سرامیک کف اتاق مقاوم در برابر جذب رطوبت

سرامیک کف یکی از مهم ترین ارکان زیبایی در طراحی داخلی ساختمان است که در انتخاب آن باید دقت زیادی شود.

سرامیک کف اتاق مقاوم در برابر جذب رطوبت

سرامیک کف اتاق

سرامیک کف اتاق انتخاب کفپوشی مناسب از نظر طرح و رنگ برای اتاق بسیار مهم و ضروری است زیرا این کفپوش در ایجاد فضایی زیبا نقش پر رنگی دارد و می تواند جلوه ای فوق العاده چشم نواز به ارمغان آورد.

سوای از بحث زیبایی، کیفیت کفپوش هم اهمیت زیادی دارد که باید در آن دقت زیادی شود.

زیرا در صورتی استفاده از متریالی با کیفیت پایین هر چند زیبا نه تنها خوب و به صرفه نیست بلکه باعث تحمیل هزینه هایی ثانویه ای همچون مرمت و تعویض می شود.

از میان کفپوش هایی که برای کف اتاق استفاده می شود، سرامیک یکی از پرچمدارانی است که به طور گسترده از آن استفاده می شود.

این کفپوش از تنوع طرح و رنگ، کیفیت بالا، مقاومت در برابر جذب رطوبت، مقاومت در برابر ضربه و آسیب، زیبایی خیره کننده و… برخوردار است.

این متریال بی نظیر به سبب ویژگی های خارق العاده ای که دارا می باشد، طرفداران بسیاری دارد و توجه معماران زیادی را به خود جلب کرده است.

این نوع سرامیک چنان باکیفیت و منحصر به فرد است که عنوان بهترین کفپوش اتاق را به خود اختصاص داده است.

سرامیک محصولی معدنی و غیر فلزی است که از مخلوط کردن آب با موادی چون خاک رس، اکسید آلومینیوم، کاربید تنگستن فلدسپات و خشک کردن و حرارت دیدن در کوره های سرامیک سازی به دست می آید.

سرامیک ها در واقع نوعی کاشی به حساب می آیند که از آن ها در کف، دیواره، نما، پارکینگ و لابی، سرویس های بهداشتی و اماکن دیگر در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده می شود.

سرامیک ها در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب تولید و روانه بازار می شوند.

سرامیک هایی که دارای روکش لعابی می باشند از تنوع طرح و رنگ بسیاری برخوردار اند و با کیفیت بالایی ساخته می شوند بنابر این این امکان را برای افراد ایجاد می کنند تا محصولی زیبا و مرغوب خریداری کنند.

سرامیک کف انواع زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به سرامیک طرح سنگ مانند مرمر، گیوتین، طرح پارکت، سه بعدی و بسیاری طرح های دیگر اشاره کرد که دست خریداران را در انتخاب باز می گذارد.

این سرامیک باعث ایجاد تنوع در فضای اتاق می شود و نمایی نو و مدرن در عین شادابی به وجود می آورد و به سبب ویژگی هایی که دارد موجب می شود فضای اتاق های کوچک، بزرگ تر جلوه کند.

سرامیک کف ابعاد مختلفی چون چهل در چهل، شصت در شصت، سایز های اسلب با ابعاد صد و بیست در صد و بیست، دویست و چهل در دویست و چهل و… دارد که هر یک متناسب با فضایی است.

امروزه مصالح ساختمانی زیادی همچون موزائیک، پارکت، سرامیک، پرسلان، کاشی، لمینیت و… وجود دارد که از آن ها به عنوان کفپوش استفاده می شود.

اما سرامیک به دلایل مختلفی که با آن ها آشنا خواهيم شد نسبت به سایر موارد گزینه بهتری به شمار می آید.

در کف اتاق به علت تردد و ترافیک بالایی که وجود دارد بهتر است از مصالحی استفاده شود که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار باشد و با در اثر افتادن لوازم بر روی آن شکسته نشود.

سرامیک کف اتاق این ویژگی را دارا می باشد بنابراین به این سادگی ها شکسته نمی شود و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی از خود به نمایش می گذارد.

همچنین سرامیک کف به دلیل آن که ترکیبات آن فشرده است، نسبت به آب نفوذناپذیر می باشد و بر روی آن لعاب سایشی استفاده می شود، در برابر لغزش نیز مقاوم است و لیز نمی باشد.

سرامیک کف اتاق به نسبت دیگر مصالحی که در کف استفاده می شود، طول عمر بالاتری دارد.

این موضوع سبب شده تا در طی سالیان دراز و متمادی نیاز به بازسازی و یا تعویض نداشته باشد و از این جهت هزینه های احتمالی را کاهش می دهد.

سرامیک بسیار فشرده است به طوری که آب و رطوبت نمی تواند به سادگی در آن نفوذ کند به همین سبب مقاومت سرامیک بالا می رود و از رشد کپک و قارچ بر روی آن جلوگیری می شود.

سرامیک کف اتاق به سادگی کثیف نمی شود و در صورت آلودگی نیز به راحتی پاک می شود به گونه ای که می توان تنها با یک دستمال آن را مثل روز اول کرد که این ویژگی را دیگر متریال های پوششی ندارند.

یکی دیگر از مزایای سرامیک مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی و شنیده ها، نور خورشید است و بطوری که حتی اگر در معرض تابش نور خورشید هم باشد رنگ آن تغییر نخواهد کرد و ثابت خواهد ماند.

این ماندگاری رنگ در سرامیک کف اتاق موجب می شود تا سال های بسیار بسیار طولانی نیاز به تعویض کفپوش هایتان نداشته باشید.

سرامیک های کف اتاق رسانایی بسیار کمی در برابر حرارت و الکتریسیته دارند که این ویژگی باعث می شود در زمستان ها اتاق سرد نشود و از هدر رفتن گرمای ساختمان و انرژی جلوگیری می کند.

بنابر این سرامیک ها عایق های خوبی در برابر گرما و سرما هستند.

سرامیک ها به آن خاطر که در کوره های سرامیک سازی در دمای بسیار بالایی پخته و ساخته می شوند دارای دمای ذوب بالا می باشند و به همین جهت در شرایطی چون آتش سوزی و… مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

قیمت این متریال به عوامل زیادی چون کیفیت، ابعاد، برند و کارخانه تولید کننده و… بستگی دارد.

برای مثال هر چه کیفیت سرامیک بیشتر باشد و از مرغوبیت بالاتری بهره مند باشد قیمت آن نیز طبیعتا بیشتر خواهد بود.

همچنین هر چه ابعاد این کفپوش بزرگ تر باشد از قیمت بالا تری برخوردار است.

اما به طور کلی این کفپوش در مقایسه با دیگر متریال های پوششی مورد استفاده قیمت مناسب تر و پایین تری دارد.

پیشنهاد می شود که هنگام خرید سرامیک کف اتاق حتما به کیفیت آن توجه شود و در صورت امکان بالاترین کیفیت آن خریداری شود تا در طی سالیان دراز نیاز به عوض کردن آن نباشد.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین فروش عمده این محصول در کشور است که با فروش مستقیم توانسته است محصولات خود را با قیمت پایین تری از دیگر فروشندگان به دست مشتریان برساند.

خریداران محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه ما ارتباط برقرار کنند.