سرامیک بین کابینتی سفید طوسی

سرامیک بین کابینتی بهترین گزینه برای نوسازی و بازسازی انواع آشپزخانه ها است که نیازی به بنایی و خراب کردنهای پرهزینه ندارد و به دلیل طرح و رنگ متنوع می تواند با هر سبک از دکوراسیون تطبیق پیدا کند مانند سرامیک بین کابینتی سفید طوسی که از جمله محبوب و پرفروش ترین مدلهای حال حاضر بازار است.

سرامیک بین کابینتی سفید طوسی

سرامیک بین کابینتی سفید

سرامیک بین کابینتی سفید اگر مایل به تغییر سبک دکوراسیون در آشپزخانه خود هستید می توانید این کار را با کمترین هزینه و خرابیهای مربوط به بنایی انجام داده و به نتیجه فوق العاده ای هم دست پیدا کنید زیرا سرامیک بین کابینتی سفید کار را برای مصرف کنندگان آسان کرده است و می توان آن را حتی بر روی کاشیهای قدیمی هم چسباند.

آشپزخانه یکی از مهمترین بخشهای هر خانه ای است که معمولا تردد در آن زیاد بوده و اهالی منزل زمان زیادی را در آن سپری می کنند و به همین دلیل پرداختن به زیبایی، بهداشت و آراستگی آن همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است اما در بسیاری از موارد افراد به دلیل نگرانی از هزینه های بالای بازسازی و یا دردسرهای تخریب از فکر زیباتر کردن آشپزخانه خود منصرف می شوند.

محصولات جدیدی به گروه مصالح ساختمانی تزئینی اضافه شده اند که می توان با نصب راحت آنها به تغییر دکوراسیون در آشپزخانه پرداخت بدون آنکه نیازی به صرف هزینه های گزاف بوده و یا حتی دیگر احتیاجی به کندن کابینتها و انجام زیرسازیهای متداول بر روی دیوار نیست.

بهترین پوشش برای فضای بین کابینتی سرامیک است اما مدلهای جدید به این شکل طراحی شده اند که با چسبهای رزین قابلیت نصب بر روی کاشیهای قدیمی را داشته و کاملا در جای خود ثابت باقی می مانند حتی امکان آب بندی درزها به راحتی فراهم شده و مصرف کننده می تواند با خیالی راحت به شستشو و نظافت چنین محصولی بپردازد.

به دلیل پخت و پز مداوم و یا شستشوی مکرر ظروف در آشپزخانه تا سالها استفاده از سرامیک و کاشی برای پشت اجاق گاز و یا سینک ظرفشویی متداول بود اما رفته رفته تحولاتی در تولید انواع سرامیک به وجود آمد که آن را به نوعی پوشش محافظتی و در عین حال تزئیناتی تبدیل کرد به طوری که هم اکنون سرامیکهای بین کابینتی به انتخاب اول مالکان خانه برای نصب در فضای خالی بین کابینتها تبدیل شده است.

استفاده از سرامیک بین کابینتی سفید چندین مزیت داشته که مهمترین آنها وسیع تر نشان دادن فضای آشپزخانه است به طوری که این محل را بزرگتر جلوه می دهد و آشپزخانه کاملا دلباز و زیبا خواهد شد علاوه بر اینکه نمونه های باکیفیت سرامیک بین کابینتی از قابلیت دستمال کشیدن و استفاده انواع مواد شوینده برخوردار هستند و هنگام مواجه به هرگونه لک و کثیفی می توان آنها را به راحتی از روی سرامیک پاک کرد.

با توجه به اینکه چنین محصولی را در بی شمار رنگ و طرح تولید می کنند در نهایت می توان بهترین گزینه را برای هماهنگی بیشتر با سبک کابینتها و یا دکوراسیون کلی آشپزخانه انتخاب کرد و به نتیجه دلخواه رسید و حالا در دو جنبه پوشش و تزئین دیوارها مورد توجه قرار دارد.

چنین محصولی می تواند از دیوارها در برابر انواع نم، رطوبت، لک چربی و امثال آن محافظت کند و حتی بخش اصلی تزئینات آشپزخانه به حساب آید که با توجه به ابعاد مورد نظر می توان از سایزبندیهای مختلف سرامیک بین کابینتی استفاده کرده و به زیباترین نتیجه هم دست یافت ضمن آنکه از طول عمر بالایی برخوردار بوده و با توجه به هزینه متوسطی که صرف خرید و نصب سرامیک بین کابینتی می شود و مدت طولانی استفاده از آن می توان گفت مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود.

