سرامیک آشپزخانه سه بعدی با طرحی منحصر به فرد

سرامیک به عنوان یکی از پوشش دهنده های مهم فضای داخلی ساختمان محسوب می شود و به همین جهت کارخانه های بسیاری مشغول به تولید آن هستند.

از جدید ترینهای این محصول، سرامیک آشپزخانه سه بعدی است که با طرحهای منحصر به فردی تولید می شود.

سرامیک آشپزخانه سه بعدی با طرحی منحصر به فرد

سرامیک آشپزخانه سه بعدی

سرامیک آشپزخانه سه بعدی

نوع جدید انواع کاشی و سرامیک، سرامیک های سه بعدی هستند که با تلفیق علم و خلاقیت، ظاهری شیک، مدرن، زیبا و با کیفیت را به محیط اطراف ما هدیه می دهند.

امروزه کاشی و سرامیکهای سه بعدی، با توجه به تنوعی که در طرح و رنگ خود دارند، قابل استفاده برای همه مکانها بوده و منطبق با انواع سلیقه ها هستند.

طرحهای جدید سرامیکهای آشپزخانه اعم از سرامیک آشپزخانه سه بعدی، نمایی جذاب و خلاقانه به فضای داخلی ساختمان می دهند، که همین باعث تغییر و تحول بسیار چشم گیری در فضای ساختمانها شده است.

سرامیکهای سه بعدی که جدید ترین طرح های تولید شده ی سرامیک هستند، باعث ایجاد تحولی شگرف در دکوراسیدن داخلی شده اند.

علاوه بر این موضوع، ظهور این نوع سرامیک و به مرور زمان، تولید آن در طرح، رنگ و شکل های متنوع، باعث ایجاد جوی رقابتی در بین تولید کنندگان این محصول شده است که در پی آن، تولید کنندگان سعی بر بالابردن کیفیت محصول تولیدی خود خواهند داشت.

سرامیکهای سه بعدی در طرح و نقشهای بسیار متنوع تولید می شوند، که به سبب همین موضوع، هر نوع سلیقه ای را راضی می نمایند، فقط لازم است زمان کافی برای جستجو و پیدا کردن موارد دلخواه خود اختصاص دهید.

به عنوان مثال، سرامیکهای سه بعدی در طرحهای منظره‌ های سرسبز، یک گزینه ی بسیار مناسب برای استفاده در فضای پذیرایی و نشیمن می‌ باشد.

اما طرح مناسب برای سرامیکهای آشپزخانه‌ ها، بهتر است طرح‌های گیاهان، میوه‌ها و طرحهای هندسی باشد.

سرامیکهای مناسب برای فضای اتاق خوابها و اتاقهای کار، می تواند کاملا مطابق با سلیقه ی شخصی افراد باشد.

اما بهتر است از سرامیک های سه بعدی استفاده شود چرا که تصاویر سرامیکهای سه بعدی، می تواند دیوار اتاق خواب و در کل، فضای اتاق را طبق آن چه که خود فرد نیاز دارد یا به آن فکر می‌کند، کاملا متحول کند.

سرامیک سه بعدی، نمایی کامل از یک طرح است، به گونه ای که تمامی ابعاد سه گانه آن را بتوان در یک طرح دو بعدی به نمایش گذاشت.

اگر از نزدیک به این کاشی نگاه کنید، احساس می کنید که یک طرح زنده رو به روی شما قرار گرفته که این خود دلیل جذابیت این نوع سرامیک می باشد.

به همین جهت شما می توانید با استفاده از سرامیک های سه بعدی، به راحتی طبیعت را به خانه و آشپزخانه ی خود بیاورید.

طی سالهای اخیر، این نوع از سرامیک با استقبال بسیار خوبی از سمت مردم مواجه شده است.

سرامیک های سه بعدی، علاوه بر آن که جزو مدل‌ های جدید و به روز به حساب می آیند، ظاهری شیک در فضا به وجود می آورند.

به کار بردن سرامیکهای سه بعدی، به خصوص در آشپزخانه، تبدیل به یک نمای دکوراتیو و جذاب می شود که روز به روز به علاقمندان آن اضافه می‌شود.

