سرامیک دستشویی طلایی در طرح ها و مدل های لوکس

یکی از انواع شیک سرامیک که در طراحی مدرن استفاده می شود، انواع سرامیک دستشویی طلایی است که در طرحها و مدلهای لوکس و بی نظیر ارائه می شود.

سرامیک دستشویی طلایی در طرح ها و مدل های لوکس

سرامیک دستشویی طلایی

سرامیک دستشویی طلایی

سرامیکهای سرویس بهداشتی در طرحها و رنگهای متنوعی طراحی می شوند تا تمامی سبکهای معماری و طراحی را تحت پوشش قرار دهند، یکی از بهترین مدلهای این محصول، سرامیک دستشویی طلایی است.

سرامیک طلایی، به دلیل داشتن رنگ فاخر و شکل ظاهری مجلل، عموما در طراحی مدرن با سبک مینیمال و معماریهای کلاسیک استفاده می شود تا جذابیت فضا دوچندان شود.

این نوع از سرامیکها، امکان هماهنگ شدن با سبکهای دکوراسیون داخلی متنوع را دارا هستند و می توان آنها را با انواع ملزومات و وسایل سنتی و جدید ست نمود تا به عنوان یک آیتم مکمل عمل نمایند.

سرامیکهای طلایی رنگ، با متریال درجه یک تولید می شوند و به همین علت در گذر زمان، دچار تغییر رنگ، خراشیدگی و یا رنگ پریدگی نمی شوند و می توانند برای مدت زمان طولانی، با حفظ کیفیت نخست باقی بمانند.

یکی از ویژگیهای مثبت این رنگ از سرامیک؛ قابلیت نصب و تعبیه در فضاهایی با متراژ کوچک یا بزرگ است، به این معنا که به دلیل رنگ خاص، سرویس بهداشتی کوچک را درخشانتر نموده و سرویس با متراژ بزرگ را لوکستر می کنند.

سرامیکهای رنگ گلد و طلایی را می توان با پالت رنگی متنوع از رنگهای گرم و سرد گرفته تا رنگهای خنثی ترکیب نمود، این محصول در کنار رنگهای سفید، نسکافه ای، آبی و سبز، شیک و خاص به نظر می رسند.

در سبکهایی که از آیینه کاری های ظریف یا مدرن کار شده است نیز، نصب سرامیکهای ممتاز طلایی رنگ، جلوه شگفت انگیزی را به سرویس بهداشتی و حمام می بخشد و پخش نور را بهتر می کند.

اثرات مثبت و قابل توجه سرامیکهای ضد آب طلایی در بهبود طراحی داخلی فضای سرویس بهداشتی و حمام در کنار نرخ معقول و اقتصادی به افزایش مشتریان این محصول منجر شده است.

قیمت انواع سرامیک درجه یک طلایی دستشویی بر اساس پارامترهای مختلفی معین می شود که برند تولید کننده محصول مهمترین آنها است، عموما محصولات ساخت شرکتهای شناخته شده کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند.

در کنار این مورد، حجم تولید سالانه انواع سرامیک مرغوب در کشور و قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید کاشی و سرامیک، نیز پارامترهای دیگری است که نرخ روز سرامیک مرغوب طلایی را مشخص می نماید.

همچنین حجم تقاضای داخلی، میزان صادرات، تعرفه های گمرکی، هزینه های مرتبط با ترانزیت کالا و فاکتورهای اقتصادی مرتبط با نیروی انسانی، از موارد دیگری است که قیمت این محصول را معین می کند.

با توجه به وجود برندهای متعدد در حوزه تولید و ساخت سرامیک طلایی، برای خرید بهترین محصولات باید فاکتورهای گوناگونی را مدنظر قرار داد تا محصولی با کارایی بالا و کیفیت قابل قبول خریداری شود.

علاوه بر ویژگیهای ظاهری و فنی سرامیک، درجه استحکام و مقاومت مکانیکی محصول، قابلیتهایی مانند ضد آب و ضد ضربه بودن و شیوه نصب سرامیک، از المانهایی است که برای خرید بهترین سرامیک طلایی باید بررسی شوند.

