سرامیک پرسلان گلدیس قیمت

یکی از لوازم بهداشتی ساختمانی که هم مرغوبیت و محبوبیت فراوانی دارد و هم بسیار پر مصرف می باشد سرامیک است. این محصول معمولاً در کنار کاشی به عنوان سرامیک و کاشی پرسلان با طرح ها و رنگ های مختلف و قیمت های متفاوت تولید شده و به فروش می رسد. در این مطلب، قصد داریم در مورد ویژگی ها و مشخصه ها و مراکز عرضه و تولید سرامیک پرسلان گلدیس به تفصیل صحبت کنیم. این محصول اخیرا وارد بازار شده است و به دلیل درجه کیفی بالایی که دارد کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی به خود اختصاص داده است.

سرامیک پرسلان گلدیس قیمت

سرامیک پرسلان گلدیس

سرامیک پرسلان گلدیس سرامیک یکی از محصولات ساختمانی بسیار پر مصرف و مرغوب است که برای پوشش دهی کف سالن ها از جمله سالن های پذیرایی، سالن کنفرانس، اماکن تجاری و هتل ها و همچنین پوشش دهی دیوار و کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و حمام مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول با طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف در ابعاد گوناگونی با قیمت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

سرامیک هایی که این روزها در فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده لوازم بهداشتی ساختمانی رویت می شوند انواع و اقسام مختلفی دارند و هر یک با نام و برند مخصوص به خود شناخته می‌ شوند.

یکی از این محصولات سرامیک پرسلان گلدیس است که رنگ بندی، طراحی و مدل جذاب آن سبب شده تا اکثر پیمانکارها و مهندسان ساختمان از این محصول در پروژه های ساختمانی خود به کرات استفاده نمایند.

یکی از ویژگی‌ های سرامیک پرسلان گلدیس این است که این محصول با ابعاد بسیار بزرگ شبیه به سنگ های مرمریت و دیگر سنگ های ساختمانی تولید می شود.

پوشش سطح آن دارای تخلخلی است که رگه های سنگ های مرمریت را در ذهن تداعی می‌ کند رنگ آن معمولاً سفید، صدفی، خاکستری روشن و یا شیری است که با رگه های طلایی، نقره ای و مشکی و به صورت نا منظم یا موج های منظم روانه بازار می گردد.

ابعاد بزرگ سرامیک پرسلان اغلب شباهت زیادی به سنگ های اسلب دارد. از این سرامیک در ابعاد بسیار بزرگ برای پوشش دادن کف ساختمان های مختلف اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شود.

از جمله مشخصه های دیگری که برای انواع سرامیک پرسلان از برند گلدیس وجود دارد این است که این محصول هنگامی که کار گذاشته می شود و ساخته می گردد، تقریباً به صورت یک سرامیک یک دست و یک تکه با انسجام و یکپارچگی بالا جلوه می‌ کند به گونه‌ ای که به ندرت می توان خطوط و مرز میان سرامیک های مختلف را تشخیص داد.

این ویژگی یکی از مزیت ها و مشخصه های بسیار مهم این محصول به شمار می رود که بر زیبایی فضایی که سرامیک آن را پوشش می دهد به مراتب می افزاید.

یکی دیگر از خصوصیات سرامیک پرسلان گلدیس این است که در رنگ بندی های بسیار متنوعی از روشن ترین تا تیره ترین رنگ ها تولید می گردد.

این ویژگی باعث شده است تا از این سرامیک بتوان در نقاط مختلف ساختمان ازجمله تراس، ایوان، پارکینگ و حتی لابی های مجتمع های تجاری و مسکونی از آن استفاده کرد. برای پوشش دادن رنگ بندی و طرح روی این سرامیک زیادی به آن افزوده است.

لازم به ذکر است که با توجه به کاربردهای فراوانی که سرامیک گلدیس از نوع پرسلان در محیط ها و موقعیت های گوناگون دارد، می‌ توان گفت که ضخامت و مقاومت این سرامیک نیز از موقعیتی به موقعیت دیگر متفاوت است.

به عنوان مثال، سرامیکی که برای کف سالن های تجاری و مراکز تفریحی پر رفت و آمد تولید می‌ شود به دلیل ترددی که روی آن وجود دارد معمولاً ضخامت و درجه کیفی بالاتری دارد نسبت به سرامیکی که برای کف سالن پذیرایی ساخته می شود که کاملاً شخصی است و تردد روی آن بسیار محدود می باشد.

افزون بر این، سرامیک های گلدیس از نوع پرسلان که مناسب مکان های مرطوب از جمله سرویس ها و حمام می باشد نیز دارای ضریب اصطکاک و مقاومتی است که آن را ضد آب و ضد رطوبت می‌ کند.

شاید این ویژگی در سرامیک هایی که برای کف لابی و یا کف سالن پذیرایی ساخته می شود وجود نداشته باشد و یا اگر وجود داشته باشد با ضریب اصطکاک متفاوتی تولید شده باشد.

سرامیک پرسلان قیمت

سرامیک پرسلان قیمت محصولات کاشی و سرامیک از هر برند و کارخانه ای که باشند معمولاً به صورت متری به اشخاص و به صورت عمده به پیمانکارها و افرادی که در پروژه های ساختمانی بزرگ و متعدد فعالیت دارند عرضه می‌ شوند.

از این رو، برای استعلام از آخرین و جدیدترین قیمت سرامیک پرسلان لازم است ابتدا به آن دسته از پایگاه های اینترنتی معتبری مراجعه نمایید که این محصول را با درجه کیفی متفاوت و قیمت های گوناگون در کنار تصاویر و مشخصات آن عرضه می کنند.

ضمن این که بایستی توجه داشته باشید تا اگر قرار است این محصول را به شیوه ای آنلاین و از راه دور سفارش دهید، از میزان اعتبار مرکز فروش و توزیع اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

شرکت ما یکی از مراکز بسیار بزرگ و معتبر در عرضه و توزیع و همچنین صادرات انواع کاشی ها و سرامیک های پرسلان می باشد که محصولات آن به دلیل برخورداری از درجه کیفی بالا و قیمت مناسب هم در داخل کشور و هم در خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی نظیر روسیه و ترکیه با استقبال فراوانی مواجه شده است.

تنوعی که در سرامیک های پرسلان شرکت ما وجود دارد کمتر در دیگر کارخانه ها و شرکت ها یافت می شود. در واقع، تنوع محصولات ما باعث شده است تا با قیمت های متفاوتی که هر فرد یا هر موسسه یا ارگانی بضاعت تهیه آن را دارد، بتواند آن را خریداری کند.

برای سفارش و ثبت محصول کافی است نخست به پایگاه اینترنتی شرکت ما مراجعه کنید، مقالات مرتبط با سرامیک های پرسلان از جمله برند گلدیس را با دقت مطالعه نمایید تا با مشخصه ها و قیمت آن به خوبی آشنا شوید و سپس در صورت لزوم و نیاز محصول مورد نیاز خود را به تعداد دلخواه ثبت کرده و آن را سفارش دهید.

پس از خرید، این محصول در اسرع وقت برای شما ارسال می شود. لطفاً توجه داشته باشید که خرید عمده محصولات ما معمولاً مقرون به صرفه تر خواهد بود.