سرامیک چسبی کف با کیفیت تضمینی و کمترین قیمت

سرامیک چسبی کف با کیفیت تضمینی و کمترین قیمت ایده ی مناسبی است که می‌توانید با صرف زمان کم آن را نصب کنید.سرامیک چسبی کف با کیفیت تضمینی و کمترین قیمت

سرامیک چسبی کف

سرامیک چسبی کف سرامیک چسبی کف امروزه بسیار رونق پیدا کرده است در گذشته برای چسباندن سرامیک ها از مخلوطی از شن ماسه استفاده می‌کردند که دردسر و معایب زیادی داشت از جمله اینکه ممکن بود بعد مدتی این سرامیک ها کنده شده و یا بشکند اما امروزه با پیشرفت صنعت برای چسباندن از چسبهای محکم استفاده می شود.

در فرایند استفاده از این چسب که مخلوطی از چند ماده از جمله سیمان پرتلند، ماسه ریز و رزین اکریلیک است که باعث سریع تر پیشرفتن کار و همچنین صرفه جویی زمان در عمل چسباندن می شود همچنین این چسب قدرت و استقامت بالایی دارد و از روش سنتی و قدیمی راحت تر می باشد.

همچنین این چسب ضخامت زیادی را ایجاد نمی‌کند و مناسب برای کار هایی با ظرافت بالا است همچنین این چسب ها در برابر آب مقاوم بوده و حتی برای برای کاشی کاری نیاز به کندن کاشی قبلی نبوده و فقط لازم است سطح زیرین صاف باشد.

این چسب ها انواع مختلفی دارد ازجمله چسب خمیری است که با مواد معدنی و رزین اکریلیک ساخته شده است برای چسباندن این چسب باید اطمینان داشته باشید که زیر کاشی برامدگی و آب نباشد.

شکل دوم این ماده چسب به صورت پودری است که از مواد مستحکمی ساخته شده است که بعد از خشک شدن بسیار مقاوم می شود.

این چسپ برای کاشی ها و سنگ ها و حتی سرامیک استفاده می شود اما این چسب نباید در برابر رطوبت قرار بگیرد.

نوع سوم چسب پرسلانی است که در برابر آب مقاوم نبوده و نباید در مکان هایی که تماس با آب وجود دارد استفاده گردد این چسب برای سرامیک هم قابل استفاده است اما در تهیه این چسب باید به مقدار کافی آب اضافه شود و بعد از ساخته شدن چسب باید سریع استفاده شود وگرنه خاصیت مود را از دست می دهد.

در زمان چسباندن کاشی ها باید دقت کنید که دیوار را کاملا خشک کرده و چسب را زده دقت داشته باشید که کناره های بین دو کاشی بهم چسبیده شود و آبی بین چسب وجود نداشته باشد که کاشی شل نشود.

برای چسباندن کاشی برای آشپزخانه به دلیل بودن رطوبت از چسب محکمی استفاده کنید که کاشی های شکسته و کنده نشود این کاشی های چسبی برای افراد هزینه بالایی را وارد می‌کند اما اگر متراژ کم باشد با این کاشی چسبی زود تر به نتیجه خواهید رسید.

این چسب کاشی ها مزیت زیادی دارد مهم ترین آن سرعتی است که به کار و روند کار می دهد زیرا این چسب ها نیازی به کند کاشی قبلی ندارد به همین دلیل برای فرد هزینه کمی را نیز به ارمغان می آورد این چسب ها همچنین داری خاصیت آنتی باکتریال است و بعضی از این چسب ها نیز ضد آب و اسید هم هستند.

این چسب کاشی علاوه بر مزایا معایب نیز دارد عیبی که دارد آن است که نباید آب به لای درز های کاشی های زیرین برود چون باعث کنده شدن کاشی ها می شود.

همچنین نباید کاشی قبلی ترک و یا برآمدگی داشته باشد ویا اینکه بین کاشی های قبلی یکی از آن ها نباشد در این صورت ها نمی‌شود تز این چسب ها برای چسباندن استفاده کرد.

یک مشکلی هم که در استفاده از این کاشی چسب ها وجود دارد آن است که در استفاده از این کاشی ها در آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی مشکل افزایش ارتفاع کف وجود دارد و باید این مشکل با زمان زیاد رفع شود.

برای استفاده از این چسب باید افراد ماهر کاشی کاری کنند افراد ماهر در این چسب مقداری چسب بتن نیز می‌ریزند تا این چسب مستحکم تر شود قطر این چسب باید ۱ تا ۶ ملی متر باشد تا فضای زیادی اشغال نکند.

دلیل گران بودن این چسب وجود زیر سازی مناسب است که برای استفاده از این چسب این زیر سازی باید مناسب باشد تا این چسب عملکرد خوبی داشته باشد همچنین قیمت این چسب بستگی به اندازه ضخامت استفاده از آن دارد متور مثلا به صورت نرمال در هر یک متر مکعب ۳ کیلو گرم چسب نیاز می باشد.

در هنگام نصب این چسب باید محل قرار گرفتن چسب عاری از آب و گرد و خاک باشد همچنین باید در زمان نصب دمای هوا به طور میانگین ۱۸ الی ۲۵ سانتیگراد باشد و کاشی ها ۷۰ درصدشان به چسب آغشته شده باشد با عملکرد خوبی داشته باشد و همچنین اگه برامدگی یا نوک تیزی در زیر ساخت وجود داشت باید با چکش آن را کوبید تا سطح صاف شود.

برای عملکرد کاربردی بهتر است که بعد از نصب تا ۲۴ ساعت بر روی آن حرکت نکرده تا چسب بخوبی خشک شود اگر کاشی ها شل شده و یا کنده شوند حتی با دوغاب هم این مشکل حل نمی‌شود.

برای چسباندن این کاشی بر روی این چسب بهتر است با ماله شیار هایی یک دست و بدون موج و به یک سمت کشید تا کاشی درست جا گیر شود این چسب ها در کیسه های ۲۵ کیلویی می‌باشند و همانند ملات برای کاشی ها که با آب مخلوط می‌شود این چسب نیس با چند پیمانه آب اماده شده این چسب باید به خوبی مخلوط شده و بعد از آن استفاده شود.

سرامیک چسبی دستشویی

سرامیک چسبی دستشویی استفاده از سرامیک چسبی دستشویی معایب و مزایای دارد در گذشته از ملات برای چسباندن کاشی سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌کردند به دلیل برخورد مستقیم آب با کاشی و سرامیک این مکان ها امروزه از چسب های کاشی استفاده می کنند که در برابر آب مقاوم اند.

برخلاف تصور مردم افراد غیر ماهر هم می‌توانند به راحتی ازین چسب استفاده کنند و خرابی کاشی ها را خودشان با این چسب ها به راحتی رفع کنند این چسب ها دارای انتی باکتریال هستند و مانع کپک زدگی و رشد قاچ و میکروب در سرویس ها و حمام ها می شوند.

برای بهتر چسبیدن این چسب به دیوار و یا کاشی قبلی بهتر است بر روی آن خراش ایجاد کنید تا چسب و دیوار بهتر بهم وصل شوند اگه برای کاشی ماری از ملات سیمانی استفاده می‌کنید بدانید که سال های بعد برای تعمیر به تین چسب نیاز خواهید داشت پس این چسب گزینه تی مناسب برای تعمیر کاشی های حمام و دستشویی و حتی کف می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و جهت مشاوره با مشاوران ما در تماس باشید.