خرید سرامیک کف پذیرایی در مدل های متنوع و جذاب به صورت اقساط بلند مدت

کاشی و سرامیک کف پذیرایی محصولی با ابعاد بزرگ و از نوع پرسلان است که می توان جدیدترین مدل های آن را به صورت نقد و اقساط از مرکز ما خریداری کرد.

خرید سرامیک کف پذیرایی در مدل های متنوع و جذاب به صورت اقساط بلند مدت

خرید سرامیک کف پذیرایی

خرید سرامیک کف پذیرایی مصالح ساختمانی مختلفی وجود دارد که می‌ توان از آنها برای پوشش دادن کف سالن های پذیرایی استفاده کرد.

این محصولات شامل انواع گرانیت، پارکت، سنگ، موزاییک، چوب، کاشی و سرامیک می باشد.

البته لازم به ذکر است که از میان مصالح نامبرده، سرامیک بیشترین کاربرد و محبوبیت را دارد علت این امر قیمت بسیار مناسب در کنار تنوع چشمگیر از حیث مدل، طراحی و رنگ بندی این محصول است.

اغلب محصولات سرامیک مناسب کف که در بازار موجود می باشند، درجه های کیفی گوناگونی دارند و می توانند از نوع مات یا براق نیز باشند.

سرامیک ابعاد مختلفی دارد که این اختلاف در سایز تحت تاثیر عوامل موقعیتی، محیطی، نوع کاربری و برند تولید کننده قرار گرفته است.

از میان این پارامترها، موقعیتی که قرار است سرامیک در آن به کار برده شود بیشترین نقش را در اندازه اضلاع آن ایفا می کند.

به عنوان نمونه، سرامیک های مناسب دیوار معمولاً کوچک تر از سرامیک های مناسب کف هستند.

ضمن این که سرامیک‌ های نقاط مرطوب ساختمان از جمله آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، در قیاس با سایر انواع سرامیک ابعاد کوچک تری دارند.

سرامیک های کف پذیرایی که موضوع و کانون اصلی مطلب پیش رو به شمار می روند، از حیث ابعاد، بزرگ ترین سرامیک های ساختمان های مسکونی محسوب می‌ شوند.

از حیث طرح، تنوعی که در این محصولات وجود دارد بسیار گسترده و وسیع و بی نظیر است به عنوان مثال، سرامیک هایی با طرح پارکت، طرح آجر، طرح سنگ، طرح گرانیت، طرح مرمریت و با طرح برجسته یا ساده در بازار کاشی و سرامیک به چشم می خورد.

هر یک از این سرامیک ها با توجه به طراحی و مدلی که برای آن در نظر گرفته شده است رنگ خاص خود را دارد.

مثلاً سرامیک طرح پارکت معمولاً سرامیکی به رنگ قهوه‌ ای روشن و یا دارچینی می باشد.

حال آن که سرامیک طرح چوب معمولاً به رنگ انواع چوب های راش و ام دی اف است.

و سرامیک طرح سنگ مرمریت سرامیکی با تخلخل زیاد، رگه های نا منظم و زمینه ای سفید یا کرم از نوع براق می باشد.

جدیدترین و به روزترین انواع سرامیکی که برای کف سالن های بزرگ از جمله سالن پذیرایی و هال استفاده می شود سرامیک پرسلان می باشد.

این سرامیک معمولاً دارای برش هایی است که رکتیفای شده است و مرز میان ابعاد مختلف سرامیک در کف هرگز مشخص نمی باشد.

به عبارت دیگر، سرامیک های پرسلان در نگاه اول چنین به نظر می رسند که یک سرامیک یک تکه به اندازه ابعاد کف سالن، این منطقه را پوشش داده است.

ضمن این که میزان صیقلی بودن سطح آنها به اندازه‌ ای است که نور را منعکس می‌ کند.

افزون بر آنچه گفته شد، سرامیک های پرسلان تنوع بالایی از حیث رنگ بندی و مدل دارند.

