سرامیک اسلب مات با بیش از 10 مدل طراحی شده

سرامیک اسلب از نمونه سرامیک هایی با ابعاد بزرگ می باشد که معمولا برای کف پوش سالن ها و هتل ها به کار می رود، این نوع سرامیک در دو نوع ساده و طرح دار وجود دارد.

سرامیک اسلب مات با بیش از 10 مدل طراحی شده

سرامیک اسلب مات

سرامیک اسلب مات سرامیک اسلب مات از جدیدترین نوع سرامیک ها می باشد که بسیار شیک و لاکچری است، پس از به کاربردن آن نمایی بسیار زیبا یی دارد که محل زندگیتان را دلچسب تر خواهد کرد.

ترکیب سرامیک مات با کف پوش رنگ روشن فضای محیط شما را خاص تر می کند، سرامیک های اسلب دارای سایز های بزرگ هستند و باید با دقت برش زده شوند

کلمه اسلب به معنی ورقه می باشد و برای برش دادن آن از اره استفاده می کنند، سرامیک اسلب در ابعاد بزرگ در موقع برش دادن باعث می شود ضایعات بسیار کمی داشته باشد و حمل و نقل آن ها ساده تر می باشد.

سنگ اسلب نمونه های متفاوتی دارد از جمله: اسلب تراورتن که طبیعتی گرم دارد و شکل ظاهر آن سنتی است و شبیه به سنگ های آهکی است.

اسلب گرانیت خیلی معروف است و نسبت به بقیه نمونه سرامیک ها بسیار محکم است، نمونه دیگر آن سنگ اسلب کوارتز است که در برابر تغییرات محیطی مثل سرما و گرما مقاومت خوبی دارد و برای سنگ اپن و روی کابینت ها استفاده می شود.

سرامیک اسلب مات را با بیش از 10 مدل طراحی شده را در هر جایی که می خواهید می توانید به کار ببرید از جمله:

• کف پذیرایی

• کف سالن

• کف اتاق

• کف آشپزخانه

• نمای دیوار سالن و پذیرایی

• دیوار آشپزخانه و فضای بین کابینت ها

• برای سرویس بهداشتی

• رستوران ها و کافی شاپ ها

• دیوار راه پله ها

• مکان های تجاری

این نوع سرامیک ها از نمونه های پرسلان هستند که بسیار مقاوم می باشند و برای کانتر آشپزخانه و همچنین پشت تلویزیون کاربرد دارند و دارای رنگی خاص در بین دیگر سرامیک ها هستند، اگر می خواهید برای نمای ساختمان استفاده کنید بهتر است از نوع پرسلان باشد چون مقاومت بسیار بالایی دارد.

سطح سرامیک اسلب مات بسیار صاف و یکدست می باشد و به وسیله لعاب مات پوشیده می شود، سرامیک های سایز بزرگ را معمولا از سنگ های زیر تولید می کنند.

• سنگ مرمر

• سنگ تراورتن

• سنگ گرانیت

• سنگ مرمریت

سرامیک های سایز بزرگ را در سالن های بزرگ به کار می برند و برای تزئین از سرامیک های با ضخامت دو سانتیمتر استفاده می کنند، روشویی نیز را با سرامیک سایز بزرگ تولید می کنند.

برای نصب کردن سرامیک اسلب از چسب خمیری خارجی کمک می گیرند تا بتواند به خوبی وزن این گونه سرامیک ها را تحمل کند، اگر از چسب مرغوب استفاده نشود به مرور زمان قدرت چسبندگی خود را از دست می دهد.

در کنار چسب خمیری خارجی می توان از چسب بتن نیز استفاده کرد با استفاده از این روش استحکام سرامیک ها چند برابر خواهد شد.

خاک سفید به دلیل جذب کم آب در تولید سرامیک اسلب استفاده می شود و همچنین خاک سفید مقاومت بالایی نیز دارد و از خاک قرمز مستحکم تر است.

