سرامیک طرح سنگ برجسته با درجه‌ کیفیت بالا از برندهای معتبر

سرامیک محصولی است که کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان دارد، این محصول در پوشش دهی انواع کف و دیوار مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، در این مطلب، سرامیک طرح سنگ برجسته معرفی می شود.

سرامیک طرح سنگ برجسته با درجه‌ کیفیت بالا از برندهای معتبر

سرامیک طرح سنگ برجسته

سرامیک طرح سنگ برجسته سرامیک هایی که در بازار موجود می باشند انواع و اقسام مختلفی از حیث طراحی، مدل، رنگ بندی، ابعاد و قیمت های گوناگونی دارند.

به علاوه، این محصولات همچنین از برندهای مختلف تولید شده و روانه بازار گشته اند که افراد انها را متناسب با سلیقه خود خریداری میکنند.

برخی از آنها ویژگی هایی دارند که با انواع کاشی یکسان است، یعنی از حیث ضخامت، طراحی، رنگ بندی و میزان درخشندگی با کاشی ها مشترک هستند.

قبل از آن که به بررسی سرامیک با طراحی سنگ برجسته بپردازیم، لازم می دانیم ابتدا یک توصیف کلی از انواع سرامیک و کارایی این محصول ارائه کنیم.

کاشی و سرامیک چه محصولاتی با ابعاد مختلف در طیف وسیعی از انواع رنگ ها مدل ها و الگوها هستند.

این محصولات هم برای پوشش دهی کف و هم دیوار نقاط مختلف هر ساختمانی مورد استفاده واقع می شوند.

ضخامت، متریال و ترکیبات آن ها بسته به موقعیتی که این محصولات در آنها کاربرد دارند متفاوت می باشد.

به عنوان مثال، کاشی ها و سرامیک های مورد استفاده در محیط های مرطوب معمولاً ضخامت بیشتری دارند برای آن که مانع از نفوذ آب و رطوبت شوند.

ترکیبات، میزان تخلخل و ضریب اصطکاک آنها نیز ممکن است با سرامیک هایی که با ابعاد بزرگ تر اما ضخامت کمتری برای کف سالن پذیرایی استفاده می شود به مراتب متفاوت تر باشد.

معمولاً برای حمام، آشپزخانه، استخر، جکوزی و سرویس بهداشتی از انواع کاشی و سرامیک با ضخامتی که مقاوم در برابر نفوذ آب و شکستن یا خش برداشتن باشد استفاده می کنند که بسیاره هم کاربردی میباشد.

این محصولات می توانند به رنگ های ساده و با طرح های ساده و یا دارای رنگ بندی با طرح های ساده و متنوع باشند.

معمولاً زمانی که از طرح سرامیک سخن به میان می آید، مقصود از آن سرامیک طرح دار در مقابل سرامیک ساده است.

البته برخی از انواع سرامیک طرح هایی دارند که الزاماً به خطوط و نقوش روی سرامیک مربوط نمی‌ شود، بلکه کلیت طرح آن را در بر می گیرد.

به عبارت دیگر، زمانی که از سرامیک با طرح چوب، سرامیک با طرح پارکت، سرامیک با طرح سنگ مرمر و سرامیک با طرح سنگ برجسته سخن به میان می آید، مقصود طراحی کلی سرامیک به همراه رنگ متناسب با آن طرح است.

انواع مختلف سرامیک در ابعاد مختلف نیز موجود می باشد، به عنوان مثال، سرامیک کف پذیرایی به مراتب بزرگ تر از سرامیک کف آشپزخانه، حمام و سرویس است.

ضمن این که از سرامیک های کف پذیرایی بزرگ تر، سرامیک های کف سالن های کنفرانس، کف لابی هتل ها و کف مجتمع های تجاری می‌ باشد.

افزون بر آنچه گفته شد، باید گفت سرامیک هایی که برای پوشش دادن دیواها مورد استفاده واقع می شوند معمولاً طیف گسترده‌ ای از انواع رنگ، طرح، مدل و ابعاد را دربر می‌ گیرند.

