سرامیک آشپزخانه یزد با کمترین میزان جذب رطوبت

کاشی از جنس سفال است و سرامیک ها کاشی هایی هستند که روی آنها با لعاب پوشانده شده است. برای پوشش دیوارها از کاشی و برای کف آشپز خانه از سرامیک استفاده می کنند. البته بعضی سرامیک ها همانند کاشی برای دیوارها استفاده می شود. سرامیک آشپزخانه یزد با کمترین میزان جذب رطوبت و قیمت مناسب بعنوان بهترین مصالح ساختمانی به فروش می رسد.

سرامیک آشپزخانه یزد با کمترین میزان جذب رطوبت

سرامیک آشپزخانه یزد

سرامیک آشپزخانه یزد اولین کسانی که تشخیص دادند حرارت می تواند سفال را مستحکم کند و با لعاب زنی بر روی سفال، کاشی و سرامیک تولید می شود مصریان باستان در بین النهرین بودند. سرامیک های آشپز خانه یزد دارای درجه بندی هستند. هر چه درجه بالاتر برود سرامیک از کیفیت پایین تری برخوردار است. مثلاً سرامیک درجه یک با کیفیت تر از سرامیک درجه سه می باشد. سرامیک ها در برابر گرما، سرما و فشار مقاوم هستند.

سرامیک آشپزخانه از نظر کیفی به دو گروه تقسیم می شود. سرامیک براق و سرامیک مات و از نظر سبک نیز دارای سبک کلاسیک، مدرن، فانتزی و سنتی می باشد. برای مکان های تجاری و شرکت ها از سبک مدرن و کلاسیک استفاده می شود. از سبک سنتی برای قهوه خانه ها و مکان های دنج و کافی شاپ و از سبک مدرن برای بانک ها و تالارها استفاده می شود.

برای کف آشپز خانه باید از سرامیک درجه یک یا درجه دو و همچنین از سرامیک مات یا ضد لغزش که ممکن است در معرض آب قرار گیرد به دلیل وجود خطر استفاده نمود. و باید در دیواره‌های آشپز خانه از سرامیک براق استفاده کرد. زیرا رطوبت محیط آشپزخانه را جذب نمی کند و باعث انعکاس نور درون آشپزخانه می شود. و روغن و لکه های آن را که روی سرامیک پشت اجاق گاز پاشیده می شود را بتوان به راحتی پاک نمود.

سرامیک آشپز خانه یزد یکی از محبوب ترین برند ها و عام پسند می باشد. مکان های زیادی در بازار داخلی و خارجی اقدام به فروش سرامیک آشپز خانه در کشور ایران می کنند. که می توان به بازار سرامیک، بازار سنگ، فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های محصولات ساختمانی اشاره کرد. سرامیک آشپزخانه یزد علاوه بر مرغوبیت و کیفیت نسبت به دیگر سرامیک ها ارزان قیمت نیز می باشد.

برای خرید اینترنتی باید به مواردی توجه نمود ۱_ باید متراژ درخواستی خود را افزایش دهید. به اندازه پنج پالت یعنی پانصد متر مربع ۲_ برای کم کردن هزینه باید از تمام کل ظرفیت کامیون استفاده کنید. ۳_ خرید را نقدی انجام دهید. ۴_ از آنجایی که خرید از راه دور می باشد برای انتخاب طرح، بهتر است از طرح های که مشتری و فروش بیشتری دارند مورد درخواست قرار دهید. ۵_ سرامیک خود را انتخاب کنید تا بر اساس قیمت آن یکی را قبول نمایید.