سرامیک بین کابینتی طوسی

سرامیک بین کابینتی طوسی انتخاب طرح و رنگ یکی از مهمترین بخشهای خرید انواع سرامیک بین کابینتی محسوب می شود و با توجه به اجرای سبک مینیمال در آشپزخانه های امروزی اغلب رنگ سفید طوسی را برای این محصول می پسندند.

حتما به خاطر دارید که تا چند سال پیش از سرامیک برای پوشاندن تمامی سطح از دیوار آشپزخانه استفاده می شد و سپس کابینتها بر روی آن قرار می گرفت اما امروزه توجه به بودجه و هزینه های صرف شده از اهمیت بالاتری برخوردار شده و این سوال برای مالکان خانه مطرح است که چرا باید فضای پشت کابینت که هیچگاه دیده هم نمی شود دارای سرامیک باشد و به دلیل وسعت کار پول زیادی بابت آن خرج شود.

خانه های امروزی اغلب آپارتمانی هستند و تلاش می شود در فضای کوچک آشپزخانه بیشترین مقدار کابینت نصب شود به همین دلیل نقاط محدودی از فضای بین کابینتها خالی باقی می ماند و می توان با پوشش همین فضا به طور کامل و هوشمندانه ای دکوراسیون نهایی آشپزخانه را به اتمام رساند که سرامیک بین کابینتی برای همین منظور به بازار معرفی شده است.

زمانی که کابینتهای دیواری در قسمت بالا و کابینتهای زمینی در قسمت پایین نصب می شوند یک فضای محدود میان این دو باقی می ماند که دیوار گچی بوده و نیازمند نوعی تزئینات می باشد به همین منظور شرکتهای متعددی به ارائه محصولاتی جهت پوشاندن این فضای خالی مشغول بوده که برخی سرامیک و گروهی دیگر فوم و یا برچسب هستند.

بدون شک سرامیک گزینه مناسب تری برای این قسمت است زیرا ضد حریق بوده و از گسترده شدن شعله های آتش جلوگیری می کند، کاملا قابل شستشو است و می توان با دستمال و انواع مواد شوینده آن را از وجود لک و چربی پاک کرد، طول عمر بالایی دارد و حتی تا زمان تخریب کامل خانه می تواند در جای خود باقی بماند.

از سوی دیگر میزان چسبندگی سرامیک بین کابینتی به دیوار بالا است و احتمال افتادن آن وجود ندارد، قیمت مناسبی داشته و هزینه زیادی را به خریدار تحمیل نخواهد کرد و در نهایت از چنان تنوع گسترده ای در طرح و رنگ برخوردار است که می تواند سلیقه متفاوت مشتریان را به خوبی پاسخ دهد فقط کافی است تا هنگام خرید به مشخصات ظاهری و فنی آن توجه شود.

به عنوان مثال زیبایی، بدون عیب بودن و قیمت مناسب محصول از مهمترین معیارها برای انتخاب آن هستند و سپس باید به رنگ و طرح سرامیک توجه شود تا با محیط مورد نظر ما هم خوانی کاملی داشته باشد و از لحاظ ابعاد هم حتما به متراژ و وسعت فضای خالی دقت شود تا درنهایت توسط یک نصاب ماهر در جای خود قرار گرفته و بر زیباییهای آشپزخانه بیافزاید.

مشغله فراوان موجب شده تا اکثر خریداران سرامیک بین کابینتی ترجیح دهند محصول مورد نظر خود را به شکل اینترنتی مشاهده کرده و اقدام به ثبت سفارش کنند تا نیازی به مراجعه حضوری در بازار مرکزی نداشته و در ترافیک شهری گرفتار نشوند به همین دلیل تصمیم گرفتیم با راه اندازه یک فروشگاه اینترنتی معتبر اقدام به معرفی و فروش بهترین نمونه های سرامیک بین کابینتی کنیم.

تمامی محصولات معرفی شده در آدرس اینترنتی رسمی مجموعه ما دارای ضمانت کیفیت هستند و در حجم درخواستی خریدار طی کوتاه ترین زمان ممکن آماده خواهند شد تا تجربه ای از یک خرید مطمئن و مقرون به صرف را برای وی رقم بزنیم.