سرامیک پرسلان مشکی با بهترین کیفیت و بررسی پرطرفدارترین انواع آن

در این شرکت سرامیک پرسلان مشکی و دیگر رنگ های متنوع موجود می باشد که همگی محصولات با بهترین کیفیت عرضه می شوند و برای بررسی پرطرفدارترین انواع آن می توانید از کاتلوگ ها و لیست قیمت هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به منظور انتخابی هدفمند متناسب با دکوراسیون خود اقدام نمایید. در این فروشگاه انواع کاشی ها و سرامیک های با کیفیت بالا عرضه می شود که تنوع طرح و نقش آن به حدی است که هر مشتری با هر سلیقه ای می تواند نمونه مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.

سرامیک پرسلان یکی از انواع جدید سرامیک محسوب می شود که به نسبت سرامیک های معمولی از تغییرات اندکی برخوردار است گه بخش اعظم آن به مواد اولیه خود سرامیک بر می گردد ولی فرایند لعاب کاری مانند نمونه های قدیم صورت می گیرد. سرامیک پرسلانی برای کف و دیوار می تواند استفاده‌ شود و در سرامیک کاری کف گزینه بهتری خواهد بود چراکه بواسطه زخامت بیشتر و مواد اولیه مقام تر، مقاومت بالایی دارد.

سرامیک پرسلان مشکی با بهترین کیفیت و بررسی پرطرفدارترین انواع آن

سرامیک پرسلان مشکی

سرامیک پرسلان مشکی خرید سرامیک پرسلان مشکی برای دکوراسیون منازل از قدیم تا به امروز مورد توجه افراد بوده است و این رنگ تا بحال قدیمی نشده و مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از رنگ های گرم و تیره باعث القای حس گرما در محیط می شود.کاشی و سرامیک مشکی نور فضا را کاهش می دهد و باعث ایجاد فضایی تاریک می شود از این رو استفاده از کاشی و سرامیک مشکی یا طور کلی رنگ های تیره برای محیط های بزرگ و پر نور بهترین گزینه می باشد.

مراکز پخش سرامیک پرسلان این محصول را به صورت عمده فروشی و خرده فروشی به مشتریان عرضه می کنند که نمایندگی فروش یا نمایندگی انحصاری بیشتر برای فروش عمده و فروشگاه های پخش کاشی و سرامیک به منظور خریده فروشی به مشتریان خدمات رسانی می کنند. در حوزه عمده فروشی نمایندگی های فروش و انحصاری نقش پررنگی رنگی دارند و تمام محصولات مطابق با لیست قیمت های بروز شده فروخته می شوند، لیست قیمت هایی که از سوی کارخانه تولیدی مورد نظارت می باشد و حاشیه سود مناسب برای نماینده روی آن لحاظ شده است.

سرامیک پرسلان یک نوع سرامیک بوده که در کارخانه های تولیدی تحت حرارت و فشار بسیار بالا تولید می شود و به همین دلیل که در شرایط تولید آن به نسبت نمونه‌ های سابق، متفاوت است، دارای ویژگی های خاصی نیز می باشند. سرامیک های پرسلان از سه نوع خمیر سخت، خمیر نرم و خمیر چینی استخوانی ساخته می شوند که نوع سخت از سنگ فلوسپات با دمای بالا تولید می شود. در نوع نرم نیز مانند روش اول با این تفاوت که فرایند تولید با دمای پایین تر صورت می گیرد که همین موضوع باعث می شود فرایند برشکاری آن راحت تر باشد. به طور کلی برخی از ویژگی های سرامیک پرسلان عبارتند از:

  • وزن سنگین تری به نسبت نمونه های قدیمی دارند
  • برش آنها به دلیل زخامت بالاتر و خمیر سخت، دشوار تر است
  • جذب آب در سرامیک های پرسلان کمتر است و چیزی نزدیک به صفر است
  • کارکرد و نصب سرامیک پرسلان سخت تر است و به دیوار یا کف دیر تر می چسبد

