سرامیک طرح سنگ برجسته در طیف های رنگی جذاب مناسب همه سلیقه ها

با توجه به تنوع بالای مصالح ساختمانی امروزه سرامیک طرح سنگ برجسته در طیف های رنگی جذاب مناسب همه سلیقه ها تولید شده است که هر کسی به راحتی بتواند آن را انتخاب کرده و برای مکان مورد نظر استفاده نماید.

سرامیک طرح سنگ برجسته در طیف های رنگی جذاب مناسب همه سلیقه ها

سرامیک طرح سنگ برجسته

سرامیک طرح سنگ برجسته امروزه از انواع طرح های مدرن و سنتی برای به وجود آوردن انواع طرح بر روی کاشی سرامیک طرح سنگ استفاده می کنند زیرا امروزه کابینت ها به شکل های مدرن و سنتی وجود دارد و اگر طراحی آشپزخانه منزل شما به صورت کلاسیک باشد می توانید از کابینت‌ های کلاسیک و سنتی استفاده نمایید و اگر طراحی شما منحصر به فرد و مدرن است می‌تواند از شکل های ساده و با رنگ بندی های متنوع از این محصول استفاده لازم را ببرید.

یک سرامیک طرح سنگ برجسته خوب و با کیفیت باید مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستگی داشته باشد زیرا استفاده از کاشی سرامیک به دلیل استفاده در کف منزل و یا محیط های مختلف ممکن است در معرض آسیب های بسیاری قرار بگیرد پس باید میزان استحکام آن در برابر شکستگی بسیار بالا باشد و به راحتی با کوچکترین ضربه دچار شکستگی نشود البته نحوه نصب آن نیز بسیار می تواند تاثیر در شکستگی آن داشته باشد و اگر ملات و سیمان به اندازه کافی در زیر کاشی و سرامیک نصب شود امکان شکستن آن نیز بسیار پایین می‌ آید.

همچنین مواد اولیه برای ساخت آن استفاده می شود اگر مرغوبیت لازم را داشته باشد کاشی به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی شود.

طراحی و مواد اولیه به کار رفته در کاشی باید به گونه ای باشد که میزان جذب آن بسیار کم باشد زیرا اگر طراحی کاشی به گونه‌ای باشد که آب را به مقدار بالای جذب کند به مرور باعث خرابی کاشی می شود پس باید لعاب به کار رفته در ساخت کاشی و سرامیک به گونه‌ ای باشد که به هیچ عنوان آب به آن جذب شود و قدرت بسیار بالایی در برابر شکستگی داشته باشد.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید کاشی و سرامیک مرغوب باید به آن توجه داشته باشید میزان لیزی آن می باشد و بهتر از محصول را خریداری نمایید که میزان سرخوردگی ولی زیان در اثر فریز شدن بسیار کم باشد زیرا ممکن است فرد به طور متوسط مداوم اقدام به شستن این محصول کنند پس باید طراحی آن به گونه ای باشد که به هیچ عنوان دچار لیز خوردن نشود.

از ویژگی های منحصر به فرد کاشی و سرامیک مرغوب این است که در برابر سرما و گرما مقاومت خوبی داشته باشد زیرا امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف در مکان های متفاوت باید مواد اولیه کاشی به گونه‌ای باشد که به هیچ عنوان دچار شکستن در برابر سرمایه زیاد نشود و اگر از سرامیک برای آشپزخانه خود استفاده می‌ کنید اطراف گاز باید سرامیک آن بسیار مرغوب باشد زیرا ممکن است درجه حرارت بالایی را تحمل کند.

با توجه به درجه بندی متفاوت انواع کاشی و سرامیک باید کاشی و سرامیک را تهیه نمایید که ضخامت آن قابل قبول باشد و هر مقدار ضخامت آن بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر رفته و دیرتر دچار خرابی می شود و اگر از بهترین نوع لعاب رنگ بر روی این محصول استفاده نشود به مرور باعث رنگ پریدگی و حتی ترک خوردگی آن میشود لعاب کاشی می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و کیفیت آن داشته باشد.

یک کاشی مرغوب باید در مقابل ساییدگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد و به راحتی با کوچک ترین ابزاری دچار ساییدگی و پریدگی نشود زیرا کاشی و سرامیک در محیط های مختلف استفاده می‌ شود و بر کف انواع مکان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد پس باید کیفیت لازم را داشته باشد و اگر انواع صندلی و یا دیگر ابزار را بر روی آن کشیده شده ساییدگی و رنگ پریدگی و همچنین لب پریدگی نشود.

