خرید فلدسپات اصفهان ماده معدنی رایج در صنعت شیشه و سرامیک سازی

خرید فلدسپات اصفهان ماده معدنی رایج در صنعت شیشه و سرامیک سازی، با توجه به استقبال گسترده مشتریان،از طریق سایت پیش رو انجام می گیرد.

خرید فلدسپات اصفهان ماده معدنی رایج در صنعت شیشه و سرامیک سازی

خرید فلدسپات اصفهان

خرید فلدسپات اصفهان یکی از مهم ترین کانی های آذرین فلدسپات اصفهان است که از موادی مانند کلسیم، پتاسیم، آلومینیوم و سدیم تشکیل شده و به سه دسته اصلی پتاسیم، کلسیم و سدیت تقسیم می شود و خرید این کانی از طریق این سایت امکان پذیر است و می توان آن را با قیمت مناسب در این سایت خرید و فروش کرد.

این کانی‌ها معمولاً به رنگ‌های سفید، خاکستری و صورتی هستند، ظاهری شیشه‌ای دارند و همچنین به دو صفحه متقاطع با زاویه 90 درجه تقسیم می‌شوند که بیشتر آن‌ها به صورت بلورهای مستطیلی با انتهای متفاوت تشکیل شده‌اند.

فلدسپات ها معمولا به دو دسته اصلی فلدسپات پلاژیوکلاز و فلدسپات پتاسیم تقسیم می شوند که بر روی سطوح این دو کانی بریدگی های قابل رویت دیده می شود و رنگ های مختلف زیادی در کنار هم وجود دارد.

لازم به ذکر است که اکثر فلدسپات ها از ترکیب کانی هایی مانند آنورتیت، ارتوکلاز و آلبرتیت تشکیل شده اند و فلدسپات پلاژیوکلاز بر اساس محلول جامد بین کانی های آلبوریت و آنورتیت تشکیل می شود.

اما کانی هایی که بین آلبریت و ارتوکلاز وجود دارد باعث تشکیل فلدسپات قلیایی می شود که مصارف زیادی دارد که مهم ترین آن تولید رنگ، پلاستیک و چسب است.

بزرگترین تولید کننده فلدسپات در جهان، ایتالیا، آلمان، مکزیک، فرانسه و کره جنوبی هستند که تولید آنها در سال 94 به شش و نیم میلیون تن رسید، همچنین فلدسپات با قیمت های مختلف در این سایت موجود است.

قبلاً به مواردی از فلدسپات اشاره کردیم، اما از دیگر کاربردهای فلدسپات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساخت سرامیک: فلدسپات به دلیل قیمت پایین در تولید انواع کاشی و سرامیک استفاده می شود.

فلدسپات علاوه بر خاک رس یکی از مهم ترین اجزای سرامیک است و از آنجایی که ترکیب دمایی ذوب خاصی ندارد در دماهای پایین ذوب می شود و ذوب خاک رس و کوارتز را تسریع می کند اما به طور کلی تولید لعاب های با دمای پایین برای شیشه استفاده می شود، همچنین به عنوان منبع قلیاییت در تولید لعاب استفاده می شود.

اما ممکن است تعجب کنید که چرا از فلدسپات برای ساخت سفال استفاده می کنند؟

فلدسپات به دلیل مقاومت و استحکام بالا و همچنین با کاهش نقطه ذوب باعث کاهش رنگ سطح سرامیک در هنگام پخت می شود.

فلدسپات پتاسیم در صنعت ریخته گری: به دلیل ماندگاری بالا در صنایع ریخته گری به عنوان مثال در تولید بوش های چدنی و تولید چدن مقاوم در برابر سایش برای ماشین آلات استفاده می شود.

شیشه سازی: یکی از مواد مهم در شیشه سازی فلدسپات است که به عنوان کاتالیزور عمل می کند و دمای کوارتز را تا حدودی کاهش می دهد و به تولید شیشه مناسب کمک می کند و همچنین در تولید انواع رنگ و رزین کاربرد دارد.

