است که این سرامیک یکی از بهترین کفپوش های سرامیکی می باشد و شما می توانید آن را با خیال راحت برای کفپوش کف پذیرایی خود استفاده کنید.

اما بپردازیم به سرامیک های پرسلانی که در دو دسته که قبلا نیز گفته شد وجود دارد لعاب دار و بدون لعاب است.

یکی دیگر از کفپوش های سرامیکی می باشد که دارای قطعات ریز و هم بدون لعاب دار و هم لعاب دار می باشد.

این مدل از سرامیک ها دارای طرح ها و نقش ها و همچنین رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از آنها تهیه کنید.

سرامیک کف پذیرایی مدرن

سرامیک کف پذیرایی مدرن بهتر است بدانید که اکثراً این محصول دارای ضخامت چند میلیمتری هستند و در اندازه های ۳۰۰ در ۶۰۰ تولید و ساخته می شوند همانطور که گفتیم این سرامیک ها در شکل های مختلفی هستند.

سرامیکها در اشکال مربع، مستطیل، شش گوش و هشت گوش می باشند که در بازارها وجود دارند.

اگر شما دوست دارید که از این سرامیک ها برای خانه خود استفاده کنید باید به شما بگوییم که یکی از بهترین انتخاب ها را داشتید به این علت که کفپوش های سرامیکی دارای تنوع ها و مدل های خیلی زیادی هستند.

یکی از مزیت هایی که کفپوش های سرامیکی دارند این می باشد که در برابر ضربه و آسیب مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و نسبت به نفوذ آب مقاوم تر هستند.

استفاده کردن از این نوع کفپوش ها باعث می شود که محیط آشپزخانه شما ما زیباتر و مدرن تر به نظر برسد.

می‌توانید برای انتخاب کردن سرامیک کف آشپزخانه یا سایر محیط های خانه خود با توجه به فضایی که دارید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

برای نمونه در دکوراسیون آشپزخانه از سنگی طبیعی و در دکوراسیون آشپزخانه هایی که کلاسیک می باشد از سرامیک های مستطیل استفاده کنید.

آشپزخانه هایی که لوکس و مدرن هستند بهتر است از سنگ مرمر استفاده شود همانطور که می دانید برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از کف پوش هایی به نام کاشی مورد استفاده قرار می دهند.

کاشی نوعی محصول است که از دانه های ظریف و بلورین ساخته شده است بهتر است بدانید که همه ی کاشی ها در دمای بالاتر از ۱۰۰۰ پخته می شوند.

همانطور که گفتیم در دو دسته لعاب دار و بدون لعاب تقسیم بندی می شوند رویه ای که برای کاشی مورد استفاده قرار گرفته می شود هم می تواند براق باشد و هم می تواند ساده و رنگی باشد.

این گونه کاشی ها مناسب استفاده کردن برای سرویس بهداشتی و حمام می باشد جالب است بدانید که نام دیگر کاشی لعابی سرامیک نازک است.

شما می توانید از این کاشی ها برای کفپوش های محیط پارکینگ و حیاط خود نیز استفاده کنید کفپوش هایی که برای منزل خود می خواهید استفاده کنید دارای رنگ های مختلفی هستند.

رنگ هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد زیادی دارد رنگ هایی مانند:کرم، قهوه ای، سیاه و خاکستری می باشد.

سرامیک ها دارای طرح هایی دیگر مانند: طرح سنگ برجسته، پارکت و طرح چوبی را دارد.

شما می توانید با هر سلیقه ای که دارید در انتخاب کفپوش ها آزادانه عمل کنید و بهترین کفپوش ها را انتخاب کنید.

حتی شما می توانید برای قسمت های مختلف خانه خود نیز از طرح های گل دار و یا طرح های سه بعدی الهام بگیرید.

معمولا برای حمام و سرویس بهداشتی از طرح های ساده کا دارای ابعاد بزرگی هستند استفاده می شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از سرامیک هایی با طرح های پارکت و سنگی استفاده کنید به این علت که این نوع کفپوش ها دارای زیبایی و ظرافت خاصی هستند.

بسیاری از افراد هستند که کفپوش های چوبی را دوست دارند و آن ها را می پسندند ما به آن ها پیشنهاد می کنیم که از سرامیک هایی با طرح پارکت استفاده کنند.

محیط شما اگر دارای یک پذیرایی کوچکی هستید بهترین انتخاب این است که از سرامیک هایی با طرح های لوزی و مربع استفاده کنید.

توسط قرار دادن سرامیک های مربع شکل در کنار هم شما می توانید یک طرح چرخ دنده ای را ایجاد کنید که نمای خوبی را به منزل شما می دهد.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا کفپوش سرامیکی مات بهتر است و یا براق؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همان طور که قبلا نیز گفته شده سرامیک ها خیلی متنوع هستند.

