سرامیک اسلب سفید با بالا ترین میزان عمر و ماندگاری

سرامیک اسلب یکی از زیباترین انواع سرامیک است که در دو نوع مات و براق اما رنگ های مختلف و اغلب اسلب سفید به کار می رود.

سرامیک اسلب سفید با بالا ترین میزان عمر و ماندگاری

سرامیک اسلب سفید

سرامیک اسلب سفید صنعت کاشی و سرامیک ایران یکی از صنایع بسیار پیشرفته ساختمانی محسوب می‌ شود که کالاهای این عرصه را حتی به خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی نیز صادر می کند.

محصولات سرامیک تولید کارخانه‌ های داخلی جملگی با کیفیت هستند و از تنوع بالایی در رنگ بندی، مدل، طراحی، ابعاد و قیمت برخوردار می باشند.

در گذشته، استفاده از سرامیک صرفاً محدود به پوشش دادن دیوارها و کف نواحی مرطوب ساختمان ها می شده است.

این نواحی می توانسته حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حوض و استخر باشد.

اما امروزه از سرامیک نه تنها برای پوشش دهی این مکان ها استفاده می شود، بلکه برای ساخت کف سالن های پذیرایی، اتاق های خواب، لابی مجتمع های مسکونی و پلکان نیز بهره می جویند.

به همین علت، تنوع بسیار زیادی از جنبه های مختلف ظاهری و باطنی برای ساخت و تولید سرامیک وجود دارد.

یکی از جدیدترین، شیک ترین و در عین حال لوکس ترین مدل هایی که برای سرامیک های نواحی مرطوب و البته سالن های پذیرایی وجود دارد سرامیک اسلب سفید است که با برش کالیبره و سطحی شبیه به سنگ مرمریت زیبایی چشمگیر و دو چندانی به فضا می بخشد.

سرامیک های سفید اسلپ در دو نوع مات و براق موجود بوده و با مدل ها و طرح های گوناگونی شناخته شده اند.

این سرامیک ها اغلب سطحی بسیار سفید دارند که با رگه های بسیار نازکی به رنگ های مشکی، طلایی، آبی آسمانی و خاکستری به صورت پر پراکنده و نا منظم پوشیده شده است.

این سرامیک ها دارای رکتیفای هستند، یعنی برشی دارند، یعنی مرز بندی و درز بین سرامیک ها در آن هرگز مشخص و قابل رویت نمی باشد.

به چنین سرامیک هایی سرامیک کالیبره، رکتیفای شده و فاقد بندکشی نیز گفته می‌ شود.

از این سرامیک ها برای پوشش دادن دیوارها و کف سرویس های بهداشتی و حمام به کرات استفاده می شود.

از نوع اسلب بزرگ و یک تکه آن هم برای پوشش دادن کف سالن ها، هال، اتاق نشیمن و آشپزخانه استفاده می‌ کنند.

این سرامیک ها حتی در رنگ های روشن دیگری به غیر از سفید نیز موجود می باشند.

انواع سرامیک های اسلب برش های بسیار زیبا و طراحی شده ای دارند و در ابعاد مستطیل و مربع بزرگ تولید و روانه بازار می شوند.

یکی از بزرگ ترین مزیت های استفاده از این سرامیک ها این است که قابلیت شست و شوی بالایی دارند و با هر مواد شوینده ای می توان آنها را شست، بدون آن که باعث فرسایش و خورده شدن و یا آسیبی به سطح سرامیک شود.

افزون بر این، این مدل از سرامیک ها به دلیل آن که از ترکیبات استاندارد روز دنیا ساخته می‌ شوند، معمولاً مقاوم در برابر ضربه و خش هستند.

لازم به ذکر است که سرامیک اسلب علاوه بر رنگ هایی که به آن اشاره شد، در رنگ های تیره ای از جمله مشکی با رگه های سفید و طلایی نیز تولید و روانه بازار می‌ شود.

