سرامیک اسلب بین کابینتی سه بعدی جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه

سرامیک بین کابینتی انواع مختلفی دارد که یکی از رایج ترین و جدیدترین مدل‌های آن سرامیک اسلب بین کابینتی سه بعدی است که با کیفیت و قیمت های گوناگون عرضه می‌ شود و توانسته است خریداران فراوانی را جذب خود کرده و از این‌ رو بازار خرید و فروش آن از رونق بسیار خوبی برخوردار است. شرکت ما نیز با تیم پشتیبانی مجرب خود به عرضه و پخش سرامیک سه بعدی جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب می پردازد. از این جهت خریداران و فروشندگان می‌ توانند برای سفارش این محصول مستقیما به مجموعه ما مراجعه کنند و علاوه بر به دست آوردن سرامیک اسلب با کیفیت بی نظیر، بابت خرید آن قیمت کمتری پرداخته و بدین ترتیب سود خود را افزایش دهند.

سرامیک اسلب بین کابینتی سه بعدی جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه

سرامیک اسلب بین کابینتی

سرامیک اسلب بین کابینتی اسلب در لغت به معنای قطعه یا ورق و چیزی شبیه سنگ است. سرامیک اسلب بین کابینتی نوعی سرامیک ساخته شده از مواد طبیعی است که در ابعاد بزرگ تولید می شود و به دلیل جنسی که دارد، جلوه‌ای طبیعی به آشپزخانه می دهد. این نوع سرامیک های بین کابینتی به صورت ورق یا تخته ساخته و به بازار عرضه می شوند. اسلب های قدیمی از کاشی های چینی نازک و شکننده بود و پس از مدت کوتاهی با ظهور فناوری های جدید به اسلب های جدیدی امروزی تبدیل شد. امروزه این کاشی و سرامیک با توجه به دلایل ظاهری و فیزیکی بسیار مورد استقبال کاربران و معماران در همه جهان قرار گرفته و از محبوب ترین اندازه های کاشی و سرامیک در بازار است.

سرامیک اسلب بین کابینتی با سرامیک معمولی تفاوت هایی دارد؛ مثلا اینکه اصلی ترین و مهم ترین تفاوت این سرامیک ها با سرامیک معمولی در ابعاد آنهاست که سرامیک معمولی در اندازه حداکثر 40 تا 50 سانتی متر تولید می شود؛ اما این سرامیک‌ها در ابعاد بزرگ‌تر در بازار موجود است که در مقایسه با سرامیک معمولی در هنگام نصب پس ماند و زباله های کمتری تولید می کند، همچنین نصب سرامیک های بزرگ اگر چه نیاز به افراد متخصص و باتجربه دارد؛ اما سریعتر انجام شده و زمان و دقت چندانی نمی خواهد؛ در حالیکه سرامیک های معمولی و کوچک باید با دقت و صرف زمان بیشتری نصب شود. خطوط دوغاب سرامیک اسلب به دلیل یکپارچه بودن آن کمتر از سرامیک های معمولی و کوچک می باشد. این نوع سرامیک بین کابینتی ویژگی‌های مختلفی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • مهم‌ترین ویژگی سرامیک اسلب مقاومت زیاد و کیفیت خوب محصول در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی سرد و گرم، ضربات و فشار است که به خوبی دوام آورده و آسیب نمی بیند.
  • از دیگر خصوصیات این سرامیک تنوع رنگی فراوان و زیبایی آن است که نیاز همه خریداران را تامین کرده و به راحتی با هر فضایی ست می شود.
  • سرامیک بزرگ سختی طبیعی دارد و امکان ایجاد طرح و چاپ روی آن وجود دارد، همچنین به خوبی شسته و تمیز می شود.
  • سرامیک بین کابینتی اسلب هم نصب آسان داشته و هم هزینه‌های نگهداری آن ناچیز است.
  • از بارزترین ویژگی‌های دیگر این محصول ظاهر یکنواخت و جذاب آن است، همچنین اندازه بسیار بزرگ سرامیک از خصوصیات منحصر به فرد دیگر آن است.

سرامیک اسلب بین کابینتی انواع مختلف داشته و در مدل های مات و یا براق تولید می‌شود و از نظر طرح نیز با هم تفاوت دارد و جدیدترین مدل آن سرامیک سه بعدی است که از طرح های بی‌نظیر و جذابی برخوردار است که خریداران فراوانی داشته و با قیمت های مختلف به فروش می رسد. این سرامیک‌ها برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است؛ زیرا باعث می شود فضا بزرگ‌تر و جذاب‌تر به نظر آید؛ به ویژه اگر رنگ سرامیک با دکوراسیون آشپزخانه متناسب باشد و باید برای آشپزخانه‌های تاریک از سرامیک هایی با طیف رنگی روشن مانند سفید، کرم و غیره استفاده کرد و برعکس. قیمت سرامیک اسلب بین کابینتی در بازار یکسان نیست و عواملی به شرح زیر آن را تحت تاثیر قرار می دهد:

  1. اولین و اصلی ترین فاکتور تعیین کننده قیمت سرامیک بین کابینتی کیفیت و جنس آن است که اگر از مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد، استحکام زیاد داشته و طول ماندگاری بیشتری دارد و از این رو با قیمت بالاتر به فروش می‌رسد.
  2. از دیگر عوامل مهم و موثر بر قیمت این نوع سرامیک طرح و ظاهر آن است که در انواع مختلف ساده، سه بعدی و طرح دار مشاهده می شود و معمولا سرامیک های ساده قیمت ارزان‌تری نسبت به انواع دیگر دارد.
  3. ابعاد و اندازه سرامیک قیمت آن را کم و زیاد می کند و هر چه سرامیک بزرگ‌تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.
  4. این سرامیک بین کابینتی یا در کارخانه‌های داخلی کشور تولید شده و یا وارد شده از کشورهای خارجی می باشد و از این رو برندهای گوناگون دارد و مسلما اگر سرامیک از برندهای معتبر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.
  5. روش سفارش و خرید مشتریان هم می‌تواند قیمت این نوع سرامیک را تحت تاثیر قرار دهد و اگر از روش‌های بی‌واسطه مانند مراجعه مستقیم به مراکز تولیدی یا فروشگاه‌های مجازی خریداری شود، قیمت آن کاهش پیدا می کند.
  6. وضعیت بازار، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز، میزان واردات سرامیک از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت آن است، همچنین نوع و میزان مواد اولیه و تجهیزات به کار رفته در ساخت آن نیز قیمت محصول را تغییر می‌دهد و به طور کلی اگر کارخانه‌های سازنده در ساخت سرامیک هزینه بیشتری صرف کرده باشند، طبیعتا آن را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند.

برای خرید سرامیک اسلب در درجه اول به کارخانه‌های تولیدی مراجعه کنید؛ زیرا اغلب آنها تلاش می کنند بهترین شرایط و مواد اولیه را فراهم کنند تا سرامیک با کیفیت بالا تولید کرده و سپس محصولات خود را زیر قیمت بازار فروش برسانند، از این رو با خرید از آنها علاوه بر اینکه سرامیک مرغوب به دست خریدار می‌رسد، به دلیل کوتاه بودن دست واسطه‌ها قیمت سرامیک هم ارزان شده و سود خریدار بیشتر می‌شود. عرضه و فروش سرامیک بین کابینتی بزرگ توسط مراکز مجازی نیز انجام می گیرد و تصویر انواع سرامیک با مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون به نمایش گذاشته می شود و به این ترتیب با سفارش از این مراکز سرامیک باکیفیت و ارزان قیمت نصیب خریداران می شود.