یکی از مهم ترین مواد معدنی در تولید سرامیک گرانیتی، فلدسپات پتاسیم و افرادی که به آن نیاز دارند می توانند از طریق این مجموعه خرید کنند.

با خواندن قسمت قبل این مقاله متوجه استفاده از فلدسپات در تولید سرامیک شدید، اما اکنون این سوال پیش می آید که برای تولید آن از کدام فلدسپات استفاده می شود ؟

فلدسپات پتاسیم به دلیل نقطه ذوب بالا به عنوان ماده ذوب و ماده اصلی برای ساخت لعاب سرامیکی استفاده می شود و به دلیل سطح بالاتر از قیمت نسبتاً بالاتری نیز برخوردار است.

همچنین به دلیل نقطه ذوب بالا و ویسکوزیته بالا، فلدسپات پتاسیم می تواند یک لایه کریستالی ایجاد کند که لعاب سرامیکی را کدر می کند، بنابراین اگر از فلدسپات های دیگر برای تولید لعاب براق استفاده شود، بیشتر برای تولید لعاب مات استفاده می شود.

این مجموعه انواع فلدسپات از جمله سودا فلدسپات را با قیمتی مناسب به فروش می رساند.

همانطور که قبلا ذکر شد، فلدسپات پتاسیم به دلیل نقطه ذوب بالا در ساخت سرامیک استفاده می شود، در حالی که فلدسپات سدیم، برعکس، در ساخت لباس و شیشه استفاده می شود.

فلدسپات سدیک به دلیل خواصی مانند نقطه ذوب پایین و چسبندگی بالا در ساخت لباس و شیشه استفاده می شود.

این ماده معدنی خود به دو دسته فلدسپات سدیم پتاسیم و فلدسپات کلسیم تقسیم می شود که هر کدام کاربرد خاصی دارند و کاربرد آنها متفاوت است.

اما مهمترین کاربرد آن همانطور که گفته شد در ساخت شیشه و لباس است و لازم به ذکر است که برای تولید انواع فلدسپات از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته مانند سیستم های گرد و غبار، آسیاب و آسانسور استفاده می شود که بر کیفیت آن نیز تاثیر می گذارد.

اما این ماده معدنی چگونه تولید می شود؟ ابتدا پس از استخراج سنگ های بسیار بزرگ از معادن به کارخانه سمت راست منتقل می شوند و در این مرحله سنگ ها به قطعات کوچک خرد می شوند و مرحله بعدی جداسازی آنهاست که به روش مغناطیسی انجام می شودو در نهایت سنگ خرد شده بسته بندی می شود.

هدف اصلی این کار جداسازی ناخالصی هایی مانند اکسید آهن و میکا برای استفاده در صنایع مختلف ذکر شده است.

تولید فلدسپات در ارتباط مستقیم با تولید کاشی، سرامیک و شیشه است، بنابراین در صورت افزایش تولید کاشی و سرامیک، تولید و تقاضا برای فلدسپات نیز افزایش می یابد.

این گروه یکی از بزرگترین تأمین کننگت انواع فلدسپات می باشد که آن را در سایزهای مختلف و در بسته بندی های مختلف فله و کیسه ای تولید می کند و آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

فلدسپاتها به دو دسته اصلی فلدسپات پتاسیم و فلدسپات پلاژیوکلاز تقسیم می شوند که سطوح این دو ماده معدنی دارای بریدگیهایی قابل مشاهده و تعداد زیادی رنگ مختلف می باشد که موقع خرید یا فروش به قیمت آن توجه کنیم.

اگر برای صنعت خود به این مواد معدنی نیاز دارید می توانید محصول مورد نیاز خود را از طریق این مجموعه سفارش دهید، زیرا محصولات ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین قیمت مناسبی نسبت به سایر مجموعه ها دارند.

بنابراین می توانید در این مرکز مطمئن سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن کالا را در بسته بندی های مختلف تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق کانال های ارتباطی موجود در صفحه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا توصیه های لازم را به شما ارائه دهند.