اما باید توجه داشت که این رنگ از سرامیک اسلب صرفاً مخصوص استفاده در سرویس بهداشتی و حمام می باشد و کمتر دیده شده است که از آن برای سایر نقاط ساختمان استفاده کنند.

البته گاهی اوقات پلکان، کف پارکینگ، دیوارها و کف لابی ساختمان و حتی در برخی موارد نمای بیرونی ساختمان را می‌ توانند با اسلب سیاه نیز بپوشانند.

طرح های مختلف سرامیک های اسلب و مدل هایی که برای آن وجود دارد بر تعیین نرخ و قیمت روز این محصولات اثرگذار است.

به علاوه، وارداتی یا داخلی بودن این نوع سرامیک ها نیز عامل دیگری است که در تعیین نرخ روز این محصول تاثیر بسزایی دارد.

از مهم ترین طرح ها و مدل های سرامیک اسلب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. سرامیک اسلب سفید پالرمو

۲. سرامیک اسلب سوپر سفید پالرمو

۳. سرامیک اسلب پرسلانی هرمس

۴. سرامیک اسلب کلکته سفید

۵. سرامیک اسلب لاشتر

۶. سرامیک اسلب طرح سنگ

یکی از ویژگی های سرامیک های اسلب به رنگ سفید این است که اکثر آنها دوام و ماندگاری بالایی دارند و برخی دیگر حتی به سرامیک اسلب مادام العمر شناخته می‌ شوند.

این سرامیک ها اغلب ضد شکستگی، ضد خش و ضد ضربه هستند و حتی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف می‌ توانند دوام آورند، بدون آن که دچار ترک خوردن و یا از بین رفتن شوند.

این امر باعث می‌ شود تا این سرامیک ها بسیار مرغوب، محبوب و پر کاربرد باشند و در برخی موارد صادراتی به حساب آیند.

یکی دیگر از انواع سرامیک اسلب سرامیکی است که به رنگ آبی یا اسلب آبی شناخته می شود.

در خصوص این نوع سرامیک در بخش بعدی به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

سرامیک اسلب ابی

سرامیک اسلب ابی سرامیک اسلب آبی سرامیکی است که اگرچه به رنگ آبی شناخته می شود، اما در واقع ترکیبی از آبی و رنگ تیره ای شبیه به دودی، ذغالی و مشکی است.

این سرامیک ظاهری شبیه به سنگ مرمر آبی دارد و حالت تخلخل و پراکندگی امواج نا منظم روی آن نیز بی‌شباهت به سنگ های مرمریت آبی نیست.

از این سرامیک نیز همانند سایر انواع سرامیک برای پوشش دهی دیوارهای دستشویی، حمام و نقاط دیگر ساختمان استفاده می شود.

این سرامیک ها همچنین مناسب استفاده برای ساخت پلکان و کف ساختمان نیز می باشند.

ابعاد سرامیک اسلب آبی همانند سرامیک اسلب با رنگ سفید است و معمولاً در ابعاد مستطیلی و مربعی بزرگ تولید و به بازار عرضه می شود.

برای تهیه این نوع سرامیک ها کافی است به پایگاه های اینترنتی معتبری مراجعه کنید که به روز رسانی می‌ شوند و معتبرترین و دقیق ترین اطلاعات را در خصوص جدیدترین انواع کاشی و سرامیک در اختیار کاربران قرار می دهند.

یکی از مراکزی که همواره در این عرصه فعالیت داشته است و مرغوب ترین انواع سرامیک های اسلب را با نازل ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان عمده و غیر عمده قرار داده است شرکت ما می باشد.

با مراجعه به وب سایت مرکز ما می توانید محصولات سرامیک اسلب را که با رنگ های سفید، آبی و دیگر رنگ های موجود در بازار به فروش می رسند انتخاب کرده و آن را به تعداد نیاز سفارش دهید.