سرامیک بین کابینتی جدید دارای انواع ضخامت های استادندارد

سرامیک ها بسیار متنوع تولید می شوند و مشتریان می توانند بر اساس نیازشان سرامیک مناسب انتخاب کنند؛ سرامیک بین کابینتی جدید دارای انواع ضخامت های استاندارد است.کابینت ها و سرامیک ها تاثیر زیادی در نمای آشپزخانه ها دارد و باید در انتخاب هر دو دقت زیادی شود.

سرامیک بین کابینتی جدید دارای انواع ضخامت های استادندارد

سرامیک بین کابینتی جدید

سرامیک بین کابینتی جدید اگر برای آشپزخانه خود کابینتی در نظر گرفته باشید، حتما به این موضوع فکر کرده اید که فضای بین کابینت ها را به چه صورتی پوشش دهید.

در گذشته اهمیت این فضا در نظر گرفته نمی شد به همین خاطر مصالحی هم برای آن در نظر گرفته نمی شد اما امروزه بسیاری از طراحان داخلی و یا حتی افراد معمولی هم متوجه اهمیت این فضا هستند و سعی می کنند که به نحوی این بخش را پوشش دهی کنند.

یکی از بهترین مصالحی که می توان از آن برای پوشش دهی فضای بین دو کابینت استفاده کرد، سرامیک ها هستند؛ سرامیک بین کابینتی جدید از جمله سرامیک هایی هستند که می توان از آن برای ایجاد یک نمای بهتر در بین کابینت ها استفاده کرد.

این مدل از سرامیک ها مخصوص این فضا طراحی شده اند و ویژگی های خاص به خود را دارند، ما در ادامه به بعضی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

از ویژگی های خوب این محصولات ضد آب بودن آنها است؛ فضای پشت کانترها فضایی است که در معرض رطوبت زیادی قرار می گیرد به همین دلیل ضروری است که این فضا در برابر رطوبت عایق باشد و مانع از عبور آب و یا هر نوع رطوبت دیگری شود.

فضای آشپزخانه همیشه مرطوب است و اگر از مصالح خوبی در بدنه آن استفاده نشود، امکان اینکه رطوبت به دیواره ها نفوذ پیدا کند، زیاد خواهد بود. سرامیک ها بهترین پوششی است که می توان برای بخش های مختلفی از آشپزخانه از آنها استفاده کرد.

کانتر و یا میز آشپزخانه محل خورد کردن انواع مواد غذایی است به همین دلیل ممکن است که بخشی از این مواد در حال خوردن کردن به دیوار و یا فضای بین کابینتی پاشیده شود، از آنجایی سرامیک ها قابل شستشوی هستند، حتی اگر چیزی به این فضا پرتاب شود هم امکان پاک سازی آنها وجود دارد.

در واقع این ویژگی یکی از مهم ترین مزایای استفاده از سرامیک بین کابینتی است؛ می توانید پس از هر بار آشپزی به راحتی سرامیک ها را پاک سازی کنید و به این صورت آشپزخانه ای تمیز و مرتب داشته باشید.

فضای بین کابینتی، شامل فضای پشت گاز هم می باشد به همین خاطر ضروری است که سرامیک بین کابینت در برابر حرارت هم مقاومت بالایی داشته باشد؛ این مدل از سرامیک ها می توانند حرارت بالایی را تحمل کنند و به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی شوند در نتیجه می توانید با اطمینان آنها را پشت گاز خود استفاده کنید.

از هر متریالی در فضای بین کابینت ها استفاده شود، به مرور زمان خراب خواهد شد اما سرامیک تنها جنسی است که حتی با گذر زمان هم دچار مشکل نمی شود و هیچ تغییری در ظاهر و کارکرد آن پیش نمی آید. در نتیجه از نظر اقتصادی هم گزینه های مناسبی هستند و می توانید آنها را سال های طولانی بدون نیاز به تعمیر و یا تعویض استفاده کنید.

یکی دیگر از خوبی های این محصولات آن است که شما می توانید با قوی ترین شوینده ها آنها را از هر گونه آلودگی پاک سازی کنید؛ فضای آشپزخانه باید بسیار سالم و پاک باشد از این رو لازم است که به طور مرتب با استفاده از شوینده دیواره ها شستشو داده شوند.

ممکن است آلودگی های زیادی مانند باکتری و قارچ بر روی سرامیک ها رشد کنند که می توانید به راحتی با کمی مواد شوینده و یک دستمال تمیز تمام آنها را پاک سازی کنید.

سرامیک بین کابینتی طرح آجر سفید

سرامیک بین کابینتی طرح آجر سفید در انتخاب سرامیک های بین کابینت ها باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید؛ یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سرامیک ها از متریال خوبی تهیه شوند تا مقاومت خوبی هم در برابر ضربه، رطوبت و حرارت داشته باشند.

آشپزخانه فضایی شلوغ و پر رفت و آمد است و باید از متریال قوی در آنها استفاده شود تا بتوانند در برابر عوامل مختلف مقاومت کنند و به هیچ عنوان آسیب نبینند.

بعد از اینکه از کیفیت و مقاومت متریال مطمئن شدید، می توانید به موارد دیگری هم توجه داشته باشید؛ رنگ سرامیک ها تاثیر زیادی در نمای آشپزخانه دارند و اگر سرامیک ها در بین کابینت ها قرار بگیرند، تاثیر گذاری آنها بیشتر خواهد شد.

می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید؛ رنگ های خنثی هیچ وقت قدیمی نمی شوند و هیچ گاه باعث دل زدگی شما نخواهند شد. سرامیک بین کابینت طرح آجر سفید، یکی از محبوب ترین سرامیک ها هستند و از آنجایی که رنگ آنها سفید است، می توانید با هر فضایی آنها را ست کنید.

رنگ سفید همیشه مد روز است و اگر برای شما اهمیت دارد که آشپزخانه شما همیشه مدرن و شیک باشد، می توانید از این نوع سرامیک های طرح آجری استفاده کنید. طرح آجری جزء سرامیک های کلاسیک است و استفاده از آنها در بین کابینت ها زیبایی آشپزخانه را چندین برابر بیشتر می کند.

سرامیک های رنگ روشن باعث ایجاد خطای دید می شود به همین خاطر آشپزخانه شما بزرگ تر دیده خواهد شد؛ اگر قصد دارید محیط خود را بزرگ تر از آنچه هست نمایش دهید، به شما توصیه می کنیم حتما این مدل از سرامیک آجری را تست کنید.

امروزه این مدل از سرامیک های سفید آجری در طراحی های زیادی به کار می رود و به یکی از گزینه های اصلی طراحان داخلی تبدیل شده است؛ طراحان بر اساس آخرین مد روز دنیا طراحی ها را انجام می دهند از این رو می توانید مطمئن باشید که این محصولات گزینه های مناسبی هستند.

سرامیک هایی که در بین کابینت ها استفاده می شود قیمت مناسبی دارند و شما می توانید به راحتی این فضا را پوشش دهید کنید و دیگر نگران هزینه های زیاد سرامیک ها نباشید.

اگر قصد داشته باشید سرامیک آجری رنگ سفید خریداری کنید، می توانید از طریق همین مجموعه و به صورت آنلاین اقدام کنید؛ ما سرامیک ها را کاملا سالم و بدون مشکل به دستتان خواهیم رساند.