سرامیک کف بزرگ در وزن استاندارد با کمترین درجه سایش

از مناسب ترین انواع پوشش ها برای کف، سرامیک کف بزرگ است که دارای استاندارد وزنی بسیار خوب است.سرامیک کف بزرگ در وزن استاندارد با کمترین درجه سایش

سرامیک کف بزرگ

سرامیک کف بزرگ استفاده از مصالح ساختمانی امروزی برای پوشش کف نه تنها باعث محافظت از انواع لوله های آب و انتقال برق خواهد شد بلکه نقش اصلی آن ایجاد نمای هر چه زیباتر در کف ساختمان های مختلف می باشد و سرامیک از اصلی ترین و مناسب ترین مصالح برای این کار است.

سرامیک های مورد استفاده برای پوشش کف تا چند سال قبل ابعاد نسبتا کوچکی داشتند که به بیشتر از ۶۰ در ۶۰ سانتی متر نمی رسید اما در حال حاضر قضیه کاملا فرق کرده است و به ابعاد 100 در 100 سانتی متر و حتی بیشتر رسیده است و به این ترتیب تصویر متفاوتی از کف به نمایش گذاشته می شود چون هر چه کف یکدست تر باشد طرح و رنگ سرامیک بیشتر به چشم می‌آید.

ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت این سرامیک های سایز بزرگ همانند نمونه های کوچکتر خاک رساست البته در نمونه های جدید از نوعی مواد افزودنی نیز استفاده می شود که این مواد در کیفیت سرامیک تاثیر قابل توجهی دارد که باعث ایجاد استحکام و مقاومت بیشتر در آن خواهد شد و به این ترتیب با وجود افزایش ابعاد این سرامیک ها از مقاومت آنها در برابر ضربه کاسته نمی شود دارای مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و فشار خواهند بود.

وجه تمایز خاص این سرامیک ها تنها به خاطر اندازه بزرگ آنها نیست بلکه امروزه این محصولات در طرح های فوق العاده زیبایی تولید می شوند و جزء مصالح مورد نیاز برای طراحان داخلی هستند که از آن برای ایجاد نمایی متفاوت در کلیه بخش‌های داخلی ساختمان استفاده می نمایند.

این سرامیک ها همچون برخی نمونه های قدیمی دارای ضخامت زیادی نیستند ولی چون دارای ابعاد بزرگی هستند وزن آنها زیاد است و به این ترتیب جابجایی آنها نیز چندان راحت نیست و این یکی از معایب سرامیک های بزرگ به شمار می رود اما سرعت پوشش کف با این سرامیک ها بسیار بالا است و در زمانی کوتاه مساحت زیادی از کف پوشانده می‌شود که این مسئله هزینه های استادکاری و کارگری را می تواند تقلیل دهد.

در تولید این سرامیک از دستگاه های مخصوص استفاده شده است تا مواد اولیه را به بهترین شکل ممکن با هم مخلوط کند و خمیری بسیار یکدست ایجاد نمایند که باعث می شود همه بخش های سرامیک از نفوذ ناپذیری بالایی نسبت به آب برخوردار باشد، علاوه بر این با دستگاه های پرس بیشترین میزان فشار به این خمیر وارد می شود و این سرامیک علیرغم داشتن ضخامت زیاد از استحکام فوق العاده نیز برخوردار می باشد.

این نوع سرامیک ها به دلیل این که در کف مورد استفاده قرار می گیرند محل تردد زیادی بوده و به این ترتیب اگر از مقاومت سایش بالایی برخوردار نباشند و میزان نفوذ آب مورد استفاده در آنها زیاد باشد بدون شک پس از مدت کوتاهی لعاب در آنها از بین رفته و زیبایی این محصولات بسیار کاهش خواهد یافت.

از بین رفتن لعاب سرامیک به دکوراسیون داخلی نیز تاثیر خواهد گذاشت بنابراین در تهیه این محصول توانایی مقاومت آن در برابر سایش حتماً باید در نظر گرفته شود و محصولی با کمترین درجه سایش انتخاب گردد.

این سرامیک به دلیل ابعاد بزرگ حمل و نقل نسبتا مشکلی دارد با این وجود از بسته بندی های موسوم به پالت برای عرضه آنها به بازار استفاده می شود و این بسته بندی ها باعث وارد آمدن کوچکترین آسیب به بدنه سرامیک خواهند شد تا به این ترتیب محصول سفارشی در سالم ترین شکل ممکن به دست خریداران آن در داخل و خارج کشور برسد.

این سرامیک ها به لحاظ نوع لعاب مورد استفاده در آنها بسیار استثنایی هستند به این معنی که برخلاف سرامیک های قدیمی از لعاب های معمولی برای آنها استفاده نمی شود بلکه از لعاب های رزینی با حداکثر چسبندگی و نفوذ به سرامیک در آنها استفاده می گردد تا به این شرکت لعاب بیشترین میزان استحکام را از خود نشان می دهد و در عین حال ماندگاری آن زیاد است.

از ویژگی های این سرامیک ها عدم لیز بودن آنها است به این ترتیب که بسته به مکان استفاده از سرامیک نمونه های بسیار جالبی از این محصولات تولید شده اند که در برابر رفت و آمد بیشترین اصطکاک را ایجاد خواهد کرد.

فرد با راه رفتن بر روی این سرامیک ها دچار لغزش نمی شود که این مورد بیشتر در سرامیک های مناسب سرویس بهداشتی و حمام و استخر ها لحاظ شده است و سرامیک های بزرگ مورد استفاده در این مکان ها اکثرا حالت شیاردار دارند تا پا با راه رفتن بر روی آنها لیز نخورد.

خرید سرامیک کف حیاط

خرید سرامیک کف حیاط موزائیک گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در کف حیاط است اما این محصول در بهترین نمونه های آن نیز ظرافت زیادی ندارد علاوه بر این گذشت زمان می تواند باعث بروز سرمازدگی و هوازدگی در آن شود و باعث تخریب موزاییک گردد و ظاهر نازیبایی به آن ببخشد به همین خاطر استفاده از سرامیک ویژه کف حیاط در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است.

کسانی که علاقه مند به ایجاد فضایی متفاوت در کف حیاط خود هستند با تهیه این سرامیک از ویژگی‌های خاص این محصول نهایت استفاده را می برند و با تهیه نوع ضد سرمای این محصول هم زیبایی و هم ماندگاری و استحکام را به دست می آورند.

بهترین سرامیک مورد استفاده در کف حیاط را از تولیدکننده داخلی آن که این محصول را با تضمین ارائه می کند می توان خریداری نمود و با کیفیت ترین آنها را نه تنها برای مصرف داخلی بلکه برای صادرات به دیگر کشورها نیز استفاده نمود.

خرید سرامیک کف حیاط برای استفاده کنندگان عمده این محصول با قیمت بسیار ارزان تر صورت می گیرد چون تولیدکنندگان سفارش را با قیمت ارزان تر به خریداران ارائه می کنند و به این شکل این هم محصول با قیمتی هر چه ارزان تر در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

برای خرید این محصول باید نمونه های مختلف آن را مشاهده کرد و برای این کار نیازی به حضور در محل نمی باشد بلکه از طریق این وب سایت امکان مشاهده تک تک محصولات وجود داشته و در خرید به صورت آنلاین استعلام قیمت نیز صورت می گیرد تا با نرخی باورنکردنی و بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر بی واسطه این محصول به دست مشتری برسد.