سرامیک آشپزخانه مدرن

سرامیک آشپزخانه مدرن

افزایش پیدا کردن توقعات بشر و تمایلش به مدرن کردن وسایل زندگی اش، مهندسان و تولید کنندگان را وادار به پیدا کردن راهی برای ارضای این خواسته ی انسان می کند.

همین موضوع باعث شد تا شرکت های تولید کننده ی سرامیک نوع جدیدی از سرامیک را تولید کنند که سرامیک سه بعدی نامیده می شود.

این نوع از سرامیکها را می توان به عنوان کف پوش و برای نماسازی مورد استفاده قرار داد که تاثیر بسزایی در زیبا ساختن قسمت های مختلف منازل مسکونی و مکان های عمومی دارند.

شرکتهای سرامیک سازی سعی بر این دارند تا با پیاده سازی طرح های مدرن، نظر خریداران را به محصولات خود جلب کنند.

کاربرد های سرامیک های مدرن و سه بعدی:

از مهم ترین کاربرد های سرامیک سه بعدی و مدرن، به کار گرفته شدن آن در بخش های بین کابینتی است.

این فضا، مکانی مناسب برای استفاده از طرحهای جذاب و خلاقانه است، و سرامیک های مدرن به عنوان متریالی مناسب می‌تواند نمایی شیک در آن ایجاد نماید.

سرامیک مدرن مناسب برای فضای آشپزخانه به دو دسته تقسیم می‌شود:

سرامیکهای طرح چاپی که نمایی از یک طرح جذاب رنگی هستند و به آشپزخانه عمق می بخشند و هم چنین سرامیکهای دارای برجستگی که باعث بازی نور و سایه هستند.

نوع دوم، اغلب، سرامیکهای یک رنگ را شامل می شود که برجستگی در بعضی بخش های آن جلوه ای جذاب به وجود آورده و نور با شکست خود، سایه روشن جذابی در آشپزخانه به وجود می آورد.

این سرامیکها معمولا در دمای بالایی ساخته می‌شوند و دارای تراکم بالایی هستند که باعث مقاومت آنها در مقابل ضربه، رطوبت و حرارت می شود.

به طور کلی سرامیکهای مدرن و سه بعدی در انواع مختلف ساخته می شوند.

سرامیکها در اندازه های مختلف ساخته می شوند و با چسبانده شدن به یک دیگر به صورت قطعات یک پازل، تصاویر عمیقی ایجاد می‌ کنند که درصورت فاصله گرفتن از آنها به شکل واقعی بازنمایی می‌کنند.

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه‌ های شرکتهای سازنده کاشی و سرامیکهای سه بعدی، نقاط اتصال آنها با یکدیگر است.

نقاط اتصال باید به گونه ای باشند که در تصویر ایجاد شده هیچ فاصله ای مشخص نگردد.

پیشرفت صنعت سرامیک سازی، منجر به ظهور نوعی از سرامیکها شده است که در صورت پیاده سازی درست طرح مورد نظر، نمی توان در نگاه اول نقاط انفصال قطعات سرامیک را تشخیص داد، در نتیجه یک تصویر یک پارچه و یک دست به نمایش گذاشته خواهد شد.

انواع مختلف سرامیکهای سه بعدی شامل موارد زیر می شود:

سرامیک سه بعدی معمولی:

این مدل از سرامیکهای سه بعدی، بیشتر شبیه به سرامیکهای معمولی می باشد با این تفاوت که به جای طرحهای ساده، طرحهای سه بعدی روی آن کار می شود.

سرامیک سه بعدی روکش اپوکسی:

در این نوع از سرامیکهای سه بعدی، برچسبهای اپوکسی با استفاده از روشی به نام سه پخت، جهت اجرای طرحهای سه بعدی بر روی سرامیک، استفاده می شوند.

سه بعدی روکش شیشه:

برای ایجاد خطای دید در سرامیکهای سه بعدی، از روکشی شیشه ای استفاده می شود که این روکش شیشه ای باعث بالا بردن کیفیت و دوام سرامیک شده و افزایش جذابیت آن را سبب می شود.