خرید عمده سرامیک پرسلان مشکی از کارخانجات تولیدی برای عمده فروشی ها یا فروشگاه هایی عرضه کاشی و سرامیک امکان پذیر است که در این حالت قیمت ارزان تر خواهد بود ولی می بایست حجم های زیاد خريداری گردد. کارخانه های با فروش مستقیم و بدون واسطه می توانند تخفیف های بیشتری لحاظ کنند به همین جهت بیشتر خریداران ترجیح می دهند از مبدا خرید کنند تا اینکه بخواهند سودی به واسطه پرداخت کنند از این رو برخی کارخانجات در شهر های واجد شرایط، مرکزی به نام نمایندگی انحصاری را تاسیس می کنند که محصولات در این روش به قیمت درب کارخانه عرضه می شود. در نمايندگی های انحصاری سود عامل فروشنده در تاریخی مشخص بسته به میزان فروش پرداخت می گردد و می بایست نماینده در هر ماه به میزانی که کارخانجات حداقل آن را تعیین می کنند فروش داشته باشند.

نحوه نصب سرامیک پرسلانی با سرامیک های معمولی تفاوت هایی دارد که نصاب بسته به مکانی که‌ قرار است سرامیک انجا نصب گردد، شیوه نصب و مراحل نصب را تغيير خواهد داد. به طور کلی از جایی که این نوع سرامیک ها جذب آب ندارند یا مقدار جذب آب آن پایین است، بعد از ریختن دوغاب زمان بیشتری برای گیرش لازم است لذا نصاب ممکن است از چسب های دیگر به عنوان مکمل استفاده کند. چسب های زود گیر برای این کار بهترین گزینه هستند که بعد از قرار گرفتن سرامیک دوم، حد فاصل سراميک اول و دوم را می چسبانند و همین کار را تا انتها ادامه می دهند.

خرید اینترنتی سرامیک پرسلان مشکی از طریق فروشگاه های اینترنتی صورت می گیرد و معمولا افرادی که دنبال تنوع بیشتر و قیمت ارزان تر هستند، این روش را می پسندند. مراكز فروش اينترنتی کاشی و سرامیک به تعداد زیاد در فضای مجازی فعالیت دارند از این رو طبيعي است که بگوییم تنوع محصول در این روش بیشتر است از طرفی تعداد زیاد این. مراکز فروش باعث شده تا بر سر فروش بیشتر و جذب مشتری بيشتر رقابت باشد لیکن دادن امتیازاتی مانند تخفيف ها ویژه باعث می شود تا مشتریان بيشتري جذب شوند. امروزه فروشگاه های اینترنتی علاوه‌ بر سایت ها در شبکه‌ های اجتماعی مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت می کنند و به سراسر کشور محصلات خود را ارسال می کنند.

امروزه خیلی از افراد در انتخاب دکوراسیون حساسیت نشان می دهند و دوست دارند ظاهری مدرن به دکوراسیون منازل خود بدهند از این رو انتخاب رنگ سرامیک می تواند یکی از مهم ترین و اولین گام ها باشد. انتخاب سرامیک یا کاشی مشکی طلایی از مواردی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا ترکیب این دو رنگ در فضا های بزرگ می تواند به دکوراسیون مکان مورد نظر ظاهری شیک و مدرن بدهد از طرف دیگر باعث ایجاد فضایی گرم‌ تر خواهد شد.

امروزه انتخاب بهترین سرامیک یکی از دغدغه های مردم به شمار می رود از این رو نیاز است قبل از خرید نکاتی مهم را مد نظر قرار داد. در اولین قدم می بایست تناسب رنگ ها را رعایت کرد که در نهایت موجب ایجاد فضایی شیک خواهد شد . در قدم بعد می بایست سرامیک یا کاشی ای انتخاب نمود که بسته به مکانی که قرار است نصب شود مقاومت لازم را داشته باشند به عنوان مثال برای جاهایی مثل کف پارکینگ نیاز است از سرامیک های پرسلان که دارای ضخامت و مقاومت بیشتر هستند استفاده نمود.