سرامیک طرح پارکت براق با طراحی های جدید و قیمت مناسب

سرامیک طرح پارکت دارای مدل های مختلفی است و سرامیک طرح پارکت براق با طراحی های جدید و قیمت مناسب از طریق این سایت اینترنتی عرضه می گردد.

سرامیک طرح پارکت براق با طراحی های جدید و قیمت مناسب

سرامیک طرح پارکت براق

سرامیک طرح پارکت براق اگر نگاهی به محیط های اطراف خود بیاندازید قطعاً با مدل های مختلف از کفپوش های گوناگون آشنا می‌ شوید که هر کدام دارای جنس های متفاوت و متعددی می باشند و از نمونه های آنها می توان به کفپوش های چوبی، پلاستیکی، پارکت، سرامیک، کاشی و نمونه های دیگری اشاره نمود.

پارکت یکی از کفپوش های بسیار زیبا و باکیفیت می باشد که برای فضاهای داخلی بسیار مناسب و زیبا بوده و از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد.

پارکت ها که عمدتاً از جنس های چوبی می باشند و به عنوان نوعی کفپوش قابل استفاده در فضاهای لوکس و لاکچری می‌ باشند، اما استفاده از آنها برای محیط هایی همچون آشپزخانه چندان مناسب نخواهد بود، چرا که این نمونه کفپوش ها به دلیل اینکه در برابر آب و رطوبت چندان مقاوم نمی باشند از ماندگاری کمتری برخوردار خواهند بود، به همین علت استفاده از پارکت برای محیط هایی که در معرض نم و رطوبت هستند چندان مناسب نمی باشد.

اما سرامیک های مختلفی در بازار به فروش می رسد که از طرح پارکت پیروی می کنند و دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی می باشند، این نمونه سرامیک ها که معمولاً در رنگ و ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند، از کیفیت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و دارای قابلیت‌ های کاربردی بسیار زیادی می باشند.

از مهمترین ویژگی هایی که سرامیک طرح پارکت دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از ویژگی‌ های بسیار خوب این نمونه سرامیک ها، کیفیت بسیار بالای آنها می باشد به نحوی که با دارا بودن کیفیت بسیار خوب توانسته اند به عنوان نوعی سرامیک بسیار زیبا و کاربردی قابل استفاده باشند.
  • سرامیک های نامبرده از قابلیت پاک کنندگی بسیار خوبی برخوردار می باشند.
  • در تنوع بالایی از طرح و رنگ تولید می گردند و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار می باشند.
  • دارای ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوتی هستند.
  • از قابلیت نصب و استفاده بسیار ساده و راحتی نیز برخوردار خواهند بود.

سرامیک طرح پارکت براق یکی از سرامیک های بسیار زیبا و شیک می باشد که معمولاً برای فضاهایی همچون آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب و محیط های تجاری و اداری کاربردی و قابل استفاده خواهد بود.

سرامیک طرح پارکت روشن

سرامیک طرح پارکت روشن همانطور که گفته شد سرامیک های طرح پارکت دارای رنگ بندی های مختلفی می باشند و در رنگ های روشن، تیره، مات و براق تولید می گردند و انتخاب و خرید هر کدام از آنها کاملاً سلیقه ای بوده و افراد می توانند متناسب با سلیقه و ذوق هنری خود آنها را خریداری کنند.

سرامیک طرح پارکت روشن از جمله سرامیک های کاربردی بسیار زیبایی می باشد که با دارا بودن رنگ روشن خود برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب خواهد بود و از کیفیت بسیار خوبی در ساخت و تولید نیز برخوردار می باشند.

سرامیک طرح پارکت روشن از رنگ بندی های متنوعی برخوردار است و در رنگ هایی مانند سفید، کرم، شکلاتی، آجری و رنگ های گوناگون دیگر تولید می شوند و از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند.

یکی از ویژگی‌ های بسیار خوبی که سرامیک طرح پارکت روشن دارد مقاومت بسیار خوب آنها در برابر نم و رطوبت و مواد شوینده است، چرا که سرامیک های نامبرده به دلیل دارا بودن رنگ روشن خود احتمال اینکه در معرض آلودگی و کثیفی قرار بگیرند بسیار زیاد می باشد و اگر هم لک و آلودگی بر سطح آنها قرار گیرد به دلیل دارا بودن رنگ روشن به وضوح قابل دیدن هستند، به همین علت این نمونه سرامیک ها باید از قابلیت شستشوی ساده و راحت نیز برخوردار باشند تا بتوان به راحتی تمام آلودگی های مختلف از سطح آنها را پاک نمود.

لذا سرامیک های طرح پارکت که با رنگ روشن در بازار عرضه می شوند در برابر مواد شوینده، آب و رطوبت مقاوم هستند و به راحتی می توان تمام آلودگی های سطحی که بر سطح آنها قرار دارد را از بین برد.

قیمت سرامیک طرح پارکت

قیمت سرامیک طرح پارکت این روزها سرامیک دارای کاربردهای گسترده و بسیار زیادی می باشد و از آنها در فضاها و محیط های مختلف بسیار استفاده می شود، به همین علت این نوع کالا با تنوع بالایی از طرح و رنگ، کیفیت و ویژگی های مختلف تولید می شود و دارای بازار خرید و فروش بسیار خوبی است.

با توجه به اینکه سرامیک در برابر هرگونه آلودگی محیطی و زیست محیطی مقاوم می باشد و علاوه بر آن به راحتی می توان آنها را در محیط های مختلف استفاده نمود، از بازار خرید و فروش و مصارف زیادی برخوردار گردیده است.

یکی از دلایلی که می‌ تواند بر فروش آنها نیز تأثیر گذارد قیمت سرامیک است، چرا که سرامیک های طرح پارکت نسبت به سرامیک های چوبی یا سرامیک های سنگی قیمت پایین تر و با صرفه را دارند و می توان آنها را با نرخ پایین و مناسب خریداری کرد.

اما در این بین عوامل و فاکتورهای زیادی نیز وجود دارد که بر روی قیمت فروش سرامیک تاثیرگذار است و از بین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیفیت سرامیک بر روی قیمت فروش آنها تاثیر می گذارد و معمولاً سرامیک های درجه یک به دلیل کیفیت، مقاومت و ویژگی‌ های بسیار خوبی که دارند، با نرخ بالاتری نیز خرید و فروش خواهند شد.

این نمونه سرامیک ها از لحاظ ابعاد و اندازه نیز متنوع می باشند و اندازه سرامیک نیز بر روی نرخ فروش آنها موثر بوده و سبب می‌ شود تا با قیمت های مختلف و متفاوتی خرید و فروش گردند.

سرامیک طرح پارکت دارای طرح های مختلفی نیز می باشد و طرح های استفاده شده در این محصول نیز می‌ تواند به عنوان فاکتوری در قیمت گذاری آن عنوان گردد.

این نمونه سرامیک ها همچنین دارای روش های نصب مختلف و متفاوتی می باشند و روش نصب سرامیک نیز جزو فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت فروش آنها لحاظ می گردد.

برای خرید و دریافت قیمت سرامیک طرح پارکت به صورت روزانه می توانید نرخ دقیق این محصول را از طریق این سایت اینترنتی به راحتی استعلام نموده و آنها را با نرخ پایین و مناسب خریداری کنید.