سرامیک اسلب کف با به کار گیری بهترین مواد و متریال تولید شده

سرامیک یکی از اساسی ترین لوازم ساختمانی به شمار می رود که دارای انواع گوناگونی است‌‌. سرامیک اسلب کف با به کارگیری بهترین متریال تولید شده است.

سرامیک اسلب کف با به کار گیری بهترین مواد و متریال تولید شده

سرامیک اسلب کف

سرامیک اسلب کف قطع به یقین حتما به شما نیز به فروشگاه های لوکسی مراجعه کرده اید که دارای سرامیک هایی در ابعاد بزرگ و یکدست هستند ‌و جلوه ای خاص به محیط بخشیده اند.

به اين نوع سرامیک های زیبا و دوست داشتنی، اسلب می‌گویند. سرامیک اسلب همانطور که اشاره شد در ابعادی بزرگ تولید شده و چسبندگی خوبی بر قسمت هایی مانند کف و دیوارها دارد.

سرامیک اسلب کف به دلیل نوع کاربردی که داشته و بیشتر در معرض رفت و آمد قرار دارد، باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

این نوع از سرامیک ها، طرح و نقش های گوناگونی دارند که امکان استفاده در اماکن مختلف را به شما خواهد داد.

خرید سرامیک کف برای افرادی که به دو فاکتور زیبایی و مقرون به صرفه بودن آن اهمیت می دهند، پیشنهادی بسیار عالی خواهد بود.

سرامیک اسلب در برابر تغییرات دمایی از مقاومت خوبی برخوردارند و مانند نمونه های معمولی به آسانی ترک نمی خورد و نمی شکند.

مزیت عالی استفاده از انواع سرامیک اسلب این است که به دلیل ابعاد بزرگی که داشته، ظاهری یکدست و هماهنگ را به محیط می بخشد و باعث می شود فضای مورد نظر، بزرگتر و دلبازتر به چشم آید.

۷ مزیت خرید سرامیک اسلب درجه یک عبارت است از:

  1. ابعاد بزرگ و به دلخواه خریدار، یکی از مهم ترین مزایای خرید سرامیک اسلب محسوب می شود، چرا که خریدار سرامیک می تواند این محصول را با سایز مورد نظر خود و نوع کاربردی که برایش دارد، سفارش دهد.
  2. مقاومت و استحکام عالی از دیگر مزیت بهره گیری از سرامیک اسلب می باشد. زیرا این نوع سرامیک بیشتر در معرض رفت و آمد قرار دارند.
  3. از دیگر مزایای خرید سرامیک اسلب این است که باعث هماهنگ سازی و ایجاد حس همگونی در محیط می شود که برگرفته از سایز سرامیک است.
  4. طرح و نقش های متفاوت و زنده یکی دیگر از مزایای بکارگیری سرامیک اسلب محسوب می شود. طرح هایی که بر روی این سرامیک ها وجود دارد حالتی پویا و زنده را به نمایش می گذارد.
  5. این نوع سرامیک هم برای فضای داخلی کاربرد دارد هم خارجی؛ اما به دلیل ظرافتی که برای تولید سرامیک اسلب به کار رفته، غالبا برای محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع جزئی از دکوراسیون محسوب می شود.
  6. چسبندگی سرامیک اسلب بسیار بیشتر از دیگر سرامیک های تولید شده در بازار است. این موضوع باعث خواهد شد که سرامیک ها به مرور زمان دچار لغزش نشده و اصطلاحا لق نشود.
  7. با خرید سرامیک اسلب، نیاز به تعداد زیادی سرامیک معمولی در سایز و ابعاد کوچک نخواهید داشت. از این‌رو مقرون به صرفه بودن انواع سرامیک اسلب از دیگر مزیت های آن به شمار می رود.

در هنگام خرید انواع سرامیک اسلب کف به سراغ نمونه برندهایی بروید که از بهترین متریال برای تولید این محصول استفاده نموده اند.

این نوع از سرامیک های تولید شده دارای نشان استاندارد بوده و با گارانتی معتبر عرضه می شوند، که خیال خریدار سرامیک را از بابت ضمانت کالا، راحت خواهد ساخت.