سرامیک آشپزخانه یزد دارای مدل های زیبا و لوکس می باشد. که طراحان ساختمان و معماران با تجربه طرفداران همیشگی آن می باشند. از ویژگی های سرامیک آشپزخانه یزد می توان به این موارد اشاره کرد:

۱_ مقاوم در برابر آب است و مانع نفوذ آب به منافذ دیوارها می شود۲_ برای انواع آب و هوای مختلف مناسب است. این مزیت باعث شده در مکان هایی که سرد و گرم هستند بدون دغدغه خاطر استفاده شود. ۳_ ضخامت سرامیک آشپزخانه یزد دارای ۵ الی ۱۵ سانتی متر است. با توجه به ضخامت، دچار خرابی و فرسودگی نمی شود. ۴_ ابعاد این نوع سرامیک دارای استاندارد می باشد. که با توجه به ذوق و سلیقه خود می توانید سرامیک مورد دلخواه تان را انتخاب کنید.

سرامیک آشپزخانه گلدار

سرامیک آشپزخانه گلدار سرامیک گلدار آشپزخانه از مواد اولیه عالی ساخته شده است. که در برابر عواملی مانند رطوبت، حرارت و هرگونه مواد شوینده مقاوم است. و این عوامل نمی تواند تاثیری بر روی این نوع سرامیک حتی با گذشت ماه ها و سال ها داشته باشد. سرامیک گلدار آشپزخانه همیشه زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده است.

بهترین ویژگی سرامیک آشپز خانه گلدار بافت مقاوم و مستحکم آن می باشد. این سرامیک زیباترین نوع سرامیک های آشپزخانه هستند. که نمای زیبایی به آشپزخانه می دهد. و باعث می شود هر انسانی بخصوص خانم های خانه دار در این نوع آشپز خانه ها احساس آرامش و نشاط نمایند.

پوشاندن دیواره های آشپزخانه با این سرامیک گلدار می تواند با توجه به ذوق و سلیقه افراد متفاوت باشد. بعضی اشخاص تمام دیواره های آشپزخانه را با سرامیک گلدار می پوشانند و عده ای فقط برای بعضی از قسمت‌های دیوار آشپزخانه از این سرامیک استفاده می کنند.که در هر صورت زیبایی و جلوه خاصی به آشپزخانه می دهد.

یکی از مزایای سرامیک سبک بودن آن می باشد. و همچنین در اثر برخورد نور خورشید رنگ اصلی سرامیک تغییر نمی کند. و با توجه به مکانی که از آن استفاده می شود عمر مفیدش تخمین زده می شود سرامیک آشپزخانه گلدار از تنوع زیادی برخوردار است. و در طرح ها و رنگ های مختلفی با نقش و نگار زیبایی تولید می گردد. که باعث شکیل و لوکس شدن آشپزخانه شما می شود.

کاشی و سرامیک گلدار آشپزخانه از ضروری ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمان سازی می باشد. کارخانه های فراوانی این نوع سرامیک را تولید می کنند. شهر تهران یکی از بزرگترین مراکز تولید و توزیع سرامیک گلدار آشپزخانه می باشد. شما می توانید از طریق اینترنت با مراجعه به سایت های معتبر فروش مصالح ساختمانی، سرامیک گلدار آشپزخانه درجه یک مورد نیاز خود را با قیمت ارزان به راحتی سفارش دهید.

برای خرید ارزان سرامیک یزد بهتر است خرید به صورت نقدی و عمده باشد. البته نوع حمل و نقل در کاهش هزینه ها بی تاثیر نیست. برای بازاریابی بهتر است که به صورت آنلاین و از طریق سایت های مختلف انواع سرامیک آشپزخانه گلدار را تبلیغ کرد. تا به مشتری به درستی معرفی شود و بتوانید بازار فروش را بالا ببرید. و مشتری راحت تر بتواند سرامیک مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهد.

با خرید مستقیم می توانید جدیدترین و مرغوب ترین نوع این سرامیک آشپزخانه گلدار را با قیمت ارزان و مناسب دریافت کنید. نوع بسته بندی سرامیک آشپزخانه تاثیر زیادی در هزینه و تشخیص کیفیت دارد. با توجه به نوع بسته بندی می توانید به مرغوبیت سرامیک آشپزخانه پی ببرید. شما باید توجه کافی داشته باشید که نرخ بسته بندی بر هزینه سرامیک اضافه می شود و سرامیک با کیفیت دارای بسته بندی شیک و بهترین است.