با توجه به تنوع نقش و نگار کاشی ها امروز بهترین نوع آن توسط مراکز مختلف به فروش می‌رسد اما محصولات کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشند و علاوه بر ظاهر خوب کیفیت خوب آن نیز می‌تواند در فروش آن تاثیر گذار باشد.

امروزه به کاشی ها را بر اساس میزان دوام و کیفیت و بقیه مدل ها به طبقه بندی های مختلفی تقسیم بندی می کنند که هر فرد به راحتی بتواند برای هر مکانی این محصول را خریداری نمایند.

از مهم ترین و پرمصرف ترین مصالح ساختمانی سرامیک است که باعث ایجاد نمای زیبا در داخل و خارج ساختمان می شود سنگ دارای تنوع زیادی بوده و به شکل مات و براق موجود می باشد سنگ سرامیک از سنگ های خاص و جذاب است که از جنس سنگ آهک می باشد این نوع از سنگ بافت الیافی شکل دارد.

در گذشته های دور در معماری و آثار هنری استفاده می شده است این محصول رنگ هایی شبیه به شکلاتی و رنگ زمین دارد و از پرطرفدارترین نوع سنگ می باشد امروزه سنگ سرامیک در کشورهای مکزیک ترکیه و ایران استخراج می‌ شود و از قدیمی ترین مصالح ساختمانی محسوب می گردد.

سرامیک نوعی سنگ آهک است و در کنار چشمه های معدنی یافت می‌شود و به عنوان کفپوش در محیط داخل ساختمان کاربرد دارد این محصول در رنگ های مختلف مانند قهوه ای بژ برنز شکلاتی و خاکستری موجود است و به شکل برش خورده در ابعاد مختلف و با توجه به نیاز مشتری فروخته می شود.

این سنگ برای هر مکانی مناسب نیست و بسیار سنگین و متخلخل می باشد و نیاز به مراقبت و نگهداری دارد و چون دارای منافذ بسیار ریز است مایعات داخل آن نفوذ می کنند و برای جلوگیری از نفوذ مایعات و مواد دیگر از سیلر استفاده می‌ شود و با به کارگیری آن در حین نصب منافذ سطح کف ساختمان بسته می شود.

از بهترین گزینه ها برای نمای ساختمانی سرامیک محسوب می گردد و مصارف زیادی در حوزه ساختمان سازی دارد و سرامیک یک متریال طبیعی است و در انواع مختلف موجود می باشد که هر کدام از آنها با توجه به شرایط شکل گیری و آب و هوایی دارای رنگ و بافت متفاوت هستند این سنگ از قابلیت های فوق العاده بهره مند است و دوام و طول عمر بالایی دارد و دارای سورت های متفاوت است و ساب پذیری بالای آن باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

فرآوری های متعدد مانند تیشه ای -چرمی و غیره روی آن باعث بالا رفتن کیفیت و زیبایی آن می گردد امروز این محصول با قیمت های مختلف در بازار عرضه می‌شود و قیمت آن به عواملی مانند رنگ قطرو ضخامت- ساب پذیری خوب – برش و طرح آن بستگی دارد و هر چقدر رنگ آن روشن تر و شفاف تر باشد و موج و هاله های روی سنگ کمتر باشد قیمت آن بیشتر می شود.

برای ساختمان سازی به مصالح زیادی نیاز از و کیفیت مصالح نقش زیادی در زیبایی و استحکام ساختمان دارند سنگ ساختمانی سرامیک از پر کاربردترین مصالح می باشد که بسیار رایج است و از زمان‌های دور مورد استفاده قرار می گرفته است.

سنگ انواع مختلفی دارد و دارای طرح های زیبا و رنگ های متنوع و جذاب می باشد و به دلیل داشتن قابلیت های فوق العاده قابل مقایسه با مصالح دیگر نمی باشد.

این محصول دوام و مقاومت و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر آسیب ها و شرایط نامساعد مقاومت سنگ ساختمانی سرامیک بالا است و جلا پذیری مصنوعی خوبی دارد و براق بوده و شفاف و درخشنده است.

از دیگر ویژگی‌ های یک سنگ با کیفیت آن است که در برابر سایش مقاوم باشد و در برابر ضربه و خرد شدن و شکسته شدن مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

سرامیک مرغوب قابلیت آن را دارد که به راحتی برش خورده و صیقل داده شود و به هر شکلی که لازم است در بیاید این محصول قابل شستشو است و به راحتی شسته می شود و حتی بدون استفاده از مواد شوینده تمیز و پاک می گردد.

رنگ آن بر اثر شستشوی مکرر و زیاد و بر اثر تابش نور مستقیم خورشید ثابت مانده و تغییر نمی‌کند و مقاومت بالای آن در برابر حرارت و رطوبت از دیگر خصوصیات این سنگ است و در هوای بسیار سرد و هوای گرم و مرطوب دچار شکستگی نمی‌ شود و کیفیت خود را حفظ می کند و در برابر تغییرات آب و هوایی پایدار است.