سرامیک های اسلب دارای مزیت های فراوانی هستند و سایز بزرگ آن نیز نسبت به سایز کوچکتر سرامیک اسلب دارای مزیت هایی می باشد از جمله:

• استفاده از سایز بزرگ سرامیک اسلب فضای محیط را یکپارچه می کند.

• به دلیل یکپارچگی این سنگ ها درزهای زیادی بین آن ها وجود ندارد و این امر باعث می شود مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و دیگر مواد شیمیایی داشته باشد.

• سرامیک اسلب سایز بزرگ محکم تر هستند.

• این سرامیک ها این امکان را دارند که روی آن ها چاپ انجام شود.

• در هنگام به کار بردن نیاز به بند کشی ندارند.

سرامیک اسلب در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و در مقابل نور به مدت طولانی نیز دچار تغییر رنگ نمی شود، دچار یخ زدگی نمی شود و درخشش بالایی دارد، مقاوم در برابر سایش و خراش و همچنین ضد باکتری است و از همه مهم تر عمری طولانی برای شما دارد.

سرامیک اسلب طرح دار

سرامیک اسلب طرح دار بعد از اینکه سرامیک به روش جدید و امروزی تولید می شده است، سرامیک های گوناگون روانه بازار شد که دارای طرح های جذاب و خاص هستند و برای آشپزخانه و کلا محیط منزل مناسب می باشند.

سرامیک های طرح دار انواع مختلفی دارند مثل سرامیک طرح دار سنگی و یا طرح های چوبی و دیگر طرح های شیک و به روز که زیبایی دو چندان و خیره کننده به منزل می بخشند.

محبوب ترین و پرفروش ترین سرامیک طرح دار سرامیک طرح پارکت و سرامیک طرح چوب می باشد، این دو نمونه پرفروش بسیار زیبا هستند و محیط منزل را شیک و لاکچری می نمایند و همچنین دارای مقاومت بالایی هستند.

خاک رس سفید موجود در ساختار آن ها باعث مقاومت بسیار عالی سرامیک شده است و در برابر نفوذ و خراش و ساییدگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

سرامیک ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که در زیر اندازه آن ها را برایتان شرح می دهیم.

سرامیک در ابعاد 60 در 60

سرامیک در ابعاد 80در80

سرامیک در ابعاد 60 در 120

اندازه های بزرگتر و کوچکتری نیز از این سرامیک زیبا و مقاوم در بازار عرضه می شود که میتوان متناسب با محیط آن را سفارش داد.

سرامیک ها در طرح های روشن و تیره تولید می شوند و در هنگام انتخاب هر کدام به محیطی که می خواهید آن ها را به کار گیرید توجه کنید و این را بدانید که رنگ تیره را برای محیط با ابعاد کوچک انتخاب نکنید چون باعث کوچکتر نشان دادن محیط می شود.

آنقدر تنوع سرامیک های طرح دار در بازار زیاد است که هر فردی با هر سلیقه ایی که دارد می تواند به راحتی سرامیک مد نظر خود را انتخاب کند

بعضی افراد هم همواره طرح ساده سرامیک را می پسندند و این مدل سرامیک ها با ابعاد بزرگ برای کف سالن ها نمایی زیبا ایجاد می کنند، گاهی بعضی افراد نیز طرح های شلوغ تر مثل سه بعدی را انتخاب می کنند.

سرامیک های طرح دار مزایای زیادی دارد برای مثال سرامیک طرح دار در ابعاد بزرگ طرح روشن، محیط را بزرگتر نشان می دهد و همچنین باعث مرتب نشان دادن خانه نیز می شود، سرامیک های طرح دار بزرگ در نمای روی آن رگه های طبیعی سنگ وجود دارد و نمای زیبایی به آن می بخشد.

امیدواریم خواندن این مقاله برای بالا بردن اطلاعات شما را در مورد سرامیک مات و طرح دار بزرگ بالا برده باشد و کمکی به انتخاب شایسته شما کرده باشیم.