سرامیک کف سرویس بهداشتی تبریز

قیمت سرامیک کف سرویس بهداشتی در تبریز بسیار مناسب و ارزان است‌. زیرا این شهر در چندین سال در زمینه تولید سرامیک فعالیت داشته، همچنین شرکت ها محصولات خود را مستقیماً در بازار داخلی و خارجی پخش می کنند. برای آگاهی از قیمت سرامیک تبریز با شماره های این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت رایگان اطلاعات ویژه ای را در اختیارتان قرار خواهند داد. ما در زمینه فروش سرامیک، برای مشتریانی که این محصولات را به صورت عمده سفارش بدهند تخفیفات ویژه را در نظر گرفته ایم.

سرامیک کف سرویس بهداشتی تبریز

سرامیک کف سرویس بهداشتی

سرامیک کف سرویس بهداشتی قسمت سرویس بهداشتی دائما با استفاده از انواع محلول های شوینده و همچنین آب تمیز می‌شود. بنابراین سرامیک کف سرویس بهداشتی حتماً باید باکیفیت باشد.

در هنگام تهیه و خرید سرامیک کف سرویس بهداشتی به کیفیت و ضخامت آن توجه داشته باشید، هر چه سرامیک کف ضخیم تر باشد، بنابراین طول عمر آن نیز بیشتر خواهد بود.

در برخی از موارد دیده شده است که سالمندان به دلیل سر خوردن بر روی سرامیک کف سرویس بهداشتی دچار شکستگی ناحیه لگن و زانو شده‌اند و برای درمان آن باید مدت زمان طولانی را صرف کنند، سرامیک های ضد لغزش برای کف سرویس بهداشتی کارایی بالایی دارند و از لغزندگی و سر خوردن نیز جلوگیری می‌کنند.

شرکت ها و برند های زیادی در زمینه تولید سرامیک سرویس بهداشتی فعالیت دارند. شما نیز در بازار شاهد انواع مختلفی از این محصولات خواهید بود. برخی از سرامیک ها کیفیت پایینی دارند و همچنین در کمترین زمان ممکن دچار می شوند. بهتر است در هنگام خرید حتما به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع سرویس سرامیک را تهیه کنید؛

  • ضد لغزنده بودن، از خرید سرامیک هایی که سطح صیقلی دارند خودداری کنید.
  • استحکام بالا در برابر مواد شوینده
  • ثابت بودن رنگ زیرا محیط سرویس بهداشتی به صورت مداوم شستشو داده می شود.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • ضخامت استاندارد تا نسبت به آب نیز نفوذ ناپذیر باشد.
  • زیبایی ظاهری
  • در برابر سایش مقاوم باشد.

عامل اصلی افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله سرامیک واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد. اگر شما مستقیما سرامیک را از کارخانه های تولیدکننده دریافت کنید، قطعاً قیمت آن نیز نسبت به بازار ارزان تر خواهد بود.

ما برای دسترسی آسان تمامی مشتریان اقدام ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده ایم. می توانید در کمترین زمان ممکن به کاتالوگ این مرکز دسترسی داشته باشید.

سرامیک کف تبریز

سرامیک کف تبریز امروزه استفاده از انواع سرامیک در قسمت های مختلف از جمله کف ساختمان و همچنین کف پارکینگ رونق زیادی گرفته است. همان طور که می دانید انواع سنگ معدنی استحکام بالایی دارد اما قیمت فروش محصولات بسیار بالا بوده بنابراین بیشتر افراد تمایل دارند که از انواع سرامیک در قسمت کف ساختمان ها استفاده کنند.

البته یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرامیک نسبت به سنگ ها زیبایی ظاهری می باشد، تنوع سرامیک بسیار بالا بوده و البته تولیدکنندگان این محصولات را در طرح ها و مدل های جدید و به روز ارائه می دهند.

