سرامیک اسلب دیوار سایز بزرگ جدید برای خانه های شیک و لاکچری

سرامیک یکی از مصالح پرکاربرد در ساختمان سازی می باشد، که با گذشت چندین سال هنوز هیچ گونه جایگزینی برای انواع سرامیک اسلب یافت نشده است. به طور کلی امروزه بیشتر طراحان و ساختمان سازان از سرامیک اسلب دیوار برای خانه های شیک و لاکچری استفاده می کنند. البته قیمت خرید سرامیک اسلب نیز برای مشتریان حائز اهمیت می باشد. هرچه کیفیت سرامیک بالاتر باشد، بنابراین ارزش خرید آن نیز بیشتر خواهد بود. در ادامه مطلب می خواهیم به مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت سرامیک اسلب دیوار و همچنین کیفیت و ویژگی های محصول بپردازیم.

سرامیک اسلب دیوار سایز بزرگ جدید برای خانه های شیک و لاکچری

سرامیک اسلب دیوار

سرامیک اسلب دیوار قیمت مصالح ساختمانی از جمله سرامیک دائما در حال تغییر می باشد. نبود ثبات ارز در بازار داخلی و خارجی سبب شده است که قیمت تمامی محصولات ساختمانی از جمله سرامیک متغیر باشد. البته عوامل بسیار زیادی بر قیمت سرامیک تاثیرگذار است و ما نمی توانیم قیمت دقیق فروش سرامیک اسلب دیوار، را در فروشگاه خود درج نماییم.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت دقیق خرید سرامیک اسلب به صورت آنلاین نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان آمادگی پاسخگویی به تمامی سوالات شما را دارند. به طور کلی ایران یکی از بزرگترین کشورها در زمینه تولید انواع سرامیک کف و دیوار می باشد کیفیت این محصولات سبب شده است که مشتریان بسیار زیادی در بازار داخلی و خارجی تمایل به تهیه و خرید سرامیک اسلب داشته باشن.

بزرگترین مرکز تولید کننده انواع سرامیک اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده و شما می توانید مستقیماً انواع سرامیک را در کمترین زمان ممکن سفارش بدهید. این موضوع را در نظر داشته باشید که روش خرید عامل تاثیرگذار بر قیمت فروش سرامیک اسلب دیوار می باشد. شما می توانید سرامیک را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

فاصله های مکانی سبب شده است که بیشتر مشتریان انواع سرامیک را از واسطه خریداری کنند و البته واسطه ها نیز برای کسب سود بیشتر سعی می‌کند سرامیک را با قیمتی بالاتر نسبت به تولیدی ارائه بدهد. بنابراین ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده حائز اهمیت می باشد و سبب می‌شود که مشتریان سرامیک اسلب دیوار را با قیمتی مناسب تر تهیه کنند.

از سوی دیگر تولید کننده موظف می باشد کیفیت محصولات خود را افزایش بدهد، تا از طریق فروش بیشتر، سود بسیار بالایی را کسب کند. بنابراین ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده برای هر دو طرف مهم می باشد.

ما به عنوان بزرگترین کارخانه ارائه دهنده و تولید کننده انواع سرامیک اسلب دیوار اقدام به ایجاد کاتالوگ اینترنتی نموده ایم. شما می توانید بدون اتلاف وقت با استفاده از گوشی تلفن همراه به کاتالوگ دسترسی داشته باشید و بهترین نوع سرامیک را متناسب با فضا و سلیقه خود سفارش بدهید.

البته سرامیک از نظر کیفیت به چند دسته تقسیم می شود. هرچه کیفیت سرامیک بیشتر باشد، بنابراین ارزش خرید آن نیز بالاتر خواهد بود. در هنگام خرید سرامیک حتما باید کیفیت را در نظیر بگیرید و هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. زیرا اگر ضخامت سرامیک استاندارد نباشد و همچنین در فرایند تولید از مواد بی کیفیت استفاده شود. طول عمر سرامیک بسیار اندک خواهد بود. همچنین در کمترین زمان ممکن دچار ترک خوردگی و شکاف خواهد شد و شما باید برای تعمیر و یا تعویض آن هزینه‌های جانبی را بپردازید.

