سرامیک کف اسلب سایز بزرگ با بیشترین تحمل فشار

سرامیک کف به سرامیکی گفته می‌ شود که با ابعاد بزرگ و در حد اسلب موجود بوده و از سطحی درخشنده و براق برخوردار است.

سرامیک کف اسلب سایز بزرگ با بیشترین تحمل فشار

سرامیک کف اسلب

سرامیک کف اسلب برای پوشش دادن کف ساختمان اعم از کف سالن پذیرایی یا کف نقاط مرطوب از جمله آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی معمولاً از سرامیک استفاده می شود.

البته مصالح ساختمانی دیگری ازجمله پارکت، چوب، موزاییک، گرانیت و سنگ مرمریت نیز برای کف این مکان ها وجود دارد که البته برای نواحی مرطوب به غیر از سرامیک، صرفاً کاشی قابل استفاده است.

اما آنچه حائز اهمیت است این است که برای سرامیک کف چه مشخصه ها و ویژگی هایی می توان قائل شد و این سرامیک ها اغلب به چه صورت وجود دارند.

سرامیک کف سرامیکی است که ابعاد آن معمولاً بزرگ بوده و از سرامیک هایی که برای کف آشپزخانه، کف سرویس و حمام استفاده می شود به مراتب بزرگ تر است.

این نوع سرامیک طرح ها و مدل های مختلفی دارد و در طیف وسیعی از انواع رنگ های تیره و روشن تولید و روانه بازار کاشی و سرامیک می شود.

سرامیک های کف ساختمان اگر محصولاتی برای پوشش دهی کف سالن پذیرایی و اتاق ها باشند و یا کالاهایی باشند که قرار است کف لابی را بپوشانند، سرامیک هایی با ابعاد بسیار بزرگ و در حد اسلب هستند.

افزون بر این، این سرامیک ها اگر از نوع مدرن و استاندارد باشند، اغلب کالیبره هستند، به این معنا که دارای برش هایی هستند که آنها را فاقد بند کشی و درز نشان می‌ دهد.

سرامیک های کف سالن و اتاق اغلب به رنگ های کرم، صدفی، یاسی، طلایی، سفید و طوسی می باشند.

به علاوه، این سرامیک ها طرح های بسیار زیادی دارند و نوع اسلب آنها طرح سنگ مرمریت است.

به عبارت دیگر، سرامیک کف اسلب غالباً دارای زمینه ای به رنگ روشن بوده که با رگه های نا منظم و امواجی پراکنده به رنگ های مشکی، نقره ای و آبی جلوه داده می شود.

علاوه بر طرح هایی که گفته شد، برای سرامیک کف در صورتی که غیر اسلب باشد، طرح‌های دیگری هم وجود دارد.

این طرح‌ ها عبارت است از:

۱. سرامیک کف با طرح چوب

۲. سرامیک کف با طرح سنگ برجسته

۳. سرامیک کف با طرح موزاییک

۴. سرامیک کف با طرح گرانیت

۵. سرامیک کف با طرح پارکت

یکی از ویژگی‌ های مهم سرامیک های کف این است که این محصولات معمولاً دارای طرح های مختلفی که به آن اشاره شد هستند.

این مشخصه باعث می شود تا بتوان با صرف بودجه و هزینه کمتر، آن نمود و جلوه ای را که مورد انتظار است برای فضا به ارمغان آورد.

به عنوان مثال، اگر فردی قصد دارد کف سالن های پذیرایی و هال را با سنگ مرمریت بپوشاند، اما تصمیم دارد این امر را با صرف هزینه ای به مراتب ارزان تر انجام دهد، می‌ تواند به جای سنگ از سرامیک با طرح سنگ مرمریت بهره جوید.

مشابه این امر در مورد سرامیک با طرح چوب و پارکت نیز کاملاً صدق می کند.

در واقع، می توان از سرامیک استفاده کرد اما جلوه چوب یا پارکت را به فضا داد.

این امر باعث می‌ شود تا مضرات استفاده از چوب و پارکت وجود نداشته باشد، به راحتی قابل شست و شو و تمیز کردن باشد، اما در عین حال ظاهر چوب یا پارکت را نشان دهد.

در مورد تحمل فشار و میزان مقاومت سرامیک باید نکته ای باید مطرح شود.

این سرامیک ها معمولاً با ضخامت ها و درجه های کیفی مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.

اما برخی از آنها تحمل فشار بسیار بالایی را دارند تا حدی که می‌ توان از این سرامیک ها حتی برای کف پارکینگ یعنی محل تردد اتومبیل نیز استفاده کرد.

این نوع از سرامیک های کف بسیار مقاوم، ضد ضربه و ضد شکستن هستند و قیمت گران قیمتی به آنها تعلق می گیرد.

میزان تخلخل، اصطکاک، قابلیت ضد ضربه بودن، ضد خش بودن و عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت نیز از دیگر مشخصه هایی است که سرامیک های اسلب با درجه کیفی بالا از آن برخوردار می باشند.

در مورد سرامیک های اسلب ِ سرویس های بهداشتی و حمام باید به این نکته اشاره کرد که این سرامیک ها برخلاف سرامیک های کف سالن پذیرایی، لابی و پارکینگ ساختمان می توانند حتی در تیره ترین رنگ های موجود نیز تولید شوند.

در حقیقت، سرامیک های اسلب چه با طرح سنگ مرمریت باشند و چه فاقد طرح خاصی بوده و صرفاً براق و صیقلی باشند، برای این مکان های مرطوب حتی در رنگ مشکی نیز وجود دارند.

از دیگر طرح هایی که برای سرامیک اسلب وجود دارد سرامیک اسلب پرسلانی است.

البته باید توجه داشت که سرامیک اسلب به این دلیل به این نام خوانده می شود که به صورت یک تکه و تخت است.

ضمن این که این محصول یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین انواع سرامیک های ساختمان برای کف و دیوار محسوب می شود.

برای سفارش و خرید سرامیک اسلب با طرح های مختلف و رنگ بندی های متنوع لازم است تا صرفاً به آن دسته از مراکزی مراجعه شود که در خرید، فروش و صادرات انواع محصولات اسلب برای کاشی و سرامیک فعالیت دارند.

این مراکز صرفاً به شیوه اینترنتی و از راه دور سفارش های خود را ثبت می‌ کنند.

یکی از فروشگاه هایی که بهترین و با کیفیت ترین انواع سرامیک اسلب با طرح های جدید و تحمل فشار زیاد را دارد و آن را با نازل ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد شرکت ما می باشد.

برای سفارش و خرید محصولات ما می توانید به پایگاه اینترنتی مرکز ما مراجعه کنید و تصاویر مربوط به سرامیک های فروشگاه ما را با دقت بررسی نمایید.

سپس چنانچه محصولی را انتخاب کردید و قصد خرید آن را داشتید، از طریق بخش «تماس با ما» با کارشناسان فروش تماس حاصل کرده و محصول مورد نیاز خود را به شیوه ای که شما را راهنمایی خواهند کرد سفارش داده و ثبت کنید.

شرکت ما به روش آنلاین فعالیت کرده و کالاهای ما به دلیل برخورداری از مرغوبیت فراوان و درجه کیفی بالا صادراتی به حساب می آیند.

تردید نکنید که با یک بار خرید از محصولات ما مشتری دائمی این شرکت خواهد شد چرا که این اتفاق تاکنون در مورد مشتریان پیشین نیز کاملاً صادق بوده است.