سرامیک طرح سنگ مرمر طوسی دارای لعاب براق و صاف در برند های معتبر

سرامیک طرح سنگ مرمر طوسی دارای لعاب براق و صاف در برند های معتبر به صورت خلاقانه طراحی شده و برای نما و دکوراسیون داخلی فوق العاده می باشد.

سرامیک طرح سنگ مرمر طوسی دارای لعاب براق و صاف در برند های معتبر

سرامیک طرح سنگ مرمر طوسی

سرامیک طرح سنگ مرمر طوسی سرامیک طرح سنگ مرمر طوسی از زیباترین سرامیک های پرسلانی می باشد که در سایزهای متفاوت تولید می گردد و به دو صورت براق و مات طراحی شده است.

این سرامیک ها به دلیل ظاهر بسیار زیبا و خارق العاده ای که دارند برای نمای ساختمان انتخاب بسیار مناسبی به شمار می روند و می توانند جلا و درخشندگی خاصی به ساختمان ببخشند.

برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری مناسب بوده و تاثیرات زیادی در لوکس نشان دادن و زیبایی نما به وجود می‌ آورند؛ همچنین می توان در دکوراسیون داخلی برای طراحی یک فضای زیبا استفاده نمود.

این نوع سرامیک به صورت ساده یا طرح دار تولید شده که در نمونه های طرح دار می توان رگه های سفید یا رنگ های دیگر را مشاهده نمود که به زیبایی آن افزوده است.

علاوه بر نما برای کف و دیواره ها بسیار مناسب می باشد و به دلیل مقاومت بسیار زیادی که در برابر فشار و ضربات دارد می توان برای محیط های پر رفت و آمد مانند مجتمع های تجاری و انواع شرکت ها به نصب آن پرداخت.

دارای سطح ضد لغزش بوده و بدون نگرانی می توان بر روی آن راه رفت بدون آن که امکان افتادن فرد وجود داشته باشد؛ از مهم‌ ترین امکانات و قابلیت های این سرامیک می توان به دارا بودن چاپ دیجیتال اشاره نمود.

بنابراین مصرف کنندگان می توانند طرح های مورد نظر خود را بر روی سرامیک طراحی نموده که برای مجتمع های تجاری بسیار مناسب می باشد و می توانند به این روش تبلیغات خود را انجام دهند.

قابل نصب با چسب های مخصوص سرامیک می باشد که سرعت اجرا و روند ساختمان سازی را بسیار افزایش می دهد؛ سرامیک های طرح مرمر دچار انبساط و انقباض نمی شوند.

بنابراین می توان گفت که سازگار با شرایط جوی بوده و می توان در هر مکانی به نصب آن پرداخت بدون آن که بخواهد دچار یخ زدگی شود و یا در برابر حرارت بالا مقاومت خود را از دست بدهد.

این نوع سرامیک با طراحی خاص خود به عنوان یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی مدرن شناخته می شود که در ساختمان های لوکس و لاکچری به چشم می خورد و آرامش زیادی برای محیط به وجود می آورد.

سرامیک طرح سنگ مرمر تبریز

سرامیک طرح سنگ مرمر تبریز سرامیک طرح سنگ مرمر تبریز دارای ظاهری کاملا متمایز نسبت به دیگر سرامیک ها می باشد که با داشتن طرح بسیار خاص خود موجب شده که نمای بسیار زیبا برای ساختمان به وجود آورد.

این سرامیک در دو مدل طراحی شده است که شامل سرامیک های بدون لعاب و لعاب دار می باشد؛ سرامیک های لعاب دار دارای سطح براق و شیشه ای هستند و معمولا برای نما و دیوار از آن استفاده می شود.

سرامیک های بدون لعاب برای کف مناسب هستند که میزان مقاومت آنها بسیار بیشتر می باشد و می توان در محل های پر تردد به استفاده و نصب آن پرداخت.

سرامیک های طرح سنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایده بسیار نو و جدیدی هستند که می توانند به جای سنگ های واقعی به کار بروند چرا که قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه بود و ایده بسیار خلاقانه و اقتصادی می باشد.

از خصوصیات بسیار مهم و مثبت این نوع سرامیک می توان به نگهداری و نظافت بسیار آسانی که دارد اشاره نمود؛ به صورتی که می توان با استفاده از دستمال مرطوب یا تی به زدودن آلودگی ها و گرد و غبار از سطح آن پرداخت.

در برابر نور خورشید واکنشی از خود نشان نمی دهد و دارای ثبات رنگ است؛ علاوه بر آن با تماس مواد شوینده و شیمیایی رنگ خود را از دست نمی دهد و دچار فرسایش نمی شود.

سرامیک های طرح سنگ وزن بسیار کمتری نسبت به سنگ های واقعی دارند که نصب آن را بسیار راحت تر نموده و در صورت هر گونه آسیب و شکستگی قابل ترمیم و تعویض می باشند؛ این محصول در ابعاد و اندازه های بسیار مختلفی دارد که دارای لبه های کاملا صاف می باشند و می توان در صورت نیاز به برش آن پرداخت.

سرامیک طرح سنگ مرمر سبز

سرامیک طرح سنگ مرمر سبز سرامیک طرح سنگ مرمر طیف بسیار وسیعی از رنگ ها را شامل می شود که از زیباترین آنها می توان سرامیک سبز را نام برد که به عنوان یک رنگ آرامش بخش شناخته می‌ شود و برای طراحی دکوراسیون های داخلی خانه بسیار مناسب است.

سرامیک های سبز بسیار ترند شده اند و قابلیت هماهنگی با انواع المان های دکوراسیون را دارند؛ از جمله کاربردهای آن می‌ توان به استفاده در آشپزخانه، سالن، راه پله، سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و بالکن اشاره کرد که گستردگی مصرف آن را نشان می دهد.

از کیفیت ایده آل و طراحی بسیار زیبا بهره مند بوده که دارای متریال مرغوب و درجه یک می باشد و منجر به افزایش دوام و طول عمر آن شده است؛ سرامیک های طرح سنگ بسیار شیک و مدرن می باشند و توانسته اند در کمترین زمان ممکن بسیاری از توجهات و نظرات را به خود معطوف کنند.

میزان جذب آب و رطوبت این نوع سرامیک بسیار پایین بوده و به حفظ دوام خود می پردازد؛ دارای قیمت کاملا مقرون به صرفه می باشد که می توان آن را جایگزین سنگ های ساختمانی نموده و برای افراد کم درآمد جامعه بسیار مناسب است.

مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع مواد شوینده دارد و از طراحی مدرن و چشم نواز بهره مند می باشد که حتی می توان در تالارها و سالن های متفاوت به استفاده آن روی آورد.

ایران دارنده بزرگترین تولید کنندگان سرامیک طرح سنگ در جهان می باشد که با طراحی خلاقانه خود توانسته سرامیک های بسیار متنوع و متفاوتی را تولید و روانه بازار داخلی و خارجی نماید؛ صادرات این محصول به کشورهای متعدد بسیار وسیع و قابل توجه می باشد.

این محصول با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و مشتریان عزیز می توانند به صورت غیر حضوری به سفارش و خرید آن بپردازند؛ خرید اینترنتی برای مصرف کنندگان عزیز آرامش و اطمینان خاطر را به ارمغان می آورد و نیازی به رفت و آمد و اتلاف وقت ندارند.