سرامیک سرویس بهداشتی با رعایت تمام استانداردهای تولید شده

سرامیکی که برای پوشاندن سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد محصولی با درجه کیفی و طرح های گوناگون است.

سرامیک سرویس بهداشتی با رعایت تمام استانداردهای تولید شده

سرامیک سرویس بهداشتی

سرامیک سرویس بهداشتی سرامیک یکی از مصالح ساختمانی بسیار پر کاربرد و مقرون به صرفه است که با برخورداری از طرح ها و مدل های متنوع، توانسته جایگاه ویژه ای برای پوشش دادن دیوارها و کف نقاط مختلف ساختمان به خود اختصاص دهد.

این محصول انواع و اقسام مختلفی دارد و بر اساس ملاک ها و از جنبه های گوناگونی طبقه‌ بندی می‌ شود.

ملاک ها و جنبه هایی که برای طبقه بندی انواع سرامیک وجود دارد عبارت است از:

۱. طراحی و مدل سرامیک

۲. مات یا براق بودن سرامیک

۳. نوع طرح سرامیک که خود می تواند طرح سنتی و مدرن باشد

۴. همچنین طرح های مختلف سرامیک که می‌ تواند طرح آجر، طرح گرانیت، طرح سنگ مرمریت، طرح سنگ برجسته و یا طرح موزاییک باشد.

۵. برند تولید کننده سرامیک

۶. درجه کیفی و ضخامت سرامیک

۷. موقعیتی که قرار است سرامیک در آن کار گذاشته شود

۸. نوع بسته بندی سرامیک

۹. ابعاد و اضلاع سرامیک

۱۰. شیوه توزیع و فروش سرامیک که می‌ تواند عمده یا متری باشد

۱۱. نحوه عرضه سرامیک که می تواند حضوری و یا آنلاین باشد

۱۲. نحوه اتصال سرامیک که می تواند چسبی و یا سیمانی باشد

در مورد طرح های مختلف سرامیک، همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، باید گفت این طرح ها می توانند طرح آجر، گرانیت، مرمر، و موزاییک باشد.

و یا آن که طرح سنتی و یا مدرن داشته باشد. در واقع، نوع طرح سرامیک بسته به زاویه دید خریدار دارد.

همچنین از نگاهی دیگر، طرح برجسته و یا طرح غیر برجسته نیز می تواند در مورد طرح و مدل سرامیک مطرح شود.

سرامیک هایی که برای سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه و به طور کلی نقاط مرطوب ساختمان مورد استفاده واقع می شوند، محصولاتی هستند که به لحاظ ابعاد، طرح و قیمت بسیار متفاوت از سرامیک های کف سالن پذیرایی و دیگر نقاط ساختمان می باشند.

در واقع، سرامیکی که برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته می‌ شود، معمولاً با طرح غیر برجسته، سطحی صاف و در رنگ های مختلفی که مناسب این مکان است تولید و روانه بازار می‌ شود.

این سرامیک اگر برای رستوران های سنتی و سفره خانه ها تولید شود، معمولاً طرح سنتی خواهد داشت.

یا اگر از نوع ساده و بدون طرح باشد، رنگ بندی آن به آبی و سبز محدود می شود.

اما سرامیک برای سرویس بهداشتی منزل، آپارتمان و ویلا می تواند تنوع بسیار بیشتری داشته و از رنگ بندی های بسیار تیره تا بسیار روشن موجود باشد.

به عنوان مثال، برای سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری، سرامیک ها دارای رنگ‌هایی نظیر کرم، طلایی، مشکی، آبی آسمانی و یا ترکیبی از چند رنگ مختلف با مدل ها و الگوهای متفاوت هستند.

ابعاد این سرامیک ها برخلاف ابعاد سرامیک های سرویس بهداشتی رستوران ها و دیگر نقاط عمومی، صرفا مربع نیست و می‌ تواند به صورت مستطیل های باریک نیز باشد.

علاوه بر نکاتی که پیرامون سرامیک های این نقطه از ساختمان گفته شد، لازم به ذکر است که سرامیک سرویس بهداشتی گاهی اوقات با سرامیک های حمام و آشپزخانه کاملا ست است.

