سرامیک بین کابینتی سفید براق با رگه های طوسی در مدل های جدید

سرامیک یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در محیط آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است. سرامیک بین کابینتی با سایر سرامیک های آشپزخانه از حیث رنگ و مدل متفاوت می باشد.

سرامیک بین کابینتی سفید براق با رگه های طوسی در مدل های جدید

سرامیک بین کابینتی سفید براق

سرامیک بین کابینتی سفید براق پیش از آن که در مورد سرامیک بین کابینتی سفید صحبت کنیم، نخست لازم است تا توصیفی مفصل در خصوص سرامیک و انواع و اقسام مدل ها و طرح های آن ارائه دهیم.

پس از آن، توصیف ما در خصوص سرامیک بین کابینتی کاملا مشخص و تمایز آن با دیگر انواع سرامیک واضح می باشد.

سرامیک و کاشی از محصولات هستند که کاربرد فراوانی برای پوشش دادن نقاط مختلف ساختمان ازجمله دیوار و کف دارند.

این محصولات در موقعیت های گوناگون قابل استفاده می باشند و می توان آنها را در ابعاد مختلف برای هر مکانی مورد استفاده قرار داد.

معمولاً سرامیک هایی که ابعاد کوچک و متوسط دارند مناسب استفاده برای نقاط مرطوب از جمله سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر، حوض و جکوزی می باشند.

حال آن که سرامیک های ابعاد بزرگ گزینه های بسیار مناسبی برای پوشاندن کف سالن پذیرایی، لابی، پلکان و همچنین کف دیگر ساختمان ها از جمله مراکز تجاری، اداری و پزشکی هستند.

از حیث طراحی و مدل، سرامیک معمولاً محصولی است که تنوع بسیار فراوانی در این زمینه دارد.

سرامیک های طرح دار خود می توانند چند دسته باشند و از جنبه های مختلف طبقه بندی شوند.

به عنوان مثال، سرامیک طرح آجر، سرامیک طرح گرانیت، سرامیک طرح سنگ مرمریت، سرامیک طرح موزاییک و سرامیک طرح سنگ برجسته از جمله سرامیک هایی هستند که در نگاه اول ظاهری شبیه به سرامیک دارند.

علاوه بر این سرامیک ها، سرامیک هایی هم با طرح چوب و پارکت نیز در بازار موجود می باشد که دقیقاً ویژگی های سرامیک هایی که به آن اشاره شد را دارد.

به عبارت دیگر، اگر طرح سرامیک شبیه چوب و پارکت باشد، در وهله اول هرگز تصور نخواهید کرد که با سرامیک مواجه هستید، بلکه آن را شبیه چوب یا پارکت خواهید دید.

از نقطه نظر متفاوت تری، سرامیک و طرح آن می تواند طبقه بندی متفاوت تری داشته باشد.

به عنوان مثال، سرامیک طرح سنتی، سرامیک طرح برجسته، سرامیک طرح مدرن و سرامیک بدون طرح که ساده نامیده می‌ شود می‌ توانند یکی گروه بندی متفاوت تری از طرح سرامیک را در اختیار مشتریان قرار دهند.

حال باید دید سرامیک بین کابینتی که کانون اصلی توجه و بحث ما در این مطلب به شمار می رود چه مشخصه هایی دارد و در کدام یک از طبقه بندی هایی که به آن اشاره شد قرار می گیرد.

سرامیک بین کابینتی همان گونه که از نام آن پیدا است، سرامیکی می باشد که بین کابینت های دیواری و زمینی در آشپزخانه قرار می‌ گیرد.

معمولاً این سرامیک ها متفاوت از سرامیک هایی هستند که سایر نقاط آشپزخانه از جمله دیوارهای بدون کابینت و یا کف آشپزخانه را می پوشاند.

از این رو، این سرامیک ها به سرامیک بین کابینتی موسوم می باشند. از حیث طراحی و رنگ، این سرامیک ها یا طرح برجسته هستند و یا دارای طرح سنتی می باشند.

