سرامیک بین کابینتی طرح گل طلایی با ضمانت دوام و کیفیت

یکی از انواع جدید سرامیک، سرامیک بین کابینتی طرح گل طلایی است که هم به صورت طرح برجسته و هم غیر برجسته با ضمانت کیفیت و بادوام برای بین کابینت های دیواری و زمینی استفاده می شود.

سرامیک بین کابینتی طرح گل طلایی با ضمانت دوام و کیفیت

سرامیک بین کابینتی طرح گل

سرامیک بین کابینتی طرح گل پیش از آن که در خصوص سرامیک های بین کابینتی با طرح گل صحبت کنیم، لازم است ابتدا توضیح مختصری در خصوص انواع سرامیک، مدل ها و طرح های آن ارائه دهیم.

سرامیک هایی که در بازار وجود دارد هر یک دارای کاربرد مختلفی می باشد.

این محصولات در موقعیت های گوناگون از جمله کف و دیوار آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و حتی برای کف سالن پذیرایی و یا مجتمع های تجاری و ساختمان پزشکان مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

بسته به مکانی که سرامیک قرار است آن را پوشش دهد، ابعاد این محصول کاملا متفاوت می باشد.

در واقع، سرامیک های کف سالن های پذیرایی و سالن اماکن عمومی از جمله سالن کنفرانس با ابعاد بسیار بزرگی که حداقل آن ۵۰ سانتی متر می باشد تولید و به بازار عرضه می‌ شوند.

اما سرامیک های کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام و حتی سرامیک هایی که دیوار این مکان ها را پوشش می دهند ابعاد به مراتب کوچک تری دارند که بزرگ ترین آن ممکن است ۳۰ سانتی متر باشد، یعنی مربعی که اضلاع آن ۳۰ سانتی متر است.

علاوه بر آنچه گفته شد، مطلب دیگری که در مورد انواع سرامیک وجود دارد به طرح و میزان درخشندگی آن مربوط می شود.

به عبارت دیگر، سرامیک ها از هر نوعی که باشند و برای هر موقعیتی که ساخته شده باشند در دو نوع سرامیک براق و سرامیک مات موجود هستند.

این محصولات همچنین می‌ توانند بدون طرح و یا طرح دار باشند. نوع بدون طرح آنها معمولاً در رنگ های روشن تولید و به بازار عرضه می شود.

در واقع، این نوع سرامیک صرفاً دارای رنگ بندی است بدون آن که کمترین طرح یا خطوطی روی سطح آن دیده شود.

اما از طرف دیگر، نوع طرح دار سرامیک می تواند طرح برجسته یا طرح غیر برجسته داشته باشد.

سرامیک های طرح برجسته معمولاً با طرح گل تولید و روانه بازار می شوند.

نوع دیگری از سرامیک ها که در بازار وجود دارد سرامیک های بین کابینتی می باشد.

این محصولات همان گونه که از نام آن ها بر می‌ آید سرامیک های آشپزخانه هستند و تنها کاربرد آنها این است که در دو یا سه ردیف روی یکدیگر بین کابینت ها قرار گیرند.

به عبارت دیگر، سرامیک بین کابینتی دقیقاً فضای ما بین کابینت های زمینی و کابینت های دیواری را پوشش می دهد.

نکته‌ ای که در رابطه با این محصول وجود دارد این است که رنگ و طرح سرامیک هایی که بین کابینت قرار می گیرند معمولاً متفاوت با رنگ و طرح سایر سرامیک های کف و دیوار آشپزخانه می باشد.

اما باید توجه داشت که این سرامیک های بین کابینتی نیز همانند سایر انواع سرامیک می توانند طرح دار یا ساده باشند.

همچنین، طرح روی آنها می تواند برجسته یا غیر برجسته باشد و نوع طرح گل آنها این روزها محبوبیت و کاربرد فراوانی در میان خریداران این محصول پیدا کرده است.