از مزایای استفاده از سنگ سرامیک آن است که در برابر مواد قلیایی و اسیدی مقاومت خوبی دارد و خاصیت خود را از دست نمی دهد این محصول کاربرد زیادی در نما کاری دیوار داخلی ساختمان کف حیاط و راه پله دارد و به عنوان تزیینات استفاده می شود.

سرامیک با توجه به محلی که می‌خواهد به کار برود فرق دارد برای مثال کف ساختمان از چه سنگی استفاده می شود که در برابر سایش و ضربه مقاوم باشد تا از سر خوردن افراد پیشگیری کند.

برای این منظور سنگ های رسوبی و دگرگونی بهترین گزینه هستند و همانطور که می‌دانید کف ساختمان به طور مداوم تمیز و شسته می شود بنابراین باید از سنگی استفاده شود که تخلخل کمی داشته باشد و با تماس با مواد شوینده و اسیدی آسیب نبیند.

سنگ های گرانیت و مرمر از سنگ ها هستند که با قرار گرفتن در معرض آلودگی و شستشوی مکرر نفوذ ناپذیر بوده و کیفیت خود را حفظ می‌کند نمای ساختمان از اجزای مهم آن است که در معرض دید همگان قرار دارد و باید از بهترین و زیباترین سنگ ها تزیین شود.

برای این منظور از سنگ سرامیک بهترین گزینه از زیرا از سنگ های بادوام و مقاوم بوده و در برابر شرایط نا مطلوب اب و هوایی و عوامل مختلف دیگر آسیب نمی‌ بیند و زیبای خود را از دست نمی دهد.

امروزه از سنگ برای پوشش دیوارهای داخل ساختمان نیز استفاده می‌شود و ظاهری زیبا و باشکوه ساختمان می دهد و باعث ایجاد یک نمای زیبا و شیک می گردد که چشم هر بیننده‌ای را میزند سنگ دیوار جلا خورده و براق است و دارای طرح های زیبا می باشد و رنگ آن به رنگ طبیعی بوده و در بعضی مواقع دارای رگه های طلایی می باشد و برای تزیینات داخل ساختمان و دیوارهای آن از سنگ های استفاده می شود که مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند.

با توجه به تنوع بسیار زیاد سنگ های ساختمانی قیمت سنگ ساختمانی با توجه به حجم خرید شما می تواند متفاوت باشد و اگر خرید به صورت عمده داشته باشید باعث کاهش قیمت نهایی محصول می شود.

سنگ آنتیک از نمونه سنگ هایی است که برای تزیین دیوار شومینه و ستون به کار می‌رود و علاوه بر اینکه استحکام خوبی برخوردار است رنگ و ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارد سنگ های ساختمانی دارای تنوع و رنگ های زیبایی هستند.

گرانیت به دلیل داشتن چگالی کم و همچنین کیفیت بالا جزء مصالح سخت و سفت بوده و بسیار محکم و با دوام می باشد و این محصول قیمت بالایی دارد و برای خانه های لوکس و شیک به کار می‌ رود و استخراج آن و عمل برش زدن و صیقل دادن آن هزینه زیادی دارد.

از خصوصیات مهم این سنگ آن است که نفوذ ناپذیر است و مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب دارد و به همین دلیل بیشتر در کف سازی استفاده می شود.

سرامیک طرح سنگ یکی دیگر از انواع سرامیک است و قابلیت صیقل پذیری دارد و براق و شفاف است و برای تزیینات داخل ساختمان مناسب می باشد و این محصول در رنگ های مختلفی مانند قرمز سفید سبز و آبی خاکستری دارد و به همین دلیل برای دکوراسیون داخلی به کار می‌درود و زیبایی خاص و بی نظیر به ساختمان می دهد و یکی دیگر از سنگ های ساختمانی سنگ کوارتزیت است که در برابر هوا زدگی مقاوم می باشد.

این محصول قیمت پایین تری نسبت به سنگ های دیگر دارد و مقرون به صرفه از و ظاهری بلوری شکل داشته و از سنگ های دیگر سفت تر و محکم تر می باشد.

همانطور که می‌دانید سنگ ها کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارد و تنوع طرح و رنگ و جنس آنها بسیار زیاد است و در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود.

سرامیک ارزان قیمت با طرح های جذاب و زیبا در این سایت قابل فروش است و به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده به دست شما مصرف کنندگان می رسد و حذف واسطه ها باعث کاهش قیمت آن شده است و در بسته بندی هایی قرار دارد که احتمال شکستن آن ها بسیار کم است.