سرامیک کف تراس در طرح های متنوع و زیبا با درجه جذب رطوبت

برای تراس در ساختمان از سرامیک مخصوصی استفاده می شود که درجه جذب رطوبت پایینی و طرح های متنوع و زیبا دارد که به سرامیک کف تراس مشهور است.

سرامیک کف تراس در طرح های متنوع و زیبا با درجه جذب رطوبت

سرامیک کف تراس

سرامیک کف تراس تراس از جمله بخش های ساختمان های مسکونی است که بیشترین تماس با محیط بیرون را همچون حیات دارد و به این ترتیب تحت شدیدترین نوسانات دمایی قرار خواهد داشت.

نوع پوششی که برای کف این قسمت مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت بسیار زیادی دارد و انتخاب مصالح ساختمانی مناسب در آن فوق العاده با اهمیت است.

سرامیک کف تراست از مصالحی است که برای پوشش کف این قسمت از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل مقاوم بودن آن نسبت به سرما پایداری آن بسیار زیاد است و سال های طولانی تری در این قسمت از ساختمان دوام نخواهد آورد.

با وجودی که سرامیک های امروزی نسبت به نمونه های قدیمی از ضخامت کمتری برخوردارند این سرامیک همچنان از جمله سرامیک های با ضخامت زیاد محسوب می شود.

این سرامیک تغییرات دمایی را در این قسمت از خانه تحمل می نماید و برخلاف انواع سرامیک های دیگر مقاومت بالاتری در برابر آب داشته و تحت تغییرات دمایی دچار ترک خوردگی نمی شود.

این سرامیک دارای سطح صافی نیست و دلیل این مسئله نیز نوع کاربرد آن است که در فصول بارندگی و یخبندان نباید لیزی پیدا کند و به همین خاطر طرح های برجسته بر روی آن ایجاد می شود که امنیت این قسمت از خانه را چندین برابر افزایش می دهد.

این سرامیک علاوه بر خاک رس و سیلیکات دارای ترکیبی پلیمری در ساختار آن است که بافت متراکم تری به سرامیک می دهد به خصوص اینکه تحت فشار بیشتری در فرآیند تولید قرار گرفته و به این شکل بیشترین میزان استحکام را خواهد داشت.

از ویژگی‌های این سرامیک به خصوص ابعاد مختلف آن است که در نمونه های امروزی این محصول دارای ابعاد بزرگتری در دو جهت طول و عرض است و به این دلیل نسبت به انواع دیگر با سرعت بسیار بیشتری نصب آن انجام می گیرد.

این نوع سرامیک ها به دلیل این که در کف تراس استفاده می شوند باید ویژگی های خاص و منحصر به فردی در آن وجود داشته باشد و به همین دلیل مقدار جذب رطوبت توسط آنها فوق العاده کم است و با استفاده از آب مناسب این مقدار به حداقل ممکن می رسد.

فاصله بین سرامیک باید کمترین میزان باشد و در این سرامیک ها از برش لیزری استفاده شده است تا لبه

های این محصولات کاملاً صاف بوده و کمترین فاصله بین این محصولات وجود داشته باشد.

از ویژگی های این سرامیک داشتن طرح های فوق العاده جذاب و رنگ های متنوع است و دلیل این مسئله نیز قرار گیری این قسمت در یکی از مهمترین بخش های خانه می باشد که گاهی اوقات برای دورهمی ها و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد .

این سرامیک در تراس های با مساحت بزرگ گزینه بسیار خوبی برای پوشش کف خواهد بود چون در زیبا کردن این محیط ها بسیار تاثیر دارد و علت آن نیز داشتن نمونه های زیبا است.

این محصول نسبت به سرامیک های قدیمی تر از وزن کمتری برخوردار است و حمل و نقل آنها را برای استادکاران و کارگران راحت‌تر می کند و ابعاد آنها نیز بزرگ تر است.

این محصول به ازاء هر مترمربع وزن سبک تری نسبت به انواع قدیمی دارد همچنین استفاده از این محصول جایگزین بسیار خوبی برای انواع مختلف موزاییک است.

با کاربرد این سرامیک در کف تراس دیگر نیازی به استفاده از موزاییک های سنگین نیست که قدرت جذب آب توسط آنها زیاد نیز می باشد امکان نشت آب از آنها زیاد است.

قیمت هر متر مربع از این سرامیک ها نسبت به موزاییک گران تر است ولی به لحاظ زمان نصب بین این دو محصول تفاوت زیادی وجود دارد و نصب سرامیک های امروزی نیاز به زمان کمتری خواهد داشت.

این سرامیک ها علاوه بر این که ضد آب هستند دارای نمونه های جدید سه بعدی می باشند که امروزه بسیار مد هستند چون نمای متفاوتی به محیط می دهند.

تصاویری چاپ شده بر روی این سرامیک ها بعد از مرحله پخت نهایی در کوره به صورت سه بعدی چاپ می شوند که تصاویر بی نظیر و متفاوتی نسبت به سرامیک های قبلی را به نمایش می گذارند و زیبایی فوق العاده بیشتری دارند.

قیمت سرامیک کف حیاط

قیمت سرامیک کف حیاط استفاده از سرامیک تنها مختص بخش داخلی ساختمان و نمای آن نیست بلکه این محصول می تواند جایگزین موزاییک های مختلف شود که در کف حیاط مورد استفاده قرار می گیرند که چند دهه است که جایگزین مناسبی برای آنها پیدا نشده است.

سرامیک محصولی فوق العاده مناسب به عنوان جایگزین موزاییک های سنگین و کوچک است که از استحکام بسیار بیشتری نسبت به آنها برخوردارند.

سرعت نفوذ آب در موزاییک ها زیاد است و این مساله به آنها آسیب خواهد رساند به خصوص این که در اثر نوسانات دمایی و یخ زدگی دچار ترک خوردگی می شوند.

سرامیک کف حیاط به عنوان بهترین جایگزین برای موزاییک کف حیاط شناخته می شود و امروزه در ابعاد بزرگ تولید می گردد همچنین به عنوان ضد سرما و ضد لغزش به خریداران عرضه خواهد شد و قیمت های مختلفی دارند که کیفیت آنها تعیین کننده قیمت نهایی است.

قیمت سرامیک بسته به مقاومت آنها در برابر دمای بسیار پایین و بالا تعیین می شود همچنین این محصول ممکن است با لاستیک خودروها تماس زیادی داشته باشند و به عنوان محلی جهت پارک ماشین مورد استفاده قرار بگیرند بنابراین باید در برابر سایش نیز بسیار مقاوم باشد.

این سرامیک ها قیمتی متفاوت از نمونه های معمولی دارند و جهت اطلاع دقیق از قیمت هر یک از نمونه های این سرامیک باید با تولید کننده آن مستقیم و بی واسطه در تماس بود و اطلاعات کاملی را در مورد این محصول و قیمت آن برای خود تهیه کرد.

اطلاع دقیق از قیمت روز این سرامیک در این سایت امکان‌پذیر می باشد و خریداران از مشخصات فنی آن باخبر می شوند و به این ترتیب این سرامیک درجه یک را با کیفیتی بسیار عالی در کمترین زمان تهیه خواهند کرد.

برای صادرات نیز گزینه خوبی است و کشورهای همسایه خریدار بسیار خوبی برای آن می باشند بنابراین صادرکنندگان باید قبل از اقدام به بازاریابی، استعلام قیمت این سرامیک را برای خود انجام دهند.