حتی باید گفت طیف وسیعی از رنگ های روشن و تیره برای طرح های مختلف این نوع سرامیک وجود دارد.

سرامیک بین کابینتی طرح گل اغلب به رنگ طلایی یا ترکیبی از طلایی و رنگ های مشکی و قهوه‌ ای است.

همچنین، گاهی اوقات رنگ طلایی با رنگ سفید ترکیب می شود و یک سرامیک بین کابینتی بسیار زیبا با جلوه ای درخشان و چشمگیر را پدید می آورد.

طرح های مختلفی که برای سرامیک های بین کابینتی وجود دارد می تواند طرح آجر، طرح پارکت، طرح سنگ مرمر، طرح گرانیت و یا طرح همان سرامیک باشد.

رنگ آنها نیز به تناسب طرحی که دارند متفاوت است. سرامیک های طرح آجر در دو رنگ سفید و قهوه‌ ای معمولاً تولید می‌ شوند.

سرامیک هایی که دارای گل های برجسته می باشند، معمولاً با زمینه طلایی و یا زمینه سفید اما گل های طلایی معمولاً وجود دارند. در بخش بعدی، به بررسی سرامیک قهوه‌ ای بین کابینتی می پردازیم.

سرامیک بین کابینت قهوه ای

سرامیک بین کابینت قهوه ای سرامیک بین کابینتی با رنگ قهوه‌ ای یا از طرح آجر است و یا طرح آن طرح خود سرامیک، طرح گرانیت یا پارکت می باشد.

معمولاً سرامیک های قهوه ای سرامیک هایی هستند که یا به صورت ساده روی یکدیگر قرار گرفته و در شکل های مختلف مربعی چیده می شوند.

و یا سرامیک هایی هستند که ابعاد مستطیل شکل دارند، رنگ آنها قهوه‌ ای ساده و یا قهوه ای ترکیبی یعنی زمینه قهوه ای و رگه های طلایی می باشد.

در رابطه با نحوه نصب سرامیک های بین کابینتی باید گفت این محصولات اگر از نوع جدید و بام مدرن ترین طراحی و مدل باشند اغلب به صورت چسبی متصل می شوند.

هرچند، سرامیک های بین کابینتی هم وجود دارد که به شیوه سنتی روی دیوار قرار می گیرد.

برای سفارش و خرید بهترین و مرغوب ترین و در عین حال جدیدترین محصولات سرامیک از نوع بین کابینتی می توانید به روش های مختلف عمل کنید.

یکی از روش‌ ها مراجعه حضوری به مراکز و فروشگاه های عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک هستند.

روش دیگر مراجعه به پایگاه های اینترنتی معتبری می باشد که عرضه کننده انواع محصولات سرامیک و کاشی مخصوص آشپزخانه هستند.

یکی از این مراکز که سال‌های متمادی در این عرصه فعالیت داشته و همچنان دارد و از اعتبار و درجه بالایی برخوردار می باشد متعلق به شرکت ما است.

با مراجعه به وب سایت شرکت ما می توانید محصولات مارا به همراه قیمت، تصاویر و مشخصات هر یک مقایسه کرده و در صورت نیاز آن را به تعداد دلخواه انتخاب کنید.

پس از ثبت سفارش، وارد درگاه پرداخت اینترنتی برای مبلغ محصول شوید و پس از تکمیل فرآیند خرید، کد رهگیری کالا را در اختیار بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که مادامی که مرسوله خریداری شده را دریافت نکرده اید، در حفظ و نگهداری کد پیگیری کالا کوشا باشید.

محصولات ما به دلیل برخورداری از درجه کیفی بالا و مرغوبیت فراوان و همچنین نازل ترین قیمت بازار در سراسر کشور توزیع شده و حتی به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می شوند و به دلیل داشتن کیفیت بالا موجبات رضایت مشتریان را فراهم کرده است.