سرامیک پرسلان نما طرح سنگ

کاشی و سرامیک محصولات بهداشتی ساختمانی بسیار پر کاربرد و پر مصرفی هستند که نه تنها برای پوشش دادن دیوارها، بلکه برای پوشاندن کف ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات از تنوع بالایی در رنگ بندی، طراحی، ابعاد، مدل و قیمت برخوردار می باشند. آن نوع سرامیکی که کانون اصلی توجه و بررسی ما در این مطلب قرار گرفته است سرامیک پرسلان نما طرح سنگ است که در بخش‌ های بعدی پیرامون خصوصیات، قیمت و مراکز تولید و توزیع آن به تفصیل صحبت می شود.

سرامیک پرسلان نما طرح سنگ

سرامیک پرسلان نما

سرامیک پرسلان نما سرامیک یکی از پر کاربرد ترین و در عین حال محبوب ترین مصالح ساختمانی است که نه تنها کف و دیوارهای مکان هایی همچون آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را پوشش می دهد، بلکه برای پوشاندن دیوار و کف ساختمان های تجاری، اداری، پزشکی و حتی پله های این مکان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از انواع سرامیک که این روزها بسیار مورد استفاده علی الخصوص برای پوشش دهی کف سالن های مختلف منازل، ویلاها، آپارتمان ها و مجتمع های پزشکی، اداری و تجاری قرار گرفته است سرامیک پرسلان می باشد.

این سرامیک با استفاده از تبلیغات گسترده‌ ای که در رسانه‌ های تصویری و حتی مجازی دارد، توانسته است نظر بسیاری از مهندسان ساختمان و پیمانکاران را به خود جلب نماید.

سرامیک پرسلان دارای درجه کیفی بالا، تنوع بالا در رنگ، طرح، مدل و ابعاد می باشد. ضخامت و میزان تخلخل استاندارد و همچنین مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، رطوبت و ضربه از دیگر مشخصه های مهم و ویژگی های برجسته این نوع سرامیک به شمار می‌ رود.

سرامیک پرسلان به دلیل طرح های مختلفی که شباهت زیادی به آجر، سنگ مرمریت، سنگ اسلب و حتی گرانیت دارد، در موارد بسیار و متعددی به جای سنگ کار گذاشته می شود تا هم نما و جلوه سنگ را داشته باشد و هم مقرون به صرفه تر باشد.

علت این امر آن است که قیمت سرامیک پرسلان با هر طرحی که باشد به مراتب کمتر از قیمت سنگ های مختلف ساختمانی است و همین امر موجب می‌ شود تا استفاده از این نوع مصالح ساختمانی بسیار مقرون به صرفه باشد و سود و منفعت فراوانی را برای تولید کننده و توزیع کننده و حتی مصرف کننده به دنبال داشته باشد.

یکی دیگر از مشخصه‌ های سرامیک پرسلان با طرح و نمای سنگی این است که رگه‌ هایی روی سطح خارجی این سرامیک وجود دارد که شباهت زیادی به رگه های سنگ های مرمر و اسلب دارد.

این رگه ها مخصوصاً برای سرامیک هایی که دارای زمینه ای به رنگ سفید هستند، بیشتر شبیه به رگه ها و موج های روی سنگ های مرمریت سفید، مرمریت خاکستری و مرمریت طلایی است.

علاوه بر نوعی که به آن اشاره شد، نوع دیگری از پرسلان هایی که با طرح و نمای سنگ تولید می شوند شبیه به سنگ های برجسته، قلوه سنگ ها و سنگ صخره می باشند.

این پرسلان ها معمولاً دارای سه رنگ مختلف سفید، زرد و قهوه‌ ای در کنار یکدیگر هستند و خطوط و مرزبندی میان آنها کاملاً مشخص است.

نکته ای که در خصوص انواع سرامیک های پرسلان وجود دارد این است که این محصولات با ابعاد و سایزهای مختلفی که جملگی استاندارد می باشد تولید و به بازار کاشی و سرامیک عرضه می‌ شوند.

ابعاد و سایز این سرامیک ها در مقایسه با ابعاد و سایز سنگ های مرمریت و دیگر سنگ های ساختمانی گاهی اوقات کاملاً یکسان است و گاهی از سایز بندی و اندازه هایی که برای انواع کاشی و سرامیک در نظر گرفته می‌ شود برخوردار می باشد.

نوع دیگر سرامیک های پرسلان سرامیک هایی هستند که طرح سنگ آنها شباهت بسیار زیادی به سنگ های طبیعی و سنگ های معدنی دارد.

در واقع، این سرامیک ها قابلیت این را دارند که با هر طرح و رنگ و ضخامتی تولید و به بازار کاشی و سرامیک عرضه شوند.

این امر باعث شده است تا افرادی که قصد دارند نمای ساختمان آنها سنگ باشد اما از طرفی قصد دارند بودجه‌ ای را برای آن هزینه کنند که با قیمت سنگ کاملا فاصله دارد، از این سرامیک ها استفاده کرده و جلوه زیبای سنگ را با هزینه های بسیار پایین به ساختمان و نمای ساختمان های خود می بخشند.

مواردی که به آن اشاره شد مهم‌ ترین خصوصیات انواع سرامیک پرسلان به شمار می‌ روند و در واقع می توان گفت عوامل و فاکتورهایی هستند که روی قیمت این محصول تاثیر بسیار زیادی می گذارند.

ضمن این که این ویژگی ها باعث می شود تا پرسلان ها از سایر انواع سرامیک و کاشی بسیار متفاوت باشند و محبوبیت بیشتری در میان انواع سرامیک را به خود اختصاص دهند.

در ادامه، به ویژگی های کلی و عمومی این کالا و همچنین مراکز تولید و عرضه این محصول به تفصیل اشاره می شود.

سرامیک پرسلان طرح سنگ

سرامیک پرسلان طرح سنگ به دلیل برخورداری از ویژگی های ظاهری سنگ های مختلف ساختمانی براق از جمله سنگ اسلب، سنگ مرمریت و دیگر سنگ هایی که برای پوشش دادن کف ساختمان و علی‌ الخصوص کف سالن های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، سرامیک پرسلان در رقابت چشمگیری با این محصولات قرار گرفته است.

در واقع، به دلیل دارا بودن قیمتی مناسب که هرگز با قیمت سنگ قابل مقایسه نیست و همچنین ویژگی هایی که پیش تر به آن اشاره شد، سرامیک پرسلان کاربرد، محبوبیت و میزان مصرف فراوانی را به خود اختصاص داده است.

مراکزی که این کالا را عرضه می‌ کنند انواع فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات بهداشتی ساختمانی هستند و یا فروشگاه هایی می باشند که صرفاً به توزیع متری و عمده محصولات کاشی و سرامیک مبادرت می ورزند.

یکی از مراکز عرضه کننده انواع سرامیک پرسلان طرح سنگ شرکت ما می باشد که هم به روش حضوری و هم به شیوه اینترنتی انواع سرامیک پرسلان را با قیمتی بسیار مناسب به شیوه‌ های متری و عمده در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار می دهد.

برای سفارش و ثبت محصول کافی است ابتدا به پایگاه شرکت ما مراجعه نمایید، مقالات مربوط به سرامیک های طرح سنگ ما را با دقت مطالعه کنید و سپس محصول مورد نیاز خود را به تعداد دلخواه در بخش سبد خرید و سفارش محصول سفارش داده و ثبت نمایید.

پس از اتمام فرآیند خرید یک کد رهگیری در اختیار شما قرار می گیرد و محصول سفارش داده شده در اسرع وقت برای شما ارسال می گردد.