سرامیک اسلب دستشویی با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد

سرامیک اسلب دستشویی با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد برای قسمت های مختلف ساختمان به غیر از دستشویی هم استفاده می شود.

سرامیک اسلب دستشویی با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد

سرامیک اسلب دستشویی

سرامیک اسلب دستشویی اگر خاک رس با آب مخلوط شود به حالت خمیری در می‌آید و در قالب قرار می گیرد و با قرار دادن قالب درون کوره ای که حرارت بالا دارد شکل قالب را به خود می گیرد.

بعد از آن با لعابکاری مورد مصرف قرار خواهد گرفت نحوه ساخت سرامیک به همین روش است، البته مواد به کار برده شده در هر سرامیک فرق می کند.

انواع سرامیک به صورت مدرن و سنتی با طرح های بسیار زیادی به بازار عرضه می شود که برای تمام قسمت های مختلف یک ساختمان جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کف سالن و همه قسمت ها قابل استفاده است.

در برابر انواع ضربه، حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارد، ابعاد سرامیک اسلب بسیار بزرگ است و باعث وجه تمایز آن با سرامیک های دیگر است.

سرامیک اسلب که از انواع سرامیک است که سایز بسیار بزرگی دارد و موارد استفاده از آن متفاوت است این نوع سرامیک بیشتر در نما و کف ساختمان و برای سرویس بهداشتی استفاده می شود.

ابعاد بزرگی برای سرامیک اسلب برش داده می‌ شود به صورت تخته و ورقه ای است که مساحت قابل توجه و بزرگی را تنها با یک عدد سرامیک که می‌ نوان پوشش داد و برای قسمت هایی که خیلی بزرگ است مناسب است.

موادی که در ساخت سرامیک اسلب به کار برده می شود درجه بندی دارد که بستگی به نوع مواد روی کیفیت سرامیک اثر می گذارد.

سرامیک از لحاظ طرح و رنگ تنوع زیادی دار به دلیل اینکه سرامیک از محصولات مصنوعی و ساخت دست انسان است.

سرامیک اسلب دارای نفوذ پذیری بالایی است که مقاومت آن را در برابر عوامل مختلف افزایش می دهد.

دلیل نامگذاری سرامیک اسلب این است که در محیط های مرطوب بسیار کاربردی است به همین دلیل برای دستشویی بهترین گزینه است.

زیرا مقاومت آن در برابر آب و شوینده های اسیدی که با آن دستشویی را ضدعفونی می کنید مناسب است.

این سرامیک ها دارای سطح یکپارچه و زیبایی است که لعاب نفوذ ناپذیر آن در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی نشان می دهد و باعث می شود رنگ و طرح آن در طول زمان حفظ شود و از بین نرود.

نگهداری از این سرامیک ها بسیار آسان است و نیازی نیست کار خاصی انجام دهید زیرا سطح کیفی آن بالا است و آلودگی را به خود جذب نمی کند.

داشتن سایز بزرگ در سرامیک اسلب نحوه نصب آن را آسان می کند تا در زمان کمتری سطح مورد نظر پوشش پیدا کند، سطح صاف و یکدست است اما باعث لیز خوردن نمی شود.

سرامیک و سنگ اسلب را نباید با هم اشتباه بگیرید زیر را بین این دو تفاوت وجود دارد، قیمت سنگ اسلب از سرامیک بیشتر است و دلیل آن داشتن لعاب و ضخامت بیشتر می باشد.

استفاده از سرامیک اسلب برای فضای داخلی و خارجی ساختمان ها مناسب است و فقط محدود به خانه و آپارتمان نیست بلکه برای مکان های اداری و هتل ها استفاده می شود.

ضخامت سرامیک از ۳ تا ۹ میلیمتر می باشد زیرا با تکنولوژی و ظرافت زیادی ابعاد آن برش داده می شود خیلی دقیق و صاف است.

به دلیل اینکه سرامیک اسلب برای پختن در کوره های کم حرارت قرار می ‌گیرد برای تولید آن انرژی کمتری استفاده می شود و مراحل تولید آن سریعتر انجام می ‌شود.

نصب سرامیک اسلب نیاز به تجهیزات مخصوص دارد تا کار با راحتی بیشتری انجام شود اگر که در این زمینه مهارت ندارید از نصاب کمک بگیرید تا کاملاً دقیق کار خود را انجام دهد.

قبل از اینکه برای نصب اقدام کنید باید کف مورد نظر را آماده کنید تا سرامیک به راحتی روی زمین بچسبد البته باید سطح مورد نظر کاملا یکدست باشد و دارای بر آمدگی نباشد.

سرامیک های جدید با استفاده از چسب های مخصوص چسبانده می‌ شود که بسیار محکم است و نسبت به روش های قدیمی خیلی بهتر است.

بعضی از سرامیک ها دارای طراحی می باشد مانند سرامیک های فرشی که نحوه نصب آن خیلی مهم است و هر سرامیک باید در جای درست قرار بگیرد، در غیر این صورت طراحی آن به هم می‌ ریزد و اصلاً زیبا نخواهد بود.

سرامیک اسلب ارزان

سرامیک اسلب ارزان عوامل زیادی وجود دارد که قیمت سرامیک را تحت تاثیر قرار می دهد در این قسمت به بررسی این عوامل می پردازیم،

سرامیک به عنوان کفپوش برای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و مقرون به صرفه ترین نوع کفپوش ها به حساب می آید.

زیرا طراحی آن به شدت زیاد است و تنوع بالا باعث می شود تا جایگزین خوبی برای کفپوش هایی مانند پارکت و سنگ باشد.

همانطور که می دانید پارکت و سنگ قیمت گرانترین دارد در حالیکه سرامیک در عین حال که به زیبایی پارکت است قیمت ارزان تری هم دارد.

انواع مختلف سرامیک قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد سرامیک اسلب قیمت ارزان و مناسبی نسبت به سرامیک های دیگر دارد.

طراحی سرامیک بسیار متنوع است طرح های ساده تر قیمت ارزان تر دارد و طرح های بر جسته و شلوغ تر قیمت گرانتری خواهد داشت زیرا تولید آن با مراحل بیشتری انجام می شود.

برند های مختلفی در ایران وجود دارد که انواع سرامیک را تولید می‌ کنند و همین برندها قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد اگر برند معروف باشد قیمت گران تر خواهد بود.

انواع سرامیک را با طرح های مختلف به صورت اینترنتی تهیه کنید و خرید این محصولات به دلیل اینکه تنوع زیادی دارد بسیار وقت‌گیر است.

اما کسانی که به صورت آنلاین اقدام می کنند در زمان کمی می توانند تنوع را با هم مقایسه کنند و سپس انتخاب راحت تری داشته باشند.

سرامیک در کارخانه بعد از تولید به تعداد مشخصی بسته بندی می‌شود که این بسته بندی بر اساس کیفیت طرح و ابعاد می باشد.

این نوع بسته بندی از سرامیک محافظت می کند تا هنگام حمل و نقل و جابجایی مشکلی به وجود نیای، بسته بندی خیلی محکم است تا سرامیک تکان نخورد و به هم برخورد نداشته باشد.

در غیر این صورت با برخورد به مدام سرامیک را به همدیگر می شکند یا ترک می خورد قبل از آنکه برای نصب آماده شود قابلیت خود را از دست می دهد.