در بین شیوه های عرضه و معامله سرامیکهای لوکس طلایی، روش خرید و فروش مستقیم که منجر به ارائه محصولات بروز، باکیفیت و ارزان می شود، برترین روش معاملاتی است که می توان اتخاذ نمود.

سرامیک دستشویی ضد آب

سرامیک دستشویی ضد آب

در مکانهایی که به صورت مداوم با آب سروکار دارند، استفاده از یک پوشش کف ضد آب مورد نیاز است، حمام، سرویس بهداشتی، استخرها و آشپزخانه ها، از فضاهایی هستند که نیازمند سرامیکهای ضد آب می باشند.

یکی از مدلهای کفپوشهای ضد رطوبت، انواع سرامیک دستشویی ضد آب است که با استفاده از فناوریهای نوین و مواد اولیه خاص تولید می شود و در طراحی آنها از انواع رزین و چسب استفاده می گردد.

سرامیکهای مدرن ضد آب، همراه با مقاومت مطلوب در برابر نم، رطوبت و آب دارای مزیتهای دیگری هستند که موجب شده است در دهه اخیر، به عنوان یک عنصر جدایی ناپذیر در ساخت فضاهای در معرض آب، استفاده شود.

یکی از فاکتورهای متمایز کننده این سرامیکها این است که با جلوگیری از نفوذ آب به داخل سرامیک، از تجمع باکتریها و قارچها پیشگیری می نماید و مشکلاتی مانند کپک زدگی سرامیک را به حداقل می رساند.

مقاومت مطلوب در برابر آب، موجب استحکام و ماندگاری بالاتر سرامیک می شود و به همین علت انواع سرامیک ضد آب، در طول سالیان متمادی شکنند نمی شوند، ترک نمی خورند و نمی شکنند.

عنصر دیگری که می توان به عنوان وجه امتیاز سرامیک ضد آب دستشویی به آن اشاره کرد، حفظ زیبایی ظاهری و ویژگیهای عملکردی است که نیاز به تعویض مکرر سرامیک را کاهش می دهد.

تولید سرامیک ضد رطوبت و آب، در دماهای بالا با مواد بسیار بادوام انجام می شود که موجب می گردد سرامیک به بیشتر مواد شیمیایی به استثنای اسیدهای قوی واکنش نشان ندهد و کیفیت خود را حفظ نماید.

کاشی و سرامیک ضد آب، یک ماده تکمیل کننده عالی برای حمام و دستشویی است که برای طراحی دیوارها و کف، خوب به نظر می رسد، چرا که به آسانی خراشیده یا سابیده نمی شود.

نصب این نوع از سرامیک، به دلیل صاف و صیقلی و کیفیت بالا، بسیار آسان است و تکمیل پروژه های ساختمان سازی و عمرانی را سرعت می بخشد و موجب تکمیل هر چه سریعتر فضا می شود.

مراقبت راحت را نیز می توان یکی از مزیتهای قابل توجه مدلهای مختلف سرامیکهای جدید ضد آب قلمداد کرد، این محصولات با مواد ساده شوینده، تمیز می شوند و نیاز به نگهداری خاصی ندارند.

از حیث بهداشتی نیز، استفاده از این سرامیک، به ویژه در فضاهای عمومی مانند استخرها یا هتلها، یک انتخاب عالی است، چرا که با هر محصول تمیز کننده ای به راحتی تمیز می شوند.

دوستی با محیط زیست و ایمنی را هم می توان یک آیتم مهم در انواع سرامیک ضد آب دانست، این نوع سرامیک نمی سوزد، جریان هوا را هدایت نمی کند و بار ساکن را جمع نمی کند و برای انسان و محیط زیست بی خطر است.

این مزایا موجب شده است تا هر ساله تقاضا برای خرید سرامیک افزایش پیدا کند و در راستای این افزایش تقاضا، مراکز متعددی عرضه این محصول را توسعه داده اند که مرکز فروش آنلاین یکی از آنها است.

در این مجموعه، شما می توانید بهترین مدلهای سرامیک لوکس ضد آب را با کیفیت بالا مشاهده نموده و ضمن مقایسه محصولات مختلف، برترین تولیدات را با قیمت استثنایی تهیه نمایید.