سرامیک ایرانی مورد استقبال کشورهای بسیار زیادی قرار گرفته است به طور کلی در سطح کشور کارخانه های زیادی در زمینه تولید انواع سرامیک فعالیت دارند و همچنین از بهترین طراحان ماهر در فرایند تولید و ارائه سرامیک استفاده می کنند.

قطعاً هر چیز زیبایی ظاهری محصولات بیشتر باشد، بنابراین مشتریان بیشتری تمایل به تهیه و خرید سرامیک ایرانی خواهند داشت. در سطح دنیا تمامی کشورها به دنبال تولید محصولات با کیفیت می باشند تا بتوانند نسبت به رقیبان خارجی نیز مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب نمایند.

ما نیز توانسته ایم در زمینه صادرات سرامیک نسبت به رقیبان خارجی پیشی بگیریم، از جمله مشتریان ثابت این مجموعه می‌توان به کشورهای عراق و همچنین لبنان اشاره نمود. صادرات سرامیک از طریق راه های دریایی و همچنین راه های زمینی صورت می گیرد. همچنین صادرات نقش بسیار عالی بر اشتغالزایی جوانان دارد و سبب افزایش ارز آوری به داخل کشور نیز می‌شود و از رکود اقتصادی جلوگیری می کند.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش سرامیک، میزان تولیدات آن در سطح کشور می باشد. به طور کلی اگر تولیدات سرامیک در سطح کشور به صورت یکجا افزایش یابد. بنابراین مشتریان به راحتی می‌توانند سرامیک اسلب دیوار را تهیه کنند و همین موضوع باعث کاهش قیمت فروش سرامیک در سطح کشور نیز می‌شود.

البته این موضوع را در نظر بگیرید که حتماً باید صادرات نیز متناسب با تولیدات سال صورت بگیرد. اگر میزان صادرات نسبت به میزان تولید سرامیک در سطح کشور بیشتر باشد. بنابراین به دلیل کمبود سرامیک شاهد افزایش قیمت سرامیک در بازار داخلی خواهیم بود، از این رو حتماً کارشناسان پس از تامین نیاز بازار داخلی، مازار سرامیک را به کشورهای دیگر صادر می نمایند.

تنوع طرح و رنگبندی سرامیک ایرانی بسیار مختلف و متفاوت می باشد. از جمله پرفروش ترین نوع سرامیک های دیوار می توان به موارد زیر اشاره نمود، که بیشتر طراحان و ساختمان سازان نیز از این نوع سرامیک استفاده می نمایند.

سرامیک هفت بعدی؛ از جمله جدیدترین و همچنین به روز ترین نوع سرامیک ها در سطح کشور است و قیمت خرید آن نیز نسبت به سرامیک معمولی بالاتر می باشد. سرامیک های هفت بعدی با ایجاد خطای دید باعث افزایش زیبایی محیط می‌شوند و برای قسمت های کف و دیوار از آن استفاده می کنند.

سرامیک پرسلان؛ در فرایند تهیه و تولید سرامیک پرسلان عموماً از خاک رس تصفیه شده استفاده می‌شود و همین موضوع سبب شده است که استحکام این محصولات نسبت به سرمای شدید زمستان بسیار بالا باشد و در طولانی مدت دچار ترک خوردگی و شکاف نشود. عموما در قسمت پشت سرامیک های پرسلانی شاهد رنگ سرخ می باشیم که نشان دهنده خاک رس به کار برده شده است.

سرامیک طرح برجسته؛ سرامیک های طرح برجسته در رنگ بندی و همچنین اشکال بسیار مختلفی تولید می‌شوند‌. اشکال هندسی و همچنین طراح گل و منظره طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب نموده است. بدون شک شما نیز با دیدن سرامیک های طرح برجسته جزء طرفداران آن خواهید بود و امروز نیز صادرات این سرامیک ها به کشورهای مختلف رونق گرفته است. که نشان دهنده زیبایی ظاهری بسیار بالای سرامیک های طرح برجسته می باشد از سوی دیگر این سرامیک ها قیمت مناسب تری دارند.