این سرامیک ها یا به صورت ساده اما براق در رنگ های مختلف تیره و روشن تولید و به بازار عرضه می شوند.

و یا آن که دارای طرح برجسته و یا طرح های مختلف با نقش های گوناگون اما غیر برجسته می باشند.

معمولاً برای سالن های پذیرایی خانه ها و آپارتمان ها، از نوع ساده و براق آن با رنگ های روشن از جمله کرم، لیمویی، یاسی، سفید، آبی آسمانی و سبز مغز پسته ای استفاده می شود.

ابعاد این سرامیک ها بسیار بزرگ است تا جایی که می توان گفت کوچک ترین آنها سرامیک هایی با اندازه اضلاع ۳۰ سانتی متر در ۳۰ سانتی متر و بزرگ ترین آنها با ابعاد ۸۰ سانتی متر در ۸۰ سانتی متر می باشد.

البته گاهی اوقات برخی از کارخانه‌ ها و سازنده های این محصول آن را در ابعاد نا مساوی یعنی مستطیل شکل اما بزرگ تولید و به بازار عرضه می‌ کنند.

چنین سرامیک هایی ممکن است اندازه ۶۰ سانتی متر در ۱۲۰ سانتی متر داشته باشند.

اما رنگ بندی و میزان درخشندگی آنها دقیقاً به همان شکلی است که پیش تر به آن اشاره شد.

جذاب ترین مدل های سرامیک مخصوص این نقطه از ساختمان را می‌ توانید در پایگاه اینترنتی شرکت ما مشاهده نمایید.

محصولات ما با برخورداری از استانداردهای روز دنیا و نازل ترین قیمت بازار از جمله بهترین و با کیفیت ترین کالا های سرامیک مناسب کف به شمار می روند. کالاهای ما ضریب اصطکاک، میزان تخلخل و مقاومت استاندارد دارند.

به عبارت دیگر، کاشی ها و سرامیک های فروشگاه ما ضد خش و ضد رطوبت بوده و با ضخامتی که آب و رطوبت را از خود عبور نمی دهد و همچنین با اصابت ضربه شکسته نمی شود و یا خش دار نمی گردد، از جمله کالاهای صادراتی ساختمانی کشور به شمار می رود.

به منظور سفارش و خرید هر یک از سرامیک های ما که با طرح ها و مدل های خاص خود که در این مطلب نیز آن را توصیف کرده ایم، می توانید به پایگاه شرکت ما مراجعه کنید.

محصولات ما را با دقت به همراه مشخصات، تصاویر و قیمت هر یک بررسی نمایید.

در صورت انتخاب، آن را به تعدادی که نیاز دارید سفارش دهید و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، مبلغ آن را پرداخت کرده و کد رهگیری کالا را دریافت نمایید.

البته لازم به ذکر است که برای خرید انواع سرامیک و کاشی مرکز ما، به دو شیوه نقد و اقساط بلند مدت می توانید اقدام کنید.

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی، کافی است با شماره تماسی که در وب سایت شرکت درج شده است تماس حاصل فرمایید و شرایط آن را استعلام کنید.

فروش محصولات مصالح ساختمانی ما علاوه بر روشی که گفته شد، به صورت متری و عمده نیز می باشد برای هر دو روش متری و عمده نیز می توانید پرداخت نقدی و اقساطی داشته باشید.

لطفاً توجه نمایید که کالاهای ما همواره رضایت خاطر مشتریان داخلی و بین المللی را به خود جلب کرده است و همین امر باعث شده است تا هر مشتری و خریدار تنها با یک بار خرید از این فروشگاه، به خریدار دائمی و ثابت محصولات ساختمانی ما بدل شود.

کیفیت بالای کالاهای ما سبب صادراتی بودن این محصولات علی‌ الخصوص سرامیک های کف در مدل های متنوع و جذاب شده است.