سرامیک پرسلان کف ضد آب براق در مدل های طرح دار و ساده

برخی از سرامیک های پرسلان خاصیت ضد آب دارند که بیشتر در مدل های ساده و طرح دار ساخته شده اند که از لحاظ مرغوبیت منحصر بفرد می باشند اما خریدشان کمی سخت است و باید از مشاوران فروش کمک گرفت

ما توانسته ایم این امکان را به شما مشتریان عزیز بدهیم تا سرامیک پرسلان کف را به شیوه آنلاین و اینترنتی تهیه کنید که از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار می باشد فقط کافیست یکبار از سایت اینترنتی ما سفارش تان را ثبت نمایید تا مشتری واقعی مان شوید. در سایت ما علاوه بر سرامیک های ضد آبی مدل های معمولی تری هم هستند که قیمت های ارزان تری و به صرفه تر دارند.

سرامیک پرسلان کف ضد آب براق در مدل های طرح دار و ساده

سرامیک پرسلان کف

سرامیک پرسلان کف پرسلان محصولی است که رنگ آن بعد از پخت سفید می شود و از موادی مانند فلداسپات، خاک رس و گرانيت به وجود می آید این موتو تحت فرایندی با استفاده از پرس هایی با توان خیلی بالاتر و فشار زیاد در درجه حرارت شدید تولید می گردد. نام دیگر سرامیک پرسلانی کاشی پرسلانی هم است که از لحاظ جنس مقاومت فوق العاده ای دارند.

این سرامیک ها نسبت به مدل های معمولی و سنتی سخت تر بوده اند و علیرغم این سختی قیمت گران تری هم دارند و بیشتر به خاطر نفوذ ناپذیری که دارند توسط مشتریان زیادی انتخاب می شوند. اما با پیشرفت تکنولوژی که در صنعت کاشی و سرامیک به وجود آمده است سرامیک های پرسلانی از مدل های پرفروش و جدید می باشد.

مزایای سرامیک های پرسلانی بسیار زیاد است که به چند مورد از آن ها اشاره ای می کنیم: در برابر رطوبت خیلی مقاوم می باشند، در مقابل مواد شیمیایی بسیار سخت هستند، در برابر یخ زدگی هم مقاوم بوده اند، شست و شو و نگهداری آن ها خیلی آسان است، از لحاظ ظاهری خیلی زیبا و لوکس بوده اند، بیشتر برای محیط های پرتردد استفاده می شوند، در سبک ها و طرح های بسیار زیبایی تولید شده اند، در مقابل نور خورشید و سایر عوامل محیطی مقاوم بوده و به راحتی تغییر رنگ نمی دهند.

سرامیک های پرسلانی دارای معایبی هم هستند از جمله:

  • نسبت به دیگر سرامیک ها کمی گران تر هستند.
  • برش کاری و نصب شان به دلیل استحکامی که دارند نسبتا سخت است.
  • وزن بیشتری هم دارند.

در ادامه می خواهیم در مورد کاربردهای و مکان هایی که این سرامیک ها نصب نمی شوند اطلاعاتی را بیان نماییم. این سرامیک ها در مکان های متفاوت از جمله سرویس های بهداشتی، ادارات،کافی شاپ ها،بیمارستان ها، منازل مسکونی، هتل ها و دیگر اماکن به راحتی نصب می شوند به همین دلیل است که فروش فوق العاده بالایی دارند و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده اند.

سرامیک های پرسلان را می توانیم از دو جنبه دسته بندی نماییم: نوع پوشش و نوع مواد سازنده آن که هر کدام خود به دسته های متفاوت تبدیل می شوند. این سرامیک‌ها از لحاظ مواد سازنده اش به سه دسته چینی استخوانی،نرم و سخت خمیری تبدیل می شود که نوع سخت خمیر در دمای بسیار بالا و از سنگ فلوسپاتی به وجود می آید.

اما خمیر نرم همانند خمیر سخت است ولی در دمای پایین تری تولید می‌شود که به دلیل نرم بودن این سرامیک به راحتی قابل برش است که مدل های سخت این قابلیت را ندارند‌. تفاوت های اساسی بین سرامیک خمیر نرم با نوع سخت وجود دارد از جمله اینکه اگر مقداری گرد و غبار بر روی سرامیک پرسلان مدل سخت بنشیند تمیز کردن آن خیلی راحت انجام می شود اما سرامیک نرم این قابلیت را ندارد.

سرامیک های پرسلانی خمیر سخت به دلیل وجود موادی که به آن اضاف شده شفافیت بیشتری داشته و خیلی براق تر به نظر می رسند به همین دلیل این مدل ها مشتریان بیشتری را دارند.

از لحاظ نوع پوشش، سرامیک های پرسلان مانند سایر مدل های مشابه به دو نوع پولیش دار د لعاب دار تقسیم شده اند که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند در مرحله اول این سرامیک ها هنگامی که از کوره خارج می شوند سطح بسیار زبری دارند که همین ویژگی اش باعث شده برای محیط های داخلی گزینه مناسبی نباشند.

سرامیک های پرسلانی هم می توانند لعاب دار باشند هم بدون لعاب که هر یک دارای طرح ها و رنگ های متفاوت می باشند و اگر تولید کنندگان بخواهند برای تهیه این سرامیک ها از لعاب استفاده نمایند باید آن ها را مجدد در داخل کوره قرار دهند و ویژگی منحصر بفرد این سرامیک ها براق بودن شان است.

سرامیک های پرسلانی را به شیوه های متفاوتی می توانید خریداری کنید که امروزه اکثر افراد خریدهای آنلاین را جایگزین خریدهای حضوری کرده اند و ابتدا سایت های فروش معتبر را شناسایی می کنند سپس با توجه به شناختی که از محصولاتشان دارند نسبت به خریداری آنها اقدام می نمایند.

فروشگاه ما آنلاین در تمام طول شبانه روز فعالیت دارد و روزانه حجم فراوانی از انواع سرامیک ها را برای صادرات آماده می کند و به سایر کشورها آن ها را صادر می نماید این سرامیک ها که برای صادرات انتخاب می شوند درجه یک و مرغوبیت عالی دارند که قیمت گران تری نسبت به مدل های درجه دو و سه را خواهند داشت.

فروشگاه اینترنتی ما این افتخار را دارد تا بتواند محصولاتی باکیفیت و درجه یک را در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار دهد و مشتریانی را در سراسر جهان جذب نماید. هدف اصلی ما از راه اندازی این فروشگاه اینترنتی این است که مشتریان بتوانند در هر نقطه ای از این‌کشور پهناور به راحتی انواعی از سرامیک های پرسلانی را در اختیار بگیرند و دیگر نیازی نباشد به نمایندگی های حضوری مراجعه داشته باشند و در واقع از اتلاف وقت آن ها جلوگیری شود.

سایت های اینترنتی زیادی هستند که کار فروش این محصول را به دست گرفته اند اما باید ابتدا از سایت اطمینان پیدا کنید تا بتوانید سرامیک های پرسلانی جنس مرغوب را تهیه نمایید و آن را در اختیار قرار بگیرید.

کافیست تنها با یکبار خرید از این مجموعه مشتری واقعی ما شوید و کالایمان را به دیگر آشنایان و دوستانتان معرفی کنید ما توانسته ایم برای مشتریان تمامی ممصولات پرسلانی را آماده کنیم و هر مدل سرامیک و کاشی که خواسته باشید در این‌ فروشگاه موجود می باشد فقط کافیست با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید.