سرامیک کف حیاط با دوام و مقاومت بسیار بالا

برای کف حیاط از سرامیک استفاده کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشد سرامیک از مقاومت و دوام بالا برخوردار است، رطوبت و نور خورشید به آن آسیب نمی زند.

سرامیک کف حیاط با دوام و مقاومت بسیار بالا

سرامیک کف حیاط

سرامیک کف حیاط استفاده از سرامیک برای کف حیاط امروزه امکان پذیر شده است زیرا از سرامیک با تکنولوژی پیشرفته تولید می شود تا در برابر عوامل آب و هوایی که در حیاط وجود دارد و به صورت مستقیم به سرامیک برخورد می کند مقاوم باشد.

همانطور که می دانید حیاط در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌گیرد بنابراین سرامیک باید نور خورشید را تحمل کند و به مرور زمان باعث رنگ پریدگی آن نشود، همچنین به علت وجود باران و برف و هر شستشوی حیاط و سرامیک باید در برابر رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

مقاومت سرامیکی نسبت به موزاییک خیلی بیشتر است و همچنین قیمت آن نسبت سنگ بسیار ارزانتر است بنابراین انتخاب آن یک انتخاب هوشمندانه می باشد زیرا زیبایی بیشتری نسبت به موزاییک دارد و قیمت ارزان تری نسبت به سنگ دارد.

اگر سرامیک حیاط مقاومت بالا در برابر رطوبت نداشته باشد با بارش باران یا شستشو به مرور زمان سطح آن به سمت بالا می آید و به اصطلاح حالت برآمدگی پیدا می کند، همچنین باید سرامیک کف حیاط سطح طرح داری داشته باشد تا مانع از لیز خوردن هنگام خیس شدن شود.

سرامیک که کف حیاط در برابر سایش مقاوم است به طوری که با رفت و آمد و موتور و ماشین دچار سایش نمی شود و به مرور زمان سطح آن فرسوده نخواهد شد.

در سرامیک از موادی استفاده می شود که میزان کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را به صورت سرامیک درجه یک تا درجه ۳ تبدیل می کند هر کدام از این سه مورد دارای قیمت مجزا است، به همه توصیه می‌کنیم که سرامیک درجه یک را تهیه کنند و نگران قیمت نباشد زیرا شما قرار است که یک بار هزینه کنید.

با توجه به اینکه حیاط یک محیط بیرونی است درجه یک بودن سرامیک اهمیت بیشتری دارد، به طوری که برای فضای داخل خانه از سرامیک های درجه پایین هم می توان استفاده کرد زیرا نور خورشید، رطوبت و رفت‌ و آمد کمتری وجود دارد.

بر اساس محیط های گرمسیر و سردسیر از سرامیک جداگانه باید استفاده کرد در محیط گرمسیر نور خورشید شدت بیشتری دارد و سرامیک مقاومت بیشتری باید در برابر نور خورشید داشته باشد در حالی که در مناطق سردسیر سرما و بارش باران بیشتر است و میزان جذب رطوبت سرامیک مهمتر است.

برای تولید سرامیک استانداردهای لازم مورد بررسی قرار می‌گیرد و باید در تمامی مراحل این استانداردها را رعایت شود تا در نهایت محصولی با کیفیت تولید شود، در شرکت های تولیدکننده که در ایران با تعداد زیادی وجود دارد این مسئله مهم است و به علت رقابت تنگاتنگی که وجود دارد هر کدام سعی می کنند بهترین محصول را تولید کنند.

سرامیک کف و حیاط دارای تنوع زیادی است که طرح و رنگ آن بسیار متنوع امروز سرامیک های جدید دارای ابعاد بسیار بزرگ است که یکی از آن قسمت زیادی را پوشش می‌دهد بنابراین نصب بسیار آسانی دارد که در مدت زمان کوتاه حیاط را می توان با این سرامیک پوشش داد.

در زمانهای گذشته کاشی و سرامیک در ابعاد کوچکتری برش داده می‌شد که اگر دقت کرده باشید از زمانی که نصب می شود خطوط بندکشی بین آن خیلی زیاد است و همین زیبایی آن را کاهش می دهد، در حالیکه سرامیک اگر ابعاد بزرگی داشته باشد بندکشی کمتری نیاز خواهد داشت به خصوص برای حیاط که هرچقدر بندکشی کمتر باشد تخریب سرامیک دیر تر خواهد بود.

سطح سرامیک به دلیل اینکه حالت نرم تری دارد آلودگی کمتری روی آن می نشیند و برای حیاط بهتر است یا سرامیک هایی با رنگ تیره تر استفاده کنید تا با تابش نور خورشید انعکاس کمتری پیدا کند و بیش از اندازه باعث روشن شدن نشود، البته اگر حیاط کم نوری داری سرامیک با رنگ روشن مناسب است.

با سرامیک کردن کف حیاط باید کاشی مناسب برای دیوار حیاط را هم انتخاب کنید تا با هم هماهنگ باشد و کاشی همانند سرامیک باید مقاومت زیادی داشته باشد اما به علت اینکه در معرض سایش رفت و آمد قرار نمیگیرد کیفیت آن بیشتر حفظ می شود.

امروز سرامیک کف حیاط را با چسب های مخصوص نصب می کنند که این مورد وقت کمی می گیرد و هزینه کمتری خواهد داشت زیرا در زمان های گذشته برای نصب سرامیک است گچ و سیمان استفاده می شد که به هزینه و زمان زیادی نیاز داشت، بهتر است که نصب سرامیک توسط فرد ماهر انجام شود تا کار بدون نقص به اتمام برسد.

با توجه به شرکت ها و برند های مختلفی که در بازار وجود دارد هنگام خرید به این موضوع توجه کنید و یک برند معتبر را تهیه نمایید ما بهترین و با کیفیت ترین سرامیک ها را برای شما آماده کردیم و آنقدر تنوع زیاد است که مطمئن این هرکسی با سلیقه مختلف آنچه که مدنظرش هست را پیدا می کند.

برای مشتریان عزیز که به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت می کنند تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است و به علت فروش محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه قیمت خیلی مناسب است فرصت را از دست ندهید و سفارش خود را ثبت کنید، محصول در مدت زمان کمی به دست شما در هر نقطه از ایران که باشید می رسد.

قیمت سرامیک با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد بستگی به طرح ابعاد و موادی که در تولید آن به کار رفته شده است فرق می کند همچنین به علت اینکه یکی از محصولات ساختمانی است قیمت آن به صورت مداوم تغییر می کند و ثابت باقی نمی ماند بنابراین اگر می خواهید از قیمت مطلع شوید با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما هستند و به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند بنابراین از طریق شماره تلفنهای موجود با ما تماس بگیرید تا علاوه بر یک خرید از این مشاوره رایگان هم بهره مند شوید.

هدف ما فقط به دست آوردن رضایت مشتری است که برای رسیدن به هدف تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شما را به مشتری دائم و همیشگی تبدیل کنیم.