سرامیک کف حیاط خانه

برای خانه هایی که دارای حیاط هستند استفاده از مصالح مناسب جهت پوشش کف حیاط بسیار مهم است و علاوه براین که کف حیاط پوشیده می شود نقش بسیار مهمی هم در زیبایی خانه ایفا می کند که در این میان سرامیک یکی از بهترین گزینه ها است و تنوع و زیبایی این محصول با هیچ پوشش کف دیگری قابل مقایسه نمی باشد همچنین خرید سرامیک کف حیاط خانه از فروشنده معتبر آن به راحتی ممکن است و شما بسیار راحت و ارزانتر از جاهای دیگر امکان خرید بهترین ها را دارید.

سرامیک کف حیاط خانه

سرامیک کف حیاط

سرامیک کف حیاط حیاط خانه ها چنانچه دارای کف مناسب باشد یکی از امتیازات آن خانه محسوب می شود و باعث می شود ارزش مادی خانه نیز بسیار بالاتر رود بنابراین دقت در انتخاب بهترین کف برای این مکان بسیار مهم است و انتخاب نامناسب باعث ایجاد چهره نامناسب در خانه می شود.

تا چند سال قبل استفاده از موزائیک در کف حیاط بسیار مرسوم بود و از آن به عنوان یکی از مصالح رایج برای پوشش حیاط استفاده می شد اما در چند سال گذشته سرامیک به تدریج جایگزین سرامیک شده است و علت این مساله نیز تنها زیبایی این محصول نیست بلکه مزیت های دیگری در آن وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

سرامیک های مناسب برای حیاط برخلاف موزائیک ها دارای ابعاد نستا کوچک نیستند بلکه روز به روز ابعاد آنها بزرگتر می شود به طوری که اخیرا نمونه های با اضلاع یک متر و حتی بیشتر از آن نیز وارد بازار شده اند که کار نصب آنها بسیار راحت تر است و به همین خاطر هزینه نصب کمتری هم دارند.

این سرامیک ها دارای یک امتیاز ویژه هستند که در کمتر موزائیکی دیده می شود و آن ضد سرما بودن است به این صورت که در روزهای سر سال و هنگامی که یخ و برف روی تیم سرامیک ها را می پوشاند هیچ تغییری در ظاهر آنها ایجاد نمی شود و به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی نمی شوند در حالیکه این مزیت در مورد موزائیک ها وجود ندارد و اکثر آنها نهایتا بعد از چند سال دچار خوردگی می شوند.

قیمت سرامیک های کف حیاط نسبت به موزائیکها اندکی گرانتر است اما باید این نکته را در نظر داشت که طول عمر بالایی هم دارند و با یک محاسبه سرانگشتی می توان نتیجه گرفت که خرید و نصب و استفاده از آنها بسیار به صرفه تر می باشد.

این سرامیک ها دیگر مانند گذشته دارای ضخامت زیادی نیستند چون در ساخت آنها از مواد پلیمری استفاده می شود که باعث می شود استحکامی بسیار بالاتر از نمونه های قبلی را داشته باشند و در عین حال ضخامت هم زیاد نباشد که این مساله بر وزن سرامیک و جابجایی آن تاثیر زیادی دارد.

استفاده از این محصول نسبت به استفاده از سنگ های مخصوص کف بسیار ارزانتر است و برخلاف آنها لیز هم نمی باشند چون روی آنها آج هایی حین تولید ایجاد می شود که احتمال سر خوردن روی آنها به حداقل مقدار ممکن می رسد و این مزیتی است که هر چند در برخی موزائیک ها هم وجود دارد اما آج آنها در اثر سرما و بعد از مدتی از بین می رود.

این محصولات نسبت به آب هم نفوذناپذیر هستند و اغلب از یک لایه لعابی ضخیم روی آنها استفاده می شود که در نمونه های جدید از نوع رزینی است و چسبندگی بسیار بالایی هم به سرامیک دارد که باعث بالا رفتن کیفیت این محصول شده است.

برای این سرامیک ها تنوع ابعاد زیادی وجود دارد یعنی شکل هندسی همانند موزائیک ها و سنگ ها صرفا مربع یا مستطیل نیست و هر نوع شکل هندسی را می توانند داشته باشند که این مساله بر زیبایی حیاط به مقدار قابل توجهی می افزاید.

اخیرا نمونه های سه بعدی این سرامیک ها برای حیاط هم تولید شده که چهره ای کاملا متفاوت به کف حیاط می بخشند و باعث ایجاد منظره های بسیار زیبایی و شگفت انگیزی در آن می شوند به طوری که باعث جلب توجه همه افراد خواهند شد.

سرامیک کف خانه

سرامیک کف خانه کف خانه در بخش داخلی ساختمان مانند حیاط باید با استفاده از کفپوش های مناسب پوشیده شود که سرامیک یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای این کار است و دلیل این مسئله نیز مزایایی است که این محصول نسبت به انواع کفپوش های دیگر دارد که یکی از آنها طرح های زیبا و قیمت مناسب می باشد.

این سرامیک ها در کف استحکام بسیار بالایی دارند چون با استفاده از چسب یا ملات و سیمان روی کف قرار می گیرند همچنین هیچ محدودیتی از نظر نوع سطحی که روی آن نصب می شوند ندارند و به سطوح مختلف سیمانی وصل می شوند تا به این ترتیب یک لایه عایق نسبت به آب را ایجاد کنند که مانع از نشت آب به سطح زیرین خواهند شد و این در ساختمان های چند طبقه اهمیت بسیار زیادی دارد.

زیباترین نمونه های سرامیک مورد استفاده برای کف خانه توسط کارخانه های متعددی در سطح کشور تولید می شوند که ماده اولیه اصلی برای آنها خاک رس است اما امروزه از افزودنی های مختلفی همچون پلیمرها در این سرامیک ها استفاده می شود که باعث ایجاد استحکام بسیار بیشتر آنها و نفوذ ناپذیری نسبت به آب می گردد.

بنابراین از نظر تعداد کارخانه های تولید کننده این سرامیک هیچ محدودیتی وجود ندارد و کیفیت های متفاوتی از این سرامیک ها قابل تغییر می باشند اما برای خرید انواع سرامیک کف خانه در زیباترین نمونه های آن تنها توجه به طرح و رنگ این محصول کافی نیست بلکه باید از کیفیت آنها نیز اطمینان حاصل کرد.

جهت کسب اطمینان از کیفیت این سرامیک ها باید تولید کننده و کارخانه معتبر سازنده این سرامیک ها را شناسایی نمود سپس نسبت به مشاهده نمونه های مختلف ارائه شده توسط کارخانه اقدام کرد که این مسئله از طریق روش های مختلف مراجعه حضوری یا این سایت قابل انجام است که طبیعتا روش دوم به صرفه بوده و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

خرید انواع مختلف این سرامیک به روش یاد شده بسیار آسان خواهد بود و هر مشتری از راه دور و خانه یا فروشگاه خود آن سفارش نمونه های انتخابی خود را از این سایت انجام خواهد داد که در کمترین زمان ممکن در پالت های مخصوص و بسته بندی های ویژه برای خریداران در دورترین نقاط ارسال خواهند شد همچنین صادر کنندگان از طریق این سایت قادر به تامین نیاز خود برای صادرات خواهند شد.