از جمله ویژگی های سرامیک کف تبریز می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

زیبایی ظاهری؛ قطعاً همه مشتریان در هنگام خرید ابتدا به زیبایی ظاهری سرامیک توجه دارند. زیرا بخش مهمی از زیبایی ظاهری منازل بسته به نوع سرامیک به کار برده شده می باشد. تنوع طرح و رنگ بندی سرامیک کف بسیار بالا بوده و همچنین از جمله به روز ترین آن ها می توان به سرامیک هفت بعدی، سرامیک سه بعدی، سرامیک گل برجسته و همچنین سرامیک موزاییکی اشاره نمود.

سرامیک های هفت بعدی که از جدیدترین و بروزترین نوع این محصولات می باشند که در بازار داخلی و خارجی مشتریان بی شماری را به سوی خود جذب نموده است. این سرامیک ها به دلیل ایجادخطای دید باعث افزایش زیبایی محیط می شوند.

در گذشته انواع سرامیک فقط در رنگ سفید و کرم تولید می شد و همچنین به دلیل داشتن سطح صاف و لغزنده فرش بر روی آن تکان می خورد. اما امروزه شرکت های تولید کننده انواع سرامیک ضد لغزنده را تولید نموده اند، که قیمت آن بالاتر می باشد اما به دلیل کارایی بالا ارزش خرید این محصول نیز بسیار زیاد است.

نصب سریع و آسان؛ در سطح کشور نیروهای ماهر زیادی در زمینه نصب سرامیک فعالیت دارند. همان طور که می دانید وزن سرامیک بسیار سبک تر بوده بنابراین نسب سرامیک نسبت به سنگ کار آسان تر می باشد و شما می توانید پس از خرید در کمترین زمان ممکن آن را نصب نمایید.

نوع جدیدی از سرامیک با استفاده از چسب نصب شده و دیگر نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی از جمله سیمان و ماسه نمی باشد. بنابراین شما می توانید برای بازسازی منازل نیز از این نوع سرامیک ها استفاده نمایید.

قیمت مناسب تر نسبت به سنگ؛ قطعاً قیمت خرید محصولات ساختمانی نیز برای مشتریان حائز اهمیت می باشد. سنگ به دلیل استخراج شدن از معادل قیمت بالاتری دارند، زیرا برای استخراج سنگ باید از نیروهای ماهر و همچنین دستگاه صنعتی مخصوص استفاده نمود بنابراین بیشتر مشتریان تمایل دارند که از انواع سرامیک کف برای افزایش زیبایی ظاهری محیط استفاده نمایند.

سرامیک ها درون کوره ها تولید شده و بنابراین تمامی مراحل تولید آن تحت نظر مهندسان و کارشناسان ویژه می باشد. اما انواع سنگ به صورت طبیعی از معادن استخراج شده و در برخی از موارد وجود رگه های آهکی درون سنگ باعث کاهش استحکام این محصولات نیز می‌شود و در کمترین زمان ممکن نسبت به هوا و همچنین سرمای شدید زمستان واکنش نشان داده و دچار ترک خوردگی می شوند.

باید برای تعمیر و یا تعویض آن هزینه های جانبی را بپردازید، از این رو تهیه و خرید سرامیک از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر می باشد و با گذشت چندین سال هنوز طرفداران بیشماری را در بازار به سوی خود جذب نموده است و هیچ محصولی جایگزین سرامیک نشده.

استحکام بیشتری نسبت به پارکت؛ اگر قیمت محصولات ساختمانی مناسب باشد اما کیفیت و استحکام آنها در حد استاندارد نباشد بنابراین با گذشت زمان میزان مشتریان آن کمتر خواهد شد.

در بیشتر موارد پس از نصب پارکت در کمترین زمان ممکن شاهد جداسازی پارکت از قسمت کف می‌باشیم. جالب است بدانید که پارکت نسبت به رطوبت نیز به سرعت واکنش نشان داده بنابراین برای محیط های مرطوب مناسب نمی باشد.

اما سرامیک استحکام بالاتری دارد و همچنین شما می توانید برای سرویس های بهداشتی حمام و همچنین آشپزخانه نیز از سرامیک استفاده کنید. این محصولات به صورت ضد آب بوده و با گذشت زمان رنگ آن نیز هیچ گونه تغییری نمی‌کند.