سرامیک طرح سنگ برجسته یکی از انواع سرامیک های مناسب پوشش دادن دیوار و کف است.

یکی از ویژگی های سرامیک های طرح سنگ برجسته این است که این سرامیک ها عملاً برجسته نیستند اما نوع رنگ و ظاهر آنها باعث می‌ شود چنین به نظر برسد که این سرامیک ها واقعاً برجستگی خاصی از دیوار و یا زمینی که آن را پوشانده‌ اند دارند.

از این سرامیک ها برای پوشش دادن دیوار به شکل سنگ یا آجر رنگی استفاده می‌ شود.

چنانچه این سرامیک ها برای کف استفاده شوند، ترکیبی شبیه موزاییک دارند و معمولاً به شیوه گرد و با نقش های مختلف دیده می شوند.

از سرامیک طرح سنگ برجسته می توان برای پوشش دادن دیوارهای داخل ساختمان از جمله آشپزخانه، اوپن، دیوار تی وی در تی وی روم استفاده کرد.

همچنین، یکی دیگر از کاربردهای این نوع سرامیک برای استفاده در کف ساختمان از جمله کف اتاق ها، کف و دیوار حمام و همچنین بیرون از ساختمان برای کف حیاط، ایوان یا تراس است.

به این علت که این سرامیک ها اگر به صورت قلوه مانند و در شکل های مختلف دایره و بیضی نا منظم با رنگ های گوناگون کنار هم چیده شوند، طرحی شبیه به سنگ دارند.

همچنین، اگر به صورت یک خط در میان با رنگ های مختلف کرم و نارنجی یا طوسی و سفید روی یکدیگر به صورت ردیفی قرار گیرند، نمایی شبیه به آجر را پدید می آورند.

برای سفارش و تهیه انواع سرامیک با هر نوع طرح و رنگی که باشد، می توانید به شیوه های مختلفی اقدام کنید.

سرامیک طرح سنگ طوسی

سرامیک طرح سنگ طوسی حال در این بخش باید دید که کدام مرکز سرامیک اصل را با درجه کیفی بالا و کم ترین نرخ روز در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سرامیک طرح سنگ طوسی تیره در سایزهای گفته شده اعم از انواع مات و پولیش و با ابعاد ۱٠٠ در ۱٠٠ از نوع مات نیز موجود می باشد.

معمولاً سرامیک را به صورت متری خریداری می کنند، ضمن این که می‌ توان این کالا را به روش عمده نیز سفارش داده و خریداری نمود.

اگر قصد خرید آنلاین این کالا را دارید، حتماً به آن دسته از پایگاه های اینترنتی حائز اعتباری مراجعه کنید که انواع محصولات سرامیک با مدل های بسیار جدید عرضه می کنند و محصولات آنها با بهترین قیمت روز به فروش می رسد.

در ادامه، سرامیک طرح سنگ طوسی و یکی از معتبرترین مراکز سفارش و خرید این محصول را معرفی می نماییم.

همان گونه که در بخش پیشین اشاره کردیم، سرامیک هایی که طراحی خاصی دارند، معمولاً سرامیک با طرح سنگ، گرانیت، پارکت و چوب می باشند.

سرامیک طرح سنگ طوسی یکی از انواع سرامیک های موجود در بازار است که هم برای پوشش دادن دیوارهای داخل و هم دیوارها و کف خارج از ساختمان مورد استفاده واقع می شود.

این نوع سرامیک ها معمولاً با زمینه خاکستری کم رنگ اما با رگه هایی به رنگ سفید که به صورت نا منظم بر سطح سرامیک مشخص شده است تولید و روانه بازار می شوند.

شرکت ما یک مرکز معتبر در توزیع، عرضه و صادرات انواع سرامیک علی‌ الخصوص سرامیک های طرح سنگ برجسته و طوسی محسوب می‌ شود.

کالاهای ما با کمترین قیمت بازار به شیوه عمده در اختیار مشتریان حضوری و اینترنتی قرار می‌ گیرد.