انتخاب کردن آن ها دشوار می باشد ما در ادامه این مطلب به مزایای سرامیک های براق و یا مات خواهیم پرداخت تا شما با ویژگی های آن آشنا شوید و بدانید که کدام سرامیک ها برای خانه شما مناسب می باشد.

یکی از ویژگی های مثبت سرامیک های براق این است که دارای سطح لغزنده ای هستند همینطور دارای درخشش خیلی زیادی هستند که باعث می شود فضای خانه شیک تر دیده شود.

کفپوش های سرامیکی برای فضاهایی که کوچک تر هستند مناسب می باشد به این علت که فضاهاى کوچک را بزرگ تر نشان می دهد همچنین محیط هایی که نور کافی ندارند را هم روشن تر نشان می دهد.

شما می توانید به راحتی این کفپوش ها را تمیز کنید و به آسانی می توان اثر لکه را از روی آن ها پاک کرد اما در مقابل سرامیک های مات آن ها را نمی توان به آسانی تمیز کرد و دارای چسبندگی زیادی هستند.

اما این نوع کفپوش ها هم اصالت زیادی به محیط مورد نظر می دهد اما در مقایسه با کفپوش های براق فضا را همان طور که هست نشان می دهد به عبارت دیگر یعنی اندازه واقعی فضا را نشان می دهد.

یکی دیگر ویژگی های کفپوش های مات این است که دارای ایمنی زیادی هستند و شما می توانید به راحتی از آن ها نگهداری کنید و دارای اندازه های مختلفی هستند.

اندازه هایی که بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد اندازه هایی با ۹۰ در۹۰ و ۱۰۰ در ۱۰۰ می باشد که اکثرا برای خانه های مدرن بیشتر استفاده می شود بهتر است که برای فضاهای کوچک از سرامیک های روشن استفاده شود.

اما اگر دارای فضای بزرگ تری هستید می توانید با خیال راحت به سراغ رنگ های تیره بروید.

یکی از عاملی که طرح پارکت دارای طرفداران زیادی است این می باشد که شما به آسانی می توانید وسایل خانه خود را با آن هماهنگ کنید.

هم چنین رنگ های کرم و سفید نیز طرفداران زیادی دارند برخی از افراد دوست دارند که کفپوش خانه آن ها متمایز و خاص باشد و دوست دارند که رنگ های متفاوت تری را انتخاب کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ هایی به رنگ سرخ و یا طوسی استفاده کنند هم چنین حتی می توانند از رنگ های یشمی و مشکی نیز استفاده کنند تا مکان مورد نظرشان جذاب باشد.

امروزه بسیاری از افراد هستند که از سرامیک های مات نیز بیش ترین استفاده را می کنند و این نوع سرامیک ها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برخی از افراد بر این باور هستند که در مکان های پر رفت و آمد بهتر است که از سرامیک های مات استفاده شود به این علت که در مکان های شلوغ که به طور مداوم نمی توان سرامیک ها را تمیز کرد.

پس توصیه می شود که از سرامیک های مات استفاده شود که لکه ها را کمتر نشان دهد همینطور در برابر شلوغی و رفت و آمد دوام زیادی داشته باشد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کفپوش های سرامیکی در محل هایی که رفت و آمد کم می باشد مانند: فضای نشیمن خانه استفاده شود

بدانید که استفاده کردن از سرامیک تنها برای فضاهای داخلی محدود نمی شود، بلکه در فضاهای خارجی ساختمان ها نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

سرامیک ها در بیمارستان ها، کارخانه ها و آزمایشگاه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد که خیلی بهتر است به شکل مات و پولیش باشند.

هم چنین بهتر است که دارای استاندارد باشند شاید شما به دنبال پیدا کردن سرامیک برای کف پذیرایی خود هستید و به دنبال مدل های جدیدی هستید.

اما با این وجود شاید نتوانید یک سرامیک خوبی را پیدا کنید باید بدانید که همیشه تصمیم گیری مهم تر از خرید می باشد پس بهتر است که یک سرامیک خوبی را انتخاب کنید تا بعد ها دچار اشتباه نشوید.

پس نتیجه می گیریم که این محصول یک محصول مهم و کاربردی می باشد که تاثیر زیادی بر خانه شما می گذارد و باعث زیبا شدن خانه شما می شود.

شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری نیز خریداری کنید تا در هزینه های حمل ونقل صرفه جویی داشته باشید و همینطور از مشکلات و دردسرهای ترافیک در امان بمانید.

اگر قصد دارید که به تهیه کردن این محصول بپردازید بهتر است که از روش خرید اینترنتی استفاده کنید و با مراجعه کردن به سایت موردنظر نمونه های آن را مشاهده کنید.

بسیاری از افراد هستند که با ثبت سفارش خود به شکل اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند تا در کم ترین زمان ممکن به دستشان برسد.