به عبارت دیگر، سرامیک سرویس هر رنگ، ابعاد و مدلی که دارد برای سرامیک حمام و آشپزخانه نیز استفاده می‌ شود.

معمولاً این اتفاق زمانی می افتد که قصد دارند سرامیک های نقاط مرطوب ساختمان را هماهنگ با سرامیک های دیگر نقطه های ساختمان تهیه کنند.

افزون بر موارد پیش گفته، نکته دیگری که لازم به یاد آوری می باشد این است که اگر قصد خرید سرامیک برای سرویس را دارید، حتما ضخامت، میزان مقاومت در برابر ضربه و علی‌ الخصوص رطوبت و نفوذ آب را در نظر بگیرید.

سرامیک هایی که برای این موقعیت استفاده می شوند باید آنقدر مقاوم باشند که مانع از نفوذ آب و رطوبت به دیگر طبقات یا سطوح مختلف ساختمان شوند.

ضمن این که این محصولات حتماً بایستی در مقابل مواد شوینده استحکام و عدم آسیب پذیری لازم را داشته باشند.

همچنین، بهتر است بند کشی این سرامیک ها هنگام نصب به گونه‌ ای باشد که در اثر مواجهه با آب‌، شست و شو و مواد شوینده، رفته رفته از بین نرود و دچار آسیب دیدگی و سوراخ نشود.

برای این منظور، معمولاً از سرامیک کار ماهر و خبره ای که در این زمینه تخصص و مهارت لازم را دارد جهت نصب سرامیک کف و دیوار سرویس های بهداشتی استفاده می کنند.

سرامیک های سرویس بهداشتی رنگ بندی های بسیار متنوع و مختلفی دارند که در بخش بعدی این مقاله، به رنگ طوسی این محصول و انواع مختلف آن صحبت می‌ شود.

سرامیک سرویس بهداشتی طوسی

سرامیک سرویس بهداشتی طوسی سرامیک های سرویس های بهداشتی اگر به رنگ طوسی باشند، در دو نوع مات و براق موجود هستند.

همچنین، از حیث ابعاد و اندازه، هم نوع مربعی و هم نوع مستطیل شکل آنها وجود دارد.

گاهی اوقات برخی از پیمانکاران و مهندسان ساختمان ترجیح می دهند برای جلوه زیباتر و بیشتر این مکان، از ترکیب طوسی با رنگ های سفید، طلایی و یا رنگ های دیگری که قرابت بیشتری با طوسی دارد استفاده کنند.

حتی سنگ دستشویی و وان حمام و شیر آلات را نیز نقره ای و یا طوسی انتخاب می‌ کنند تا هماهنگی لازم در این نقطه از ساختمان به طور کامل برقرار باشد.

اما نکته‌ ای که باید حتماً به آن توجه شود این است که رنگ بندی سرامیک هرچه که باشد مهم ضخامت، میزان تخلخل، میزان اصطکاک و مقاومت آن در برابر ضربه و آب است.

توجه به این موارد هنگام تولید و خرید این محصول باعث می شود درجه کیفی سرامیک بالا برود، البته به شرطی که این پارامترها در حد استاندارد باشد.

مراکز عرضه و توزیع مختلف در سراسر کشور وجود دارد که به شیوه آنلاین محصولات کاشی و سرامیک درجه یک طوسی و مخصوص سرویس بهداشتی را با قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهند.

یکی از این مراکز متعلق به شرکت ما می باشد که به روش اینترنتی و از راه دور فعالیت داشته و با کیفیت ترین سرامیک های سرویس های بهداشتی را با نازل ترین قیمت بازار در سراسر کشور توزیع می کند.

کالاهای ما به دلیل برخورداری از درجه کیفی و مرغوبیت عالی نه تنها در ایران، بلکه در خارج از کشور نیز با استقبال فراوانی مواجه شده است.

علت صادراتی بودن محصولات ما و رضایت بالای مشتریان از کالاهای ما نیز همین است.