سرامیک اسلب اصفهان تولید شده با بهترین کیفیت و ضخامت

در اصفهان بهترین سرامیک اسلب کشور تولید می‌شود که از کیفیت و ضخامت بسیار مناسب و استانداردی برخوردار است و تمام ویژگیهای یک سرامیک درجه یک را دارا می باشد.

سرامیک اسلب اصفهان تولید شده با بهترین کیفیت و ضخامت

سرامیک اسلب اصفهان

سرامیک اسلب اصفهان در بین انواع مختلف مصالحی که جهت اجرای پوشش و نما در آشپزخانه و حمام مورد استفاده قرار می گیرد سرامیک اسلب از جمله زیباترین ها است که علاوه بر مکان های ذکر شده از آن در اتاق نشیمن نیز استفاده می گردد.

کاربرد این سرامیک برای سالن های مجلسی نیز بسیار مناسب است و از این محصول در زیباسازی فضاهای بزرگ مانند سالن ها استفاده زیادی می شود که تاثیر آن در زیبایی محل نصب بسیار بیشتر از حد تصور می باشد و رقیب جدی برای سنگ های اسلب است.

این سرامیک اسلب دارای مزایای بسیار زیادی است از جمله این که استحکام آن بسیار زیاد است و برخلاف سنگ های اسلب طبیعی که گاها به صورت اسلب تهیه می شوند محصولی کاملا مصنوعی است در هر تعداد و با طرح های یکسان قابل ساخت است.

این سرامیک دارای اندازه یکسره و بزرگی است و نمای یکپارچه ای با آن ایجاد خواهد شد همچنین به علت بزرگ بودن سرامیک فضای بین دو عدد از آنها کمترین مقدار خواهد بود البته برش آنها به صورت لیزری است و لبه های کاملاً صافی دارند و به این ترتیب هیچ نوع آلودگی بین آنها تجمع نخواهد کرد.

از دیگر مزایای این سرامیک تنوع رنگ آن است به گونه ای که ساخته شدن این سرامیک توسط خط تولید ویژه این امکان را فراهم می کند که نقش و نگارهای زیبا را بتوان بر روی آن ایجاد کرد و امکان چاپ بر روی این سرامیک بسیار راحت است همچنین با توجه به خطوط تولید پیشرفته که در حال حاضر وجود دارند هر نوع طرح سنتی و فانتزی را می توان بر روی سرامیک ایجاد نمود.

سرامیک های اسلب به مانند سرامیک های معمولی از خاک رس ساخته می شوند و گاهی در آنها از پلیمرهای مخصوص و چسب نیز استفاده می گردد تا به این ترتیب حداکثر چسبندگی را به یکدیگر داشته باشند علاوه بر این به دلیل بزرگ بودن ابعاد این سرامیک ها معمولاً از فشار بیشتری بر روی آنها استفاده می شود تا سرامیک نهایت استحکام و فشردگی را داشته باشد.

در خط تولید این سرامیک ابتدا مواد اولیه به صورت ترکیب با یکدیگر به شکل خمیر در آمده و این خمیر به ابعاد بزرگ اسلب تبدیل می شود به گونه ای که اسلب ها از بزرگترین سرامیک ها به شمار می روند و به ین ترتیب استفاده از آنها در نمای ساختمان بسیار راحت خواهد بود.

این سرامیک ها در ابتدای خط تولید به شکل خام بوده سپس بر روی آنها طرح مورد نظر چاپ می‌شود و در نهایت لعاب مناسب بر روی سرامیک قرار می گیرد تا در پایان این سرامیک در کوره قرار گرفته و طرح و رنگ مورد نظر بر روی آن تثبیت می شود.

دمایی که این سرامیک ها در کوره طی مراحل پایانی تولید می بینند تاثیر بسیار زیادی بر استحکام اسلب خواهد داشت و هر چه این دما بیشتر باشد سرامیکی که در نهایت تولید می شود از مقاومت بیشتری در برابر ضربه برخوردار می باشد.

این سرامیک دارای ابعاد استاندارد و مشخصی نیست و تولید کنندگان بر اساس نیاز مشتریان و بازار اقدام به ساخت نمونه های مختلفی محصول می کنند و آن را در اختیار خریداران داخلی و خارجی قرار می دهند.

از مزیت های ویژه این سرامیک ضد خش آن می باشد و چون بر روی دیوار نصب می شوند در برابر خط و خش بسیار مقاوم بوده و آسیبی نمی بیند و به همین جهت نه تنها در آشپزخانه، حمام و اتاق خواب بلکه در سالن پذیرایی و حتی در لابی هتل ها نیز کاربرد زیادی دارند.

از ویژگی های این اسلب راحتی نصب آن نسبت به سرامیک های کوچکتر است چون در نصب سرامیک های کوچک باید سرامیک ها با همدیگر تراز شوند و فاصله بین سرامیک ها به کمترین مقدار برسد اما در نصب سرامیک اسلب تنها یک بار همه عملیات انجام می گیرد.

ویژگی دیگر این سرامیک ضد آب بودن آن است و دلیل این مسئله نیز وجود لایه لعابی ضد خش بر روی آن می باشد که باعث شده نسبت به آب نیز کاملاً مقاوم باشد همچنین این سرامیک بر روی دیوار نصب می شود بنابراین در نمونه هایی که لایه لعابی ضخامت زیادی ندارد کارایی زیادی نخواهد داشت و به این ترتیب وجود لایه ضخیم یا نازک لعاب در این محصول مساله ای به شمار نمی رود.

نمونه های جدیدی از این محصول در سال های اخیر وارد بازار شده‌اند که متفاوت از سرامیک های اسلب مدرن و سنتی می باشند و دلیل این مسئله نیز طرح چاپ شده بر روی آنها است که از نوع سه بعدی بوده و تصاویر منحصر به فردی از این محصول به نمایش گذاشته شده است.

سرامیک سه بعدی برای لابی هتل و اتاق خواب و پذیرایی و سالن‌های نمایش گزینه بسیار خوبی است و به لحاظ هزینه تمام شده نسبت به انواع سنگ های ساختمانی بسیار ارزان تر می باشد و از این جهت قابل مقایسه با آنها نیست همچنین قیمت این محصول بستگی به ابعاد آن متفاوت است و هر چه اسلب بزرگتر باشد قیمت تمام شده آن برای مشتری افزایش خواهد یافت.

این سرامیک به لحاظ ساختار و بافت بسیار مقاوم است به همین دلیل استفاده از آن برای مدت زمان بسیار طولانی ممکن می باشد و به این ترتیب کیفیت آن به اندازه ای بالا است که طی گذر زمان رنگ و لعاب آن از بین نمی رود و با داشتن این ویژگی ها رقیب جدی برای سنگ های ساختمانی اسلب باشد.

در بین انواع سرامیک اسلب تولیدی در کشور کارخانه تولید کننده آن در اصفهان اقدام به ارائه با کیفیت ترین این اسلب با قیمت بسیار مناسب کرده است و مشتریانی که تمایل به تهیه این محصول با قیمت ارزان تر دارند از این کارخانه و به صورت خرید مستقیم آن را به دست خواهند آورد.

کارخانه تولید کننده این محصول در کشور اقدام به ارائه آن با حداقل نرخ ممکن کرده است و مشتریان عمده و کسانی که مایل به تهیه این محصول برای صادرات به بازارهای دیگر هستند از کارخانه سرامیک اسلب اصفهان انواع تنوع رنگ و طرح های آن را با پایین ترین قیمت ممکن تهیه خواهند کرد.