معمولاً در دو یا سه ردیف بسته به فضایی که میان کابینت ها وجود دارد قرار می گیرند و رنگ زمینه و مدل آن ها متفاوت با رنگ سایر سرامیک ها است.

به عنوان مثال، اگر سرامیک های کف و دیوار آشپزخانه ترکیبی از کرم و طلایی باشند، سرامیک بین کابینتی احتمالاً با رنگی شبیه دارچینی یا نسکافه ای کار گذاشته می شود.

این امر نشان می‌دهد که سرامیک های این بخش از نوع بین کابینتی و متفاوت از سایر سرامیک ها هستند.

برخی از افراد سرامیک بین کابینتی را حتی از حیث اتصال نیز متفاوت انتخاب می‌ کنند.

در واقع، اتصال سرامیک ها می تواند با استفاده از سیمان یا چسب باشد. گاهی اوقات از جدیدترین مدل سرامیک های موجود که چسبی و بین کابینتی هستند برای این نقطه استفاده می شود.

افزون بر این، ممکن است سرامیک های سایر نقاط آشپزخانه نیز از نوع چسبی باشد و یا با استفاده از سیمان نصب شود.

از حیث ابعاد و اندازه، باید گفت سرامیک هایی که بین کابینت قرار می گیرند هم می توانند به شکل مربع و هم به شکل مستطیل باشند.

البته نوع مستطیلی آنها به ندرت دیده شده است، اما نوع مربعی بسیار رایج است.

فقط از حیث ابعاد و اندازه، معمولاً این محصولات در حد و اندازه سایر سرامیک های آشپزخانه تولید و روانه بازار می شوند.

بهترین و با کیفیت ترین محصولات کاشی و سرامیک مناسب بین کابینت معمولاً کالاهایی هستند که در کارخانه های با سابقه طولانی تولید و از آنجا روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

این سرامیک ها میزان تخلخل و اصطکاک استاندارد دارند و از مقاومت بالایی در برابر خش و ضربه برخوردار می باشند.

همچنین، در برابر نفوذ آب به قدری مقاوم هستند که هرگز آب و رطوبت را از خود به طبقات پایین‌ تر یا به مکان جنبی خود نفوذ نمی دهند.

سرامیک های بین کابینتی سفید به ندرت سرامیک های ساده ای هستند که صرفاً رنگ سفید داشته باشند.

این محصولات اغلب با رگه های طلایی و نقره‌ ای یعنی امواج نا منظمی که روی سطح سفید سرامیک دیده می‌ شود تولید شده و به بازار کاشی و سرامیک عرضه می‌ شوند.

سرامیک های بین کابینتی سفید از حیث ابعاد، معمولاً مربع شکل می باشند.

البته نوع مستطیلی آنها نیز وجود دارد که مستطیل هایی با اضلاع کوچک است که در کنار یکدیگر به شیوه‌ ای که آجرها چیده می‌ شوند قرار می گیرند.

نکته‌ ای که در خصوص این سرامیک ها وجود دارد این است که اگرچه رنگ آنها سفید است، اما می‌ تواند مات یا براق باشد.

سرامیک بین کابینتی سفید با رگه های طلایی یا نقره ای و هر رنگ دیگری معمولاً سرامیک سفید براق است که جلوه بسیار زیبایی به فضای بین کابینت های زمینی و دیواری می دهد.

شرکت ما یک مرکز بسیار معتبر در عرضه، توزیع و صادرات انواع سرامیک های مخصوص بین کابینت به شمار می رود که محصولات خود را هم به شیوه حضوری و هم به روش اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای مشاهده کالاهای ما کافی است به پایگاه اینترنتی شرکت مراجعه کنید و محصولات ما را به همراه تصاویر، مشخصات و قیمت هر یک با یکدیگر مقایسه و بررسی نمایید.

در صورت انتخاب، آن را به سبد خرید اضافه کنید و یا از طریق سفارش تلفنی به صورت متری یا عمده خریداری نمایید.