با استفاده از انواع مدل سرامیک اسلب و سایز بزرگ میتوان جلوه ای متفاوت به محیط های بی روح بخشید.

این جنس از سرامیک به دلیل آن که ساخته و پرداخته ذهن مهندسان روشنفکر است، امکان چاپ طرح و نقش دلخواه خریدار بر روی آن وجود دارد. برخی از نقوش طراحی شده بر روی سرامیک اسلب عبارت است از:

  • سرامیک اسلب کارتونی
  • سرامیک اسلب خاتم کاری
  • سرامیک اسلب اسلیمی
  • سرامیک اسلب ساده سنگی
  • سرامیک اسلب نگینی
  • سرامیک اسلب فانتزی
  • سرامیک اسلب رنگی
  • و… .

یکی از مزایای مهم خرید سرامیک اسلب این‌است که به دلیل ابعاد بزرگی که داشته، تعداد شیارهای آن کمتر بوده و به صورت یکسره است.

این امر موجب خواهد شد که میزان آلودگی در سرامیک اسلب به حداقل برسد و تمیزی آسان تری داشته باشد.

قاب یکدست و هماهنگ سرامیک اسلب برای کف یا دیوار به راستی زیبایی دوچندانی برای مکان های مختلف خواهد داد.

از سرامیک اسلب در آشپزخانه، حمام، سالن پذیرایی، لابی هتل و… می توان استفاده کرد.

نکته حائز اهمیت در رابطه با انواع سرامیک اسلب آن است که به دلیل سطح نسبتا فشرده و سفتی که دارد، ممکن است در اثر بی احتیاطی به آسانی بر روی آن سر بخورید و لغزش پیدا کنید.

به همین خاطر بهتر است که با احتیاط بیشتری بر روی این سطوح گام بردارید. در برخی از نمونه های تولید شده از سرامیک اسلب، اگر از درجه کیفی پایینی برخوردار باشند امکان سرمازدگی و ترک خوردگی آن به خصوص در فصول سرد سال، بیشتر به چشم خواهد خورد.

برای جلوگیری از این خطر می توانید در فصول سرد سال از یک پوشش مناسب بر روی سطح سرامیک استفاده کنید و در دیگر فصول آن را بردارید و از زیبایی طرح و نقش سرامیک، شگفت زده شوید؛ البته این موضوع بیشتر در رابطه با سرامیک اسلب کف صدق می کند.

فروش سرامیک اسلب کف و دیوار هم به صورت کلی در بازار انجام می گیرد هم جزئی اما با نرخ عمده و درب کارخانه! اگر شما نیز می خواهید از این تخفیفات استثنایی و امکانات عالی بهره مند شوید، سری به سایت ما بزنید.

سایت سرامیک اسلب، ضمن آنکه تنوع گسترده ای این کالا را در اختیار خریداران محترم قرار می دهد، به شما کمک می‌کند که بهترین انتخاب را داشته باشید و از نظرات کارشناسان مجرب بهره بگیرید.

بخش صادرات سرامیک اسلب نیز در این سایت فعال بوده و آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهد بود.

انواع مدل سرامیک اسلب خوب و درجه یک، ضد خش هستند و به مرور زمان براقی و زیبایی آن رو به کدری نخواهد گذاشت.

در واقع شما با خرید سرامیک اسلب باکیفیت، یک کالای مقرون به صرفه تهیه نموده اید که تا سالیان سال مد روز بوده و تقریبا هیچ آسیبی به آن وارد نیست.

عده ای از مردم خوش سلیقه از این نمونه سرامیک ها به عنوان بخشی از زیبایی و سبک دکوراسیون خود استفاده می کنند؛ این موضوع باعث ایجاد ترکیبی شگفت انگیز در فضای پیرامون شده و زیبایی اساطیری به محیط می بخشد.

قیمت سرامیک اسلب کف و دیوار با توجه به مزایای فوق العاده ای که به همراه دارد، نسبتا خوب و ارزان در نظر گرفته شده است.