سرامیک بین کابینتی سه بعدی شیک انتخابی جذاب برای آشپزخانه

انتخاب سرامیک بین کابینتی سه بعدی شیک و زیبا، گزینه ای ایده آل با صرف حداقل هزینه برای افراد مشکل پسندی بوده که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی خود هستند.

سرامیک بین کابینتی سه بعدی شیک انتخابی جذاب برای آشپزخانه

سرامیک بین کابینتی سه بعدی

سرامیک بین کابینتی سه بعدی به اعتقاد اکثریت مردم، آشپزخانه قلب خانه بوده که اگر دکوراسیون زیبایی هم داشته باشد، باعث انتقال انرژی مثبت به اعضای خانواده به ویژه کدبانوی منزل شده و آن را به سایر افراد منتقل خواهد کرد.

دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی در ایجاد روحیه مثبت و ساده اندیش در اعضای خانواده شده، بخصوص برای خانم خانه که بیشتر اوقاتش را در آشپزخانه سپری می کند.

به همین دلیل به ظاهر ساده و پیش پا افتاده اگر نوع چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه، زیبا و قشنگ باشد که به تقویت روحیه اعضای خانواده کمک کند؛ تا حد زیادی به ایجاد آرامش و جلوگیری از خشونت یاری می رساند.

یکی از لوازم دکوری و البته کاربردی در فضای آشپزخانه مدرن و حتی سنتی، بهره گیری از کاشی و سرامیک بین کابینتی است.

سرامیک بین کابینتی به نمونه هایی اطلاق می شود که در فضای خالی بین کابینت بالایی و پایینی مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرا همانطور که می دانید در آشپزخانه معمولا کابینت ها در دو ردیف زمینی و هوایی قرار می گیرند که بین این دو کابینت، فضای خالی به وجود می آید که چه بهتر با زیبایی همراه شود.

سرامیک بین کابینتی در طرح و مدل های مختلفی تولید و پخش می گردد ‌که هر فرد با توجه به نوع سلیقه خود و اعضای خانواده، اقدام به خرید سرامیک بین کابینتی مورد علاقه خود خواهد کرد.

سرامیک سه بعدی یکی از بهترین و محبوب ترین نمونه های موجود در بازار داخلی و خارجی به شمار می رود که هر روزه تمایل به تولید و خرید آن بیشتر از دیروز می شود.

یکی از دلایل مهم در خرید سرامیک بین کابینتی طرح سه بعدی آن است که به ایجاد فضای متفاوت و بزرگتر کمک شایانی خواهد کرد به ویژه برای آشپزخانه های کوچکی که فضای کمتری را در اختیار دارند.

۷ دلیل مهم برای انتخاب و خرید سرامیک بین کابینتی سه بعدی عبارت است از:

  1. سرامیک سه بعدی بین کابینتی به ایجاد فضای بزرگتر در محیط های کوچک کمک شایانی کرده و حالتی چند بعدی به محیط می بخشد.
  2. کاشی و سرامیک بین کابینتی مدل سه بعدی، در محل مورد استفاده ایجاد حجم خواهد کرد و محیط را زیباتر می کند.
  3. خطای دیدی که در سرامیک بین کابینتی مدل سه بعدی به وجود می آید برای اکثریت مردم جذابیت بالایی داشته و دوست دارند به آن چشن بدوزند.
  4. سرامیک بین کابینتی با طرح سه بعدی، با برجستگی های خوشایندی همراه بوده که می تواند هم خطای دید در نظر گرفته شود و یا قالب خود کاشی و سرامیک بدین شکل طراحی شده باشد.
  5. انتخاب سرامیک بین کابینتی با طرح های سه بعدی، به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که داشته، برای آشپزخانه های مدرن و کلاسیک یک گزینه عالی به شمار می رود.
  6. قیمت سرامیک بین کابینتی مدل سه بعدی، برعکس باور عموم بسیار مناسب و حتی ارزان در نظر گرفته شده که این موضوع خود به تنهایی یک دلیل مهم برای خرید سرامیک بین کابینتی محسوب می شود.
  7. سرامیک بین کابینتی با مدل های سه بعدی معمولا با انواع طرح هندسی همراه بوده که حس سادگی و شیکی فزاینده ای را به محیط انتقال می دهد، به بیان دیگر باعث ایجاد ابهتی خاص به فضای آشپزخانه خواهد شد.

برخی از مدل های سرامیک بین کابینتی با طرح های نقش گل برجسته نیز همراه هستند که زیبایی خاصی را به داخل آشپزخانه و ایجاد انرژی مثبت منتقل خواهد کرد.

سرامیک و کاشی بین کابینتی باید از ویژگی ضد ضربه برخوردار باشند تا در برابر صدمات احتمالی از داخل یا خارج به خوبی بتواند، محافظت شود؛ برای مثال در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله یا عوامل داخلی که در محیط آشپزخانه رخ می دهد مانند ضربات احتمالی به سطح کاشی.

سرامیک بین کابینتی طوسی

سرامیک بین کابینتی طوسی انواع سرامیک بین کابینتی با طرح و رنگ های مختلفی در بازار تولید و پخش می شود، به طوری که برای هر نوع سلیقه یک گزینه برای رونمایی دارد.

سرامیک طوسی یکی از بهترین رنگ هایی است که در دکوراسیون های کنونی مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا همانطور که مستحضر هستید رنگ طوسی در دسته بندی رنگ های خنثی قرار گرفته که باعث همخوانی عجیبی با رنگ های دیگر در فضای پیرامون می شود.

بهره گیری از سرامیک بین کابینتی طوسی در محیط آشپزخانه در عین زیبایی که به همراه خواهد داشت، موجب تعادل در اشتها شده و از ایحاد اشتهای کاذب جلوگیری خواهد کرد.

سرامیک بین کابینتی طوسی در تناژ کمرنگ تا پررنگ طبقه بندی شده و اغلب با رنگ های مکملی چون زرد و صورتی همراه می گردد که زیبایی بسیار خاص و فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

سرامیک بین کابینتی را می توان از نوع درجه سه تا چهار برگزید، و متحمل هزینه های گزاف و بیهوده نشد؛ چرا که سرامیک دیوار و بین کابینتی کمتر در معرض خطر و فشار قرار داشته و مانند سرامیک کف نبوده که مستلزم مقاومت زیاد در برابر تحمل وزن افراد و عوامل دیگر باشد.

۷ عامل مهم در تعیین قیمت سرامیک بین کابینتی عبارت است از:

  1. توجه به درجه بندی سرامیک که درجه یک باشد یا چهار؛ سرامیک درجه یک بیشتر برای قسمت کف کاربرد دارد، در حالی که سرامیک درجه سه بیشتر برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سرامیک بین کابینتی رنگی با رنگ های مکمل مانند طوسی و زرد یا طوسی و صورتی از نرخ بالاتری برخوردار خواهد بود‌.
  3. مقاومت و استحکام سرامیک بین کابینتی نقش مهم و تعیین کننده ای در قیمت گذاری سرامیک خواهد داشت؛ هر قدر میزان مقاومت سرامیک بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد.
  4. زیبایی و طرح های روی سرامیک بین کابینتی، می تواند در تعیین نرخ آن مؤثر باشد؛ برای مثال طرح سه بعدی و نقش برجسته برای سرامیک بین کابینتی، گران تر در نظر گرفته شده است‌.
  5. نام برند و شرکت تولیدکننده انواع سرامیک بین کابینتی، در کاهش با افرایش نرخ آن تأثیرگذار خواهد بود‌.
  6. سرامیک بین کابینتی صادراتی نسبت به نمونه های وارداتی نرخ بالاتری داشته که البته این موضوع تا حد زیادی بستگی به کیفیت کالا هم دارد.
  7. سرامیک های بین کابینتی تولید شده با استانداردهای داخلی نره ثابت تری را دارند و مقرون به صرفه تر هستند.

در سایت سرامیک بین ‌کابینتی می توانید تنوع بسیار گسترده ای از کاشی و سرامیک مخصوص آشپزخانه را مشاهده کنید و با قیمت بسیار مناسب اقدام به ثبت